Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjem fra børnehave på motorcykel
Fra : ha

Dato : 07-08-02 12:38

Når man er 4 år, er det lidt sejt at blive hentet af far på
hans Harley.
Ses på http://makeashorterlink.com/?Q15B52571

mvh
ha

Fra : Mich@el

Dato : 07-08-02 13:14

Hej ha

ha skriver:

> Når man er 4 år, er det lidt sejt at blive hentet af far på
> hans Harley.
> Ses på http://makeashorterlink.com/?Q15B52571

Ja, det er simpelt hen for sejt...

Og det bedste er de korte bukser både fører og knægten har på.

Rigtigt sejt... især hvis de kører galt....

Og stor flot rygsæk til knægten, så han virkeligt forøger chanchen for
at brække ryggen hvis det går galt...

Og hjelmen.... ja den ser ud til at knægten kan passe de næste mange
år... meeennn, lige nu sidder den nok lidt løst, så måske den falder af
ved et styrt.. !!

Men ok... !!! Der er da sejt... NOT !!!!!!!!!!!

Kør sejt, dø ung og bliv et smukt lig. !!!!!!!!!!!

--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel

Michael

PS. Hvis Harley lavede flymotorer, ville du så flyve ?????????

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 07-08-02 13:22

LOL!! Ta' dén, hva'!!

Fra : Anders Houmark

Dato : 07-08-02 17:03

"Tim Lerche Sørensen" <35mm(no-spam)@film.dk> skrev i en meddelelse
> LOL!! Ta' dén, hva'!!

Det er jo ikke engang løgn, jeg er også forarget .. Synd for drengen, han
har sikkert ikke et valg, og han har sikkert heller ikke nok forstand.

Billedet er som sådan ok, det viser hvad det skal..

--
Mvh Anders Houmark

Fra : ha

Dato : 07-08-02 18:54

> Det er jo ikke engang løgn, jeg er også forarget ..

Jamen så er jeres dag jo reddet, for I går selvfølgelig også ud fra,
at man skal køre med "fuld skrue".

> Billedet er som sådan ok, det viser hvad det skal..

Det var da godt. Tak.

mvh
ha

Fra : Anders Houmark

Dato : 07-08-02 22:38

"ha" <not-me@dot.com> skrev i en meddelelse

> Jamen så er jeres dag jo reddet, for I går selvfølgelig også ud fra,
> at man skal køre med "fuld skrue".

Prøv at køb en bøf og træk den hen over vejen lige ude foran dit hus ( du må
gerne tage billeder og sende link til dem herinde ...
Jeg tror du vil være overrasket over hvor hurtigt kødet egentlig bliver
væk - forestil dig så at køre med 40-50km/t og drengen på vel 25KG(?) falder
af... Mere har jeg egentlig ikke løst til at sige, men pænt - det bliver det
næppe!

> Det var da godt. Tak.

Men ok, nu skal man ikke tage sorgerne på forskud..

--
Mvh Anders Houmark

Fra : Ole Rosted

Dato : 08-08-02 10:17

On Wed, 7 Aug 2002 23:38:25 +0200, "Anders Houmark"
<alfaman@mobFJERNDETTEilixnet.dk> wrote:

>Men ok, nu skal man ikke tage sorgerne p} forskud..

Hvorfor ikke?

vh. Ole Rosted

Fra : Anders Houmark

Dato : 08-08-02 11:05

"Ole Rosted" <Ole.Rosted@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor ikke?

Fordi man typisk godt kan ligge og tulle rundt i sin fantasi verden og tro
at selvom man er verdens bedste til at køre motorcykel, så bliver man ikke
kørt ned af en bil som ikke lige har set en.. Hellere køre den stil, end at
køre uden sikkerhedskluns og så køre og være bekymret over det manglende
udstyr.. Man kan jo ligeså godt have det sjovt imens det varer..

EOD herfra..

--
Mvh Anders Houmark

Fra : Lyrik

Dato : 07-08-02 21:48

"ha" <not-me@dot.com> wrote in message
> Når man er 4 år, er det lidt sejt at blive hentet af far på
> hans Harley.
> Ses på http://makeashorterlink.com/?Q15B52571
>
> mvh
> ha
+++++++++++++++++++++++++++++++++++

Der er en stolt far og en glad søn. Jeg ser at du får på puklen, men det
skal du ikke være ked af.
<Den som søger at redde livet skal miste det><Jesus>
Faren er lille, glæden er stor. Når man triller roligt afsted.
Jeg kører også i T-shirt og korte bukser i sommervarmen.
Livet giver ingen garantier alligevel. Men aldrig uden styrthjælm.(Har
reddet mit liv 2 gange.)
Sejg cykkel, du har.

Nyd sommeren
Jens

Fra : ha

Dato : 08-08-02 10:09

> Der er en stolt far og en glad søn. Jeg ser at du får på puklen, men det
> skal du ikke være ked af.

Nej, det er jeg skam heller ikke ) jeg undres bare over,
at nogle til stadighed kun bruger sine evner på at være
besserwissere. EOD herfra.

> Sejg cykkel, du har.
Tak, det skal jeg lade gå videre til brormand, for det er ham
og hans søn.

mvh
ha

Fra : Joergen Bech

Dato : 08-08-02 13:33

On Wed, 7 Aug 2002 13:38:06 +0200, "ha" <not-me@dot.com> wrote:

>Når man er 4 år, er det lidt sejt at blive hentet af far på
>hans Harley.
>Ses på http://makeashorterlink.com/?Q15B52571
>
>mvh
>ha

Det minder mig om dengang jeg som en lille dreng på 5-6 år skulle
sidde bag på min bedstefars cykel (almindelig cykel - ikke motor)
og kom til at stikke en fod ind i egerne på baghjulet idet han satte
i gang: Der gik vist to måneder før jeg kunne gå nogenlunde normalt
på den fod igen. Jo, jeg var dum, men børn er jo børn. Et ordentligt
barnesæde der forhindrer lignende uheld bør imho være et minimum
- omend det vil se lidt usædvanligt ud på en mc af den pågældende
type :) På den anden side kan man jo vælge at se et sådant sæde
som et statussymbol (udover selve mc'en).

Mvh

JB

Fra : henrikla

Dato : 08-08-02 17:26

Nu er der mange der har både kritiseret og rost signalerne i billedet. Nu
vil jeg gerne kritisere selve kompositionen (for jeg går ud fra at der er
derfor du har sendt linket til nyhedsgruppen).

Egentligt har jeg kun to kritikpunkter:
1) fjern lygtepælen i PS
2) fjern motorcyklen fra centrum af billedet og flyt den tættere på kameraet
(hvilket muligvis er for sent da billedet jo allerede er taget - måske
beskæring kan klare problemerne).

Mvh
Henrik