K: Klatretårn
Fra : tulle

Dato : 07-08-02 12:01

Før nogen overfalder mig så ved jeg godt dette er forkert forum men jeg
efterlyser stadigvæk tilgiv mig!

Jeg søger et klatremiljø til min to dejlige damer. Og mit problem er enkelt,
jeg har 320 til loftet... Men det kunne være at det var en opdrætter eller
bare kattetosse som jeg der har et som måske er udtjent de vil sælge til Os

Tulle og Chanell & Mille

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 07-08-02 12:28

"tulle" <disneysjov@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bare kattetosse som jeg der har et som måske er udtjent de vil sælge til

Har du tænkt på at kigge på http://www.likita.dk ?
De er billigere end man skulle tro og der kan du få det i lige den størrelse
du har brug for - og så endda helt nyt

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Grit Wessel

Dato : 07-08-02 12:33

> [...]
> bare kattetosse som jeg der har et som måske er udtjent de vil sælge til

Hej Tulle

Jeg ved ikke om du har været inde på Likitas hjemmeside
(http://www.likita.dk/) og kigge på deres kradsemiljøer? Selv om der ikke er
nogen af standardmiljøerne, der er høje nok, så kan du sagtens sammensætte
et selv, så det passer med højden.
Jeg har selv 280 til loftet, der hvor mit kradsetræ står. Jeg har købt en
Gigant (http://www.likita.suite.dk/Kat/Gigant.htm). For at gøre det højere
har jeg skiftet den øverste stolpe ud med to stolper med en lille hængekøje
imellem (en hængekøje er en nødvendighed i et kradsetræ, skulle jeg hilse
fra mine katte og sige).

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 07-08-02 13:00

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> skrev i en meddelelse

<klip>
> en hængekøje er en nødvendighed i et kradsetræ, skulle jeg hilse
> fra mine katte og sige.

Jeg skal endda hilse fra mine katte og sige, at hele IDEEN med et kradsetræ
er at være støttepæl for en (eller helst flere) hængekøje(r)

Hilsen
Lisbeth

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 07-08-02 13:32

Hej alle sammen
Er bare blevet vildt inspireret... Har siddet og kigget på priserne på
litkas hjemmeside og har netop bestilt for 400 kr... så skal det nuværende
klatretræ sku' udbygges*LOL* glæder mig så meget til det bliver leveret...
Og jeg HAR købt en hængekøje også...

Hilsen Randi

Fra : Brizz

Dato : 07-08-02 15:18

> Jeg skal endda hilse fra mine katte og sige, at hele IDEEN med et
kradsetræ
> er at være støttepæl for en (eller helst flere) hængekøje(r)

Hængekøjer????
her gik jeg og troede det kun var til ildere?
kan i ikke prøve og poste nogen billeder eller maile mig med billeder af
jeres katte i hængekøjer..det kunne jeg dælme godt tænke mig at se.

Brian

www.gronaerten.dk
bs@gronaerten.dk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 07-08-02 15:43

"Brizz" <bs@(fjernmig)gronaerten.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan i ikke prøve og poste nogen billeder eller maile mig med billeder af
> jeres katte i hængekøjer..det kunne jeg dælme godt tænke mig at se.

Så gerne *G*

http://cutiecats.dk/killinger6.shtml her er billeder fra da vi fik vores
Likita-klatretræ
og her: http://cutiecats.dk/galleri3.shtml nederst på siden er der flere
billleder fra hængekøjen.

Og hængekøje er måske lidt en tilsnigelse at kalde det, men det er vistnok
det officielle navn på tingesten. Grundlæggende er det vel mest en
radiatorseng uden radiator *G*

Hilsen

Lisbeth

Fra : Brizz

Dato : 07-08-02 16:06

> [...]
>
> Og hængekøje er måske lidt en tilsnigelse at kalde det, men det er vistnok
> det officielle navn på tingesten. Grundlæggende er det vel mest en

Ok nu er jeg med...ja hængekøjer er nok lidt en overdrivelse..men nu ved jeg
hvad det er ihvertfald..

Brian

www.gronaerten.dk
snart med katte på

Fra : Eva

Dato : 07-08-02 16:12

Hej Brian
På nedenstående link kan du se flere billeder hvor Sacha og Tjalfe ligger i
hængekøje. (Sacha 10-32-32,1-34-34,1-41 og Tjalfe 9-10). Er dog sikker på
der er andre hvor de er bedre og se.
Havde kun en i starten, men da Sacha havde det med at jage Tjalfe ned fra
den måtte vi jo købe en mere og det er faktisk de eneste steder de 2 nu
ligger og sover.
Hilsen Eva
http://dk.photos.yahoo.com/bc/skodborg71/lst?.dir=/Mine+katte&.view=t

Brizz <bs@(fjernmig)gronaerten.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:_Z949.6643$G3.823398@news010.worldonline.dk...

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 07-08-02 14:33

Hej Tulle

Jeg har som sagt lige bestilt fra Likta og sikke en service. Det kan kun
anbefales og så er det BILLIGT.

Hilsen randi

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 07-08-02 20:15

"Randi Skindbjerg Kristensen" <randi_k@post.cybercity.dk> wrote in
> Jeg har som sagt lige bestilt fra Likta og sikke en service. Det kan
> kun anbefales og så er det BILLIGT.

Ja hold op, jeg har også fået bestilt efter at have fået ordnet det sådan
at en ven kunne køre det hjem fra posthuset for mig (20 kilo er lidt mere
end jeg gider ha' under armen), og så siger de at de da kører ud med det OG
samler det på stedet. Okay, det gælder nok ikke i alle steder af landet :)

Jeg glæder mig helt vildt til på fredag. Og hvis Fru V vidste hvad der
venter hende, ville hun også så hun ikke behøver at hænge i toppen af
kradsebrædtet (det ser også RET fjollet ud)

Carsten Sørensen

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 07-08-02 20:15

Hej Carsten

Jeg får det leveret til døren for 50 kr. Jeg bor i valby

Hilsen Randi

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 07-08-02 20:20

> Hej Carsten
>
> Jeg får det leveret til døren for 50 kr. Jeg bor i valby

Jep samme her, jeg blev bare så overrasket over at de kommer ud med det,
efter jeg har fået ordnet med afhentning på posthus osv :)

Carsten Sørensen

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 07-08-02 20:22

Også Mig

Det er det jeg kalder service. Jeg kan ærge mig over at jeg ikke kendte til
det noget før... Dengang jeg købte mit nuværende klatremiljø gav jeg næsten
det dobbelte og måtte selv slæbe.....AV min ryg.

Fra : Karin Hansen

Dato : 08-08-02 11:22

tulle wrote:
> enkelt, jeg har 320 til loftet... Men det kunne være at det var en
> opdrætter eller bare kattetosse som jeg der har et som måske er
> udtjent de vil sælge til Os

Denne side er også god:

http://www.angelicalcat.com/

Mvh. Karin

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 08-08-02 11:30

De ser sjove ud men ikke om ti vilde heste kunne få mig til at købe et og
stille det i min stue *LOL*

Randi

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 12-08-02 08:14

"Randi Skindbjerg Kristensen" <randi_k@post.cybercity.dk> wrote in message
> De ser sjove ud men ikke om ti vilde heste kunne få mig til at købe et og
> stille det i min stue *LOL*

Hvad så med DEM her: http://www.houseofcatsintl.com

De ser altså virkelig sjove ud. "Distinctive" er nok det rette ord... ;)

Carsten Sørensen