HJÆLP mangler firmware til trendnet router
Fra : Jan Sund

Dato : 07-08-02 11:47

er der nogle der kan hjælpe mig
jeg mangler et gammelt firmware til en trendnet TW100-S4W1CA router

mit problem er at med det nye firmware mister man forbindelsen til
internette hele tiden og man kan kun genstarte routeren for at få den igen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 07-08-02 13:47

"Jan Sund" <jan-sund@tdcadsl.dk> crashed Echelon writing

> [...]
>
> mit problem er at med det nye firmware mister man forbindelsen til
> internette hele tiden og man kan kun genstarte routeren for at få den

Ring til TrendNet i DK og hør om løsningsforslag og fix. Du er måske ikke
den eneste, og dette er jo en alvorlig fejl i deres produkt.

--
Bjarke Andersen

Fra : Jan Sund

Dato : 07-08-02 17:23

har prøvet de siger jeg skal kontakte trendnet i USA, det har jeg ogse gjort
men får ingen svar
lidt tyndt eller hvad, jeg vælger ikke trendnet igen det er meget sikkert

Fra : Poul Christensen

Dato : 07-08-02 22:44

Hej.

"mit problem er at med det nye firmware mister man forbindelsen til
internette hele tiden og man kan kun genstarte routeren for at få den igen"

Har du checket, at du har installeret den rigtige nye version (A eller B)?

Venlig hilsen

Poul

---

Fra : Jan Sund

Dato : 08-08-02 06:34

Jep det en den rigtige, jeg har faktisk 2 router den ene havde problemet fra
ny da den havde firmware version 5.?? den anden virkede fint da den var ny
da havde den firmware version 3.5 nu har den version 6.0B og det er ikke så
godt