MS Windows
briani 27239
Nero og Disc-At-Once under Wiin2000
Fra : Daniel-San

Dato : 07-08-02 09:49

Davs

Mit problem er således : Skal jeg brænde en CD med f.eks. en koncert på, så
skal der jo ikke være 2 sekunders pause mellem hvert track på CD'en. I gamle
dage i WInOnCD var det bare at smide DAO på, og så forsvnadt pausen, men
sådan er det ikke i Nero - Hvordan kan det være? (Brænderen understøtter det
fint - Jeg ville bare gerne kunne nøjes med et brænderprogram installeret).

Mvh
Daniel-San

Fra : Klitgaard

Dato : 07-08-02 09:55

"Daniel-San" <bluwduch@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

det
> fint - Jeg ville bare gerne kunne nøjes med et brænderprogram

Hmm, prøv at markere alle numrene -> Egenskaber og sæt så pause til 0

--
....Klitgaard

Fra : Daniel-San

Dato : 07-08-02 10:16

> Hmm, prøv at markere alle numrene -> Egenskaber og sæt så pause til 0

OK - Det kunne jeg så godt. Når jeg så skal til at brænde, så siger den at
det ikke er understøttet af min brænder, og der skal være minimum 2-3
sekunders pause mellem numrene. Dog hvis jeg går ind under "Choose
Recorder", så står der "Disc-At-Once" : Supported. Er det så bare Nero der
socker eller hva'? - Som sagt er det understøttet og virker fint i f.eks.
WinOnCD....

Mvh
Daniel-San

Fra : Klitgaard

Dato : 07-08-02 10:52

> [...]
> socker eller hva'? - Som sagt er det understøttet og virker fint i f.eks.

Sidste gang jeg prøvede sagde den også det der men gik alligevel igang med
at brænde....

--
....Klitgaard

Fra : Daniel Andersen

Dato : 07-08-02 12:55

> Sidste gang jeg prøvede sagde den også det der men gik alligevel igang med
> at brænde....

Jeg har 2 muligheder - Enten at lade den brænde efter at ha' justeret pausen
op til 2 sek. eller bare lade være. Jeg ved dog ikke om den brænder som den
skal hvis jeg bare fortsætter. Tyder på at Nero ikke liiiige kan finde ud af
det - Ret irriterende

Fra : Snuden

Dato : 07-08-02 16:39

On Wed, 7 Aug 2002 13:54:36 +0200, "Daniel Andersen"
<bluwduch@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>skal hvis jeg bare fortsætter. Tyder på at Nero ikke liiiige kan finde ud af

Havde samme problem indtil jeg justerede pausen på det _første_ nummer
op til 2 sekunder, og efterlod resten med en pause på nul. Funker fint
her :)

--
Snuden