Slagermusik på vej ned af bakke
Fra : Per K.

Dato : 07-08-02 09:17

Det måtte ske at slagermusikken et på vej ned af bakke.
Så lige i Godmorgen Danmark at Freddy Breck har lånt af Jodle Birge.
Schock schok schock
Han sang Birge´s Rigtige Venner på tysk.

Venligst Per

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-08-02 14:45

Per K. <persen1@NONOyahoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:_E449.28$oz5.495@news.get2net.dk...
> Det måtte ske at slagermusikken et på vej ned af bakke.
> Så lige i Godmorgen Danmark at Freddy Breck har lånt af Jodle Birge.
> Schock schok schock
> Han sang Birge´s Rigtige Venner på tysk.
__________

Ja, det er fra en ny cd hvor han synger de store danske slagere på tysk, til
udgivelse i Danmark. Der er en del tv-reklamer på TV2, hvor der spilles et
udpluk fra cd-en.
Han gør det rigtigt godt, i en høj musikalsk kvalitet. Der er ikke
overlads noget til tilfældighederne.
Har du forresten hørt Vikingerne`s cd, hvor de synger store svenske slagere
på tysk, til udgivelse i Tyskland. Det lyder også rigtigt godt. Den er da
også blevet en succes.
Den slags "tyveri" var meget almindeligt indtil 80-erne og da
slagermusikker jo som bekendt stormer fremad igen her i OO-erne, ja så er
det noget vi vi se meget mere i fremtiden.

Fra : Per K.

Dato : 07-08-02 20:59

> [...]
> slagermusikker jo som bekendt stormer fremad igen her i OO-erne, ja så er
> det noget vi vi se meget mere i fremtiden.

Det er mere min mor der lytter den slags musik Åge.
Hvis jeg skal høre tysk musik er det mere Neue Deutsche Welle jeg hører,
du ved: Nena, Trio og den slags.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-08-02 21:14

Per K. <persen1@NONOyahoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4Xe49.138$oz5.2251@news.get2net.dk...

> Det er mere min mor der lytter den slags musik Åge.
SV: Nårh

> Hvis jeg skal høre tysk musik er det mere Neue Deutsche Welle jeg hører,
> du ved: Nena,
SV: Øhh. Nej det ved jeg ikke lige?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-08-02 15:53

Hør Åge Falder du af på den ???

Du kan da godt huske Nena. Hende hvor back-up båndoptageren mistede et
kabel, og siden har ingen hørt noget til hende, for synge kunne hun bestemt
ikke. Der var da en masse skriveri om det, for hun stod og galede, og havde
slet ikke opdaget at båndoptageren var holdt op med at synge, det viste sig
at hendes mikrofon slet ikke var sat til

Hilsen Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-08-02 17:41

Benny Mortensen <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d567a4e$0$53108$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
sig
> at hendes mikrofon slet ikke var sat til

Nåh ja. Nu husker jeg det. Det var jo hende som stak af fra det hele i en
luftballon. Det var for pinligt. Tihi.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-08-02 18:40

Hej igen Åge

Du har ret, og for at vi ikke skulle gætte hvilken, så satte de 99 til vejrs

Hilsen Benny