MS Windows
briani 27239
Sov lille harddisk !!
Fra : blomsterfreaken

Dato : 07-08-02 08:29

Et eller andet program læser og skriver til min harddisk hele tiden
(uden at fortælle mig det), hvordan jeg så ved det ? - det er
møgirriterende at høre på!!
Og jeg kan ikke køre Scandisk, da der kommer meddelelse om at der er
blevet læst/skrevet på harddisken og nu er scandisk genstartet 10 gange.
Hvis jeg trykker ctr/alt/del viser den at følgende programmer kører:
ctfmon (det er ikke den, for jeg har prøvet at lukke den og der bliver
stadig skrevet), Em_exec, Cpunumber, Systray, Mdm og Explorer. Det er
Windows 98. Jeg har en mistanke til Office XP, da jeg synes, at det
startede efter installation af denne.
Jeg kan heller ikke defrag'e, fordi der er en fejl på harddisken, som
jeg skal bruge scandisk til at udbedre iflg. Windows Help.
Jeg vil gerne komme med flere oplysninger, hvis I fortæller mig, hvor
jeg kan finde dem.

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-08-02 14:22

Slå fastfind fra. Du finder den i kontrolpanelet.
Luk dit antivirus program når du skal defragge, eller start op i safe
mode.