Skærme
Fijala 3554
Monitor "larmer for meget"
Fra : elo2002

Dato : 07-08-02 08:29

Hej

Jeg har en 19" Smile KFC CA6919SL Monitor.
Hver gang jeg tænder for monitoren eller slukker for den, bipper den
med en kraftig høj lyd.
Det er helt ok, at den bipper og giver en meddelse om at signalet bliver
afbrudt, men behøver den virkelig at bippe så højt, det er faktisk så
ekstremt højt at jeg er ved af få spat af dennne bippen, der er grænsen
til vanvid.

Jeg har tænkt mig at pille højtaleren ud af monitoren, og bytte den ud
med en mindre larmende højtaler, men er ikke helt sikkert på hvordan
man gør, der er også højspænding i en monitor, så man skal nok være
forsigtig!!

Kan nogle hjælpe mig ?

PS. kan man male en monitor med en anden farve, jeg kender en Autolakerè
?

http://www.kandu.dk/

Fra : viskinge

Dato : 27-01-04 10:00

Hvis du er tilfreds med svaret, må du godt lukke det. Ellers kom
tilbage.

MVH

http://www.kandu.dk/

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 27-01-04 16:38

"viskinge" <viskinge.news@kandu.dk> crashed Echelon writing

> Hvis du er tilfreds med svaret, må du godt lukke det. Ellers kom
> tilbage.

> http://www.kandu.dk/

Erhmm måske kandu.dk bare skulle lade være med at lave pointsystem på et i
forvejen gratis usenet?!

--
Bjarke Andersen