"Lovers guide"
Fra : Usagi

Dato : 07-08-02 08:31

Jeg hørte nogle snakke om en DVD serie som skulle hed "lovers guide" 1 2
3 og så videre. Ideen virker god synes jeg, på en DVD ville man kunne
dele det up i små og store dele, topics etc.. Jeg er gift men det er
aldrig afveje med lidt inspiration. En "Det vil jeg overraske hende med"
oplevelse, Men jeg kunne frygte at det var dårligt lavet og alt de
fortæller er ting alle ved eller at det "bare" er en smart måde at sægle
blød porno på. Det er ikke hvad vi søger efter. Men er der nogle som har
set dem ....
Og hvordan var de så ??

se fx:
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B00004D33E/ref=pd_ir_d_h_/026-1