Sang
Fra : Frank Hjorth Laursen

Dato : 07-08-02 06:23

Jeg NG

Var til festival hvor jeg sad sammen men nogle københavere, og de hørte en
sang som jeg gerne ville have fat i, men jeg kender kun omkvæget:

Ta´ at fuck af
du er for grim
og din mor er med på den værste

Er der nogen der kan hjælpe mig ????

Frank

Fra : Janus Høi

Dato : 07-08-02 07:02

"Frank Hjorth Laursen" <frank.laursen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Var til festival hvor jeg sad sammen men nogle københavere, og de hørte en
> sang som jeg gerne ville have fat i, men jeg kender kun omkvæget:

Jeg ved ikke om det er denne du mener.

Men det var Monopol og deres 'Fis nu af' jeg først kom til at tænke på.

Kan høres her:
http://www.dr.dk/p3/drlive/karrierekanonen/ram/monopol.ram
--
Janus Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : Wertigo

Dato : 07-08-02 09:35

> [...]
>

> Var til festival hvor jeg sad sammen men nogle københavere, og de hørte en
> sang som jeg gerne ville have fat i, men jeg kender kun omkvæget:

Hva' snakker du om? med Ta' og fuck af! såmænd.

MvH Mikkel