Wannasave Unlock VIRKER!!!
Fra : Møgelmose

Dato : 17-02-01 11:17

Jeg læste mig jo frem til de der wannasave 3210ere og tænkte fedt nok nu
kommer der jo nok en (eller to)
men da jeg fik den første fandt jeg ud af at den var låst med 5.36 ØV det er
jo den version der ikke kan unlockes så jeg tænkte øv og lagde "projektet"
på hylden...
Næste gang jeg var inde på NGen her læste jeg noget med de der
nokiauk.f2s.com som i alle var så begejstrede for jeg kunne imidlt. ikke få
det til at virke så jeg skrev en e-mail til administratoren for spørge om
hvad jeg gjorde forkert?? Og det her fik jeg at vide:
Prøv og gøre doine fingre våde det hjalp ved mig
og vær sikker på at din IMEI er fyldt med 656565656 sov i EMEI 1 og fyldt
med 00000000 i IMEI 2 (eller også var det omvendt)
Det gjorde jeg så men det virkede overhovedet ikke så kom min storebror til
som jo er elektriker og prøvede lidt han fandt ud af at der skal noget
statisk til så mit råd til alle jer der ikke kunne få det til at virke

PRØV OG KØR LEDNINGEN OP OG NED AF BEN 5 så får i nemlig noget statisk
electricitet og det er DET der hjælper og husk så at før i prøver så sæt
ledningen på og tryk læs ME så skal IMEIen være fyldt med 65 og 00 (læs
ovenover) da den var det prøvede jeg en 10 gange og så var den låst op!!!
men før i lukker programmet tryk lige SW reset for at være HELT sikker på at
den er kåst op
HELD OG LYKKE

MVH
Hans-Jacob

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 17-02-01 13:19

"Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
>da den var det prøvede jeg en 10 gange og så var den låst op!!!

Det var mange gange!.
Jeg brugte kun 5 og 2 tryk....

Men ellers korrekt. Unden at gnide benet, vil den ikke låse dem op.

--
Mvh. Morten Fruergaard, som har disse 2 biler til salg. Tlf.: 21230025
Fiat Uno 70 SXie, '90, grå, 100T km, el-ruder, c-lås, tågelygter, sænket

Fra : PsHdO

Dato : 17-02-01 13:36

Så mangler vi bare at finde et billigt online-kabel.....
Mvh.
Peter

Fra : Finn

Dato : 17-02-01 18:45

"PsHdO" <pshdo@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Så mangler vi bare at finde et billigt online-kabel.....

Som junior skrev var det nu ikke helt ham der låste den op. Han kiggede vist
mere over skulderen.
Det kabel jeg har købt er fundet på
www.blue-backlight.de
Der var vist en dansk URL hvor det var kunne findes til den samme pris, kan
ikke huske den. Ellers er der jo gode gamle T-hansen.
Held og lykke
FinnM

Fra : bebjo

Dato : 18-02-01 15:17

"Finn" <finnm@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
kan
> ikke huske den. Ellers er der jo gode gamle T-hansen.

http://www.mobiltricks.dk/ har kabler til 145 jeg fik et defekt, mailede de
sendte et nyt før jeg returnerede det gamle. 2 dage fra bestilling til nr. 2
kabel. Det er sgu service.

--bebjo

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 18-02-01 15:32

"bebjo" <bo@SLETDETTEaroma.com> skrev i en meddelelse
> http://www.mobiltricks.dk/ har kabler til 145 jeg fik et defekt, mailede de
> sendte et nyt før jeg returnerede det gamle. 2 dage fra bestilling til nr. 2
> kabel. Det er sgu service.

Det var også der jeg købte mine ting.

Jeg havde bestilt 1 stk. kabel + 2 vibratormotorer.
Men ved modtagelsen manglede 1 stk. vibratormotor.
Dette gjorde jeg den opmærksom på via mail.
Næste dag modtog jeg 2 stk. vibratormotorer - den ene som undskyldning.
Ja, det er service.