ha. pris på skov
Fra : Bjarne Aakerman

Dato : 17-02-01 11:21

Hej gruppe
Jeg er ny her på gruppen, men jeg har "kigget" med i nogen tid, så jeg ville
spørge om de er nogen der kender prisen på skov, når den skal købes i
størrelser på mellem 15 ha. og 30 ha. Jeg er nemlig på markedet for skov i
det østligste DK.
M.v.h.Bjarne Aa

Fra : Torben F@rum

Dato : 17-02-01 12:12

Bjarne Aakerman skrev i meddelelsen <96lj5r$2ko$1@news.inet.tele.dk>...
> [...]
>spørge om de er nogen der kender prisen på skov, når den skal købes i
>størrelser på mellem 15 ha. og 30 ha. Jeg er nemlig på markedet for skov i

Det kan der næppe gives et entydigt svar på, for hvad er skov ? et stykke
selvsået krat med alle mulige afskygninger af træarter, eller en velpasset
pyntegrøntskultur, eller for den sags skyld en hugstmoden ege eller bøgeskov
?
Prøv din lokale ejendomsmægler, han kan nok give dig et realistisk bud.

Torben Farum

Fra : Erik Munck

Dato : 17-02-01 17:09

Hej Bjarne

Den billigste måde er at købe et bøgetræ, plante det og det vil smide sine
frø osv. - som ringe i vandet - indenfor et stykke tid vil du have en hel
bøgeskov. Ulempen er den tid det tager.

Med hjertelig hilsen
Muncken

Bjarne Aakerman <aakerman@post8.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:96lj5r$2ko$1@news.inet.tele.dk...

Fra : PJ

Dato : 18-02-01 13:01

50 - 120.000 dKr pr. tdl. I sydsjælland væk fra "byområderne".
PJ