aftegninger
Fra : Pia J

Dato : 07-08-02 07:27

Jeg har lagt et par billede af Stribse på min profil og album, kan nogen
fortælle mig, hvad den slags aftegninger hedder? Hun har en rigtig flot
rygtegning synes jeg.

:Pia

Fra : Pernille Scharff

Dato : 07-08-02 07:43

Hej Pia,

jeg synes Stribse ligner en sortblotchedtabby (kaldes også
sortklassisktabby). Hun er i hvert fald hverken makrel eller spotted

/Pernille (der godt kan li' blotchedtabby!)

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 07-08-02 08:19

Hun ser umiddelbart bloc.tabby ud. Har hun en cirkel på siden ?

Stakkels stakkels Molly, den havde hun slet ikke fortjent

Hilsen Nina
Tender Tribes

Fra : Pia J

Dato : 07-08-02 08:29

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> wrote in message
> Hun ser umiddelbart bloc.tabby ud. Har hun en cirkel på siden ?

Mmm - en cirkel bag skulderen og resten sådan en slags havelågemønster
Ikke Makrelmønster.

> Stakkels stakkels Molly, den havde hun slet ikke fortjent

Jeg håber hun får tilliden tilbage. Jeg må præparere Suleima lidt, hun
plejede nemlig at sove med de gamle ejeres hund og er ikke så dominant som
sin mor. Max derimod frydede det mig, at han ikke turde gå ud af stalddøren,
når missen sad derhenne - han tror rigtig han er kong Gulerod.

:Pia

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 07-08-02 11:12

> Mmm - en cirkel bag skulderen og resten sådan en slags havelågemønster
> Ikke Makrelmønster.

Jeps, så er hun bloched tabby Meget smukt.

> [...]
stalddøren,
> når missen sad derhenne - han tror rigtig han er kong Gulerod.

Ja, Max tager nok ikke skade af at tænke lidt over hvor det gik galt *g*

Fra : Pia J

Dato : 08-08-02 20:34

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> wrote > Ja, Max tager nok ikke
skade af at tænke lidt over hvor det gik galt *g*

Faktisk var han kommet til det stadie hvor han roligt men forsigtigt kunne
gå hen og snuse til dem. Så det er også ødelagt, nu jager han dem op i
æbletræet og står og råber... :(

:Pia