Nummer på rumskib??
Fra : Michael Hansen

Dato : 07-08-02 00:27

Hej alle

Mit spørgsmål har ikke så meget med film at gøre, men jeg prøver
alligevel. Er der nogen der kan huske hvad nummer der stod på det
pære-rumskib som Arthur (hed han ikke det??) fløj rundt i, i de
udsendelser hvor Bamse befinder sig på en planet?? Den med Forlæns &
Baglæns...

På forhånd tak!!
Michael

Fra : Peter Brodersen

Dato : 07-08-02 00:51

On Tue, 6 Aug 2002 23:27:19 +0000 (UTC), "Michael Hansen"
<michaelmoch@hotmail.com> wrote:

> [...]
>pære-rumskib som Arthur (hed han ikke det??) fløj rundt i, i de
>udsendelser hvor Bamse befinder sig på en planet?? Den med Forlæns &

Der har været generel enighed i 2000 og 2001 i dk.medier.tv om at
nummeret var 42:

http://shor.ter.dk/193002907

Derudover vil jeg gøre opmærksom på nyhedsgruppen dk.medier.tv (som
jeg har sat FUT til; svar på dette indlæg havner i dk.medier.tv), idet
den er mere passende.

--
- Peter Brodersen

Fra : Michael Hansen

Dato : 07-08-02 10:36

Hej Peter

Tak for hjælpen! Også med henvisningen til tv-nyhedsgruppen. Den havde
jeg simpelthen overset