Ghost Recon - Desert Siege
Fra : Henrik Jepsen

Dato : 06-08-02 23:46

Hej Gruppe

.... er det virkelig nødvendigt at spille alle de gamle missioner før man kan
komme i gang med "Desert Siege". Ikke fordi det gør det store, det er jo et
fest spil, men jeg havde nu glædet mig til at komme i gang med udvidelsen.

Er der andre som har haft problemer?

// Henrik

Fra : Henrik Jepsen

Dato : 06-08-02 23:59

Henrik Jepsen wrote:

> [...]
> man kan komme i gang med "Desert Siege". Ikke fordi det gør det
> store, det er jo et fest spil, men jeg havde nu glædet mig til at

Alle gode gange 3... banalt

// Henrik

Fra : Kristian

Dato : 07-08-02 11:22

Næææææ.... ingen problemer her hos mig.

Først installere Ghost Recon......
Derefter installere Ghost Recon Desert Siege....
Lad Desert Siege CD'en blive i maskinen og tryk på Ghost Recon iconet på
skrivebordet.
Så skulle det køre.

MVH

Kristian