Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfaringer med Fuji Finepix 2800 Zoom
Fra : Hans Pedersen

Dato : 06-08-02 21:26

Hej.

Er der nogen der har praktiske erfaringer med subj? Jeg ved godt at
det kun er et 2 Mpix kamera, men det må tale til kameraets fordel, at
den har så kraftig optisk zoom.

Steves Digicam er ganske godt tilfreds, men jeg vil da gerne høre
jeres vurdering. Og kameraets pris på 3100 kr. passer fint til mit
budget.

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Gunnar K

Dato : 07-08-02 00:31

Hej,

Jeg har en 3 år gammel Fujifilm 2900zoom, og min erfaring er er fin.
Mpix og PC-er CPU hastiged are ligegildige, det siger slet ikke alt om
kvalitetet.

http://www.photosig.com/viewuser.php?id=17185

mvh,

Gunnar Konradsson

Fra : Stig Holmberg

Dato : 07-08-02 14:25

> [...]
>
> Steves Digicam er ganske godt tilfreds, men jeg vil da gerne høre
> jeres vurdering. Og kameraets pris på 3100 kr. passer fint til mit

Hvor har du set det til 3100? billigste pris på edbpriser.dk er 4100.

Et minus ved dette kamera er dog at smartmedia kortet er på vej ud.

/Stig

Fra : Hans Pedersen

Dato : 07-08-02 16:26

On Wed, 7 Aug 2002 15:25:25 +0200, "Stig Holmberg"
<stig-holmberg@tdcadsl.dk> wrote:

>Hvor har du set det til 3100? billigste pris på edbpriser.dk er 4100.

Det er heller ikke i Danmark, men her:
http://www.zarsen.de/info.php3?id=801&c=15

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Andre

Dato : 08-08-02 13:04

> Et minus ved dette kamera er dog at smartmedia kortet er på vej ud.

Hvorfor er SmartKort på vej ud ???

Har lige købt et kammera med SmartKort og er veldig glad for det.

Fra : Rune Christiansen

Dato : 09-08-02 20:46

> [...]
>
> Steves Digicam er ganske godt tilfreds, men jeg vil da gerne høre
> jeres vurdering. Og kameraets pris på 3100 kr. passer fint til mit

Hej Hans

Jeg har også brændt mig varm på det samme kamera, jeg køber det dog i usa om
en måneds tid til ca. 2000,-

Jeg har læst mange anmeldelser på nettet af det, og det lyder meget lovende,
så jeg fik den smarte ide. at smutte ind forbi digital4u.dk på falkonere
allé i kbh (ved godt du ik liiige bor i nærhden) og fik lov at prøve
kameraet i butikken. det levede fuldt ud til min forventning, trods den
korte test

Fra : Hans Pedersen

Dato : 09-08-02 21:58

On Fri, 9 Aug 2002 21:46:07 +0200, "Rune Christiansen"
<larz_prime@hotmail.com> wrote:

>Jeg har også brændt mig varm på det samme kamera, jeg køber det dog i usa om
>en måneds tid til ca. 2000,-

Interessant pris! Jeg har dog i melletiden bestilt et Canon A40 nede
fra TechnikDirekt.de til 2700. Jeg glæder mig rigtig meget til at
modtage det, men jeg har endnu ikke hørt nogen leveringstid. 8-/

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476