Mille/Molly på nye eventyr
Fra : pia

Dato : 06-08-02 20:37

Så må det være tid til lidt nyt om Mille og Molly.

De to misser er nu fuldstændig faldet til hvilket hjemmet også bærer præg
af. Men det er to meget forskellige misser. Molly har valgt mig som sin
slave, mens Mille har valgt min søn. Ingen af dem har valgt den lille *SS*

Molly er den frække....hun fører an i alle bøllestregerne og er der noget
der bliver skubbet på gulvet, eller maden stjålet på bordet kan man være
helt sikker på at det er hende der står bag. Hun er også den der uden
hæmninger smider sig ned og skal kløes på maven. Hun er også så småt begyndt
at "snakke" med mig og kræver megen opmærksomhed. Ynglingslegetøjet er et
par strømper hun har "stjålet" i en skuffe der stod åben.

Mille derimod er den følsomme.......Hun er stadig lidt nervøs for lyde.og
pludselige bevægelser. Derimod er hun en grovæder der, ligger og venter på
at madskålen skal blive fyldt. Hun laver ikke så mange ulykker og bliver
trynet af sin søster når de slås på trods af at hun er den største. Hun er
den eneste der gerne vil sove i sengen, helst i fodenden hos min søn.

Fælles for dem begge er at de spinder som damplokomotiver. Og de er jaluox
på hinanden, hvis katte kan være det ????
Men ligger den ene og bliver kælet, så prøver den anden at ligge sig imellem
og ofte ender det med at de kommer op og slås i stedet for.

Pia

Fra : marianne hellemose

Dato : 06-08-02 20:55

Hej Pia
Jamen hvor dejligt, hver sin slave, man skulle have
været kat *GG*

--
Marianne

Hellemose Somali