Smukt!
Fra : Martin Helbo

Dato : 06-08-02 19:56

Så er det imorgen tidlig man skal stå klar ved hegnet i Skanderborg!
Programmet i år bugner ikke af de store navne som man plejer at se, og
torsdags rocken er afløst af Safri Duo og Faithless, det er ikke noget jeg
bryder mig ret meget om.
Men med vejrudsigten i mente er jeg overbevist om at det bliver en kanon
festival med IMO fede navne som: D-A-D, Pretty Maids, Elvis Costello, CV
Jørgensen, Jupiter Day, Saybia, Suede og Gary Moore!
Og så kommer den fremragende trommeslager Terry Bozzio! Det skal nok blive
godt.

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 06-08-02 20:34

"Martin Helbo" <helbo@webhiker.dk> skrev
> Så er det imorgen tidlig man skal stå klar ved hegnet i Skanderborg!

Jamen god fornøjelse/tur så.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Svend Emil

Dato : 06-08-02 20:36

> Så er det imorgen tidlig man skal stå klar ved hegnet i Skanderborg!

JA, det bliver nok væltet ved 6:30 - 7-tiden ("officiel" tid
er 8:00)
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Kim Riber

Dato : 06-08-02 21:55

Hej Martin

Hvis DAD bare er halvt så oplagte som de var i esbjerg i lørdags, så har du
og wigwam folkene noget at se frem til. Det var stort !!!!!!!!!

Go festival

Kim Riber

Fra : Martin Helbo

Dato : 06-08-02 22:17

"Kim Riber" <riber@esenet.dk> wrote in message
> [...]
du
> og wigwam folkene noget at se frem til. Det var stort !!!!!!!!!

Takker, jeg så dem selv i Århus i foråret, og skal se dem igen til Wig Wam,
og jeg tror aldrig jeg har oplevet en dårlig D-A-D koncert...

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Mads Breddam

Dato : 07-08-02 14:15

> Hvis DAD bare er halvt så oplagte som de var i esbjerg i lørdags, så har
du
> og wigwam folkene noget at se frem til. Det var stort !!!!!!!!!

WHEEEEIII.... Det var en _fed_ koncert.

Stod i anden række, i midten. Fedt...... Godt var der én idiot foran, som
mente, at jeg maste ham, og derfor ville han "give mig nogen på hovedet"!
Fordi det var nemlig kun mig, og ikke de 3000 mennesker bagved...... Men
sådan er det jo en gang i mellem.

--
Mads Breddam
breddam@esenet.dk

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen,
musiker.