Jeg prøver lykken her...
Fra : Rikke Glaring

Dato : 06-08-02 19:50

Jeg leder med lys og lygte efter en sang, jeg har hørt i en film. Jeg ved
ikke, hvad filmen hed og heller ikke om den kun har været sendt i tv eller
om den også har været vist i biograferne - under alle omstændigheder er det
længe siden...

Sangen er den gamle engelske børnesang "Incy Wincy Spider" men den synges i
en poppet udgave af en kvindelig sanger og med en noget anderledes melodi
end den man normalt kender.

Jeg håber, der er nogen her, der kan hjælpe mig. På forhånd tak.

Venlig hilsen
Rikke Glaring

Fra : rasmus carlsen

Dato : 06-08-02 19:52

hvad handler filmen om?
ras

Fra : Rikke Glaring

Dato : 06-08-02 20:07

"rasmus carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> skrev :
> hvad handler filmen om?

Hmmm. Det var noget med kærlighed, men helt præcist hvordan og på hvilken
måde kan jeg ikke rigtigt huske. Jeg synes at kunne huske, at det var en
film med Jack Nicolson, men om det er rigtigt, tør jeg ikke sige med 100 %
sikkerhed. Det er efterhånden en del år siden, men sangen dukker med jævne
og tilbagevendende mellemrum op i mit hoved, så nu må jeg altså prøve at
finde den.

Håber det hjalp lidt.
--
Venlig hilsen
Rikke Glaring

Fra : rasmus carlsen

Dato : 06-08-02 20:19

> [...]
> og tilbagevendende mellemrum op i mit hoved, så nu må jeg altså prøve at

- det gjorde det ikke ...

ras

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 06-08-02 20:32

Rikke Glaring wrote:

> [...]
> og tilbagevendende mellemrum op i mit hoved, så nu må jeg altså prøve at

Her er en liste over de film Jack Nicholson har medvirket i; måske kan
det hjælpe lidt på hukommelsen.

<http://us.imdb.com/Name?Nicholson,+Jack>

> Håber det hjalp lidt.
> --

Me too.

> Venlig hilsen
> Rikke Glaring

Mvh. Jacob.

Fra : Lars Bernau

Dato : 06-08-02 20:54

In article <3d501e45$0$78159$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
rikke@glaring.dk says...

> [...]
> og tilbagevendende mellemrum op i mit hoved, så nu må jeg altså prøve at

Den film du leder efter er Heartburn med Jack Nicholson & Merryl Streep
Carly Simon lavede musikken til filmen. Desværre kan jeg ikke huske hvad
den hedder på dansk på jeg desværre huske.

http://us.imdb.com/Title?0091188

--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Wertigo

Dato : 06-08-02 21:13

Lars Bernau <lbe@dontmailme.dk> skrev i

> [...]
> Carly Simon lavede musikken til filmen. Desværre kan jeg ikke huske hvad
> den hedder på dansk på jeg desværre huske.

Til ægteskabet os skiller

MvH Mikkel

Fra : Lars Bernau

Dato : 07-08-02 16:32

In article <3d502fa8$0$89522$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
MS_Knudsen@yahoo.com says...

> Lars Bernau <lbe@dontmailme.dk> skrev i

> Til ægteskabet os skiller

Der var den ! fedt !

Fra : Fab-4011

Dato : 06-08-02 00:15

On Tue, 6 Aug 2002 20:49:39 +0200, "Rikke Glaring" <rikke@glaring.dk>
wrote:

>Sangen er den gamle engelske børnesang "Incy Wincy Spider" men den synges i
>en poppet udgave af en kvindelig sanger og med en noget anderledes melodi
>end den man normalt kender.

"Coming Around Again" ?

http://www.carlyfan.com/albums/coming.shtml

/N

--
"I'm sorry, but never."
--Buffy the Vampire Slayer

Fra : Robert Eriksen

Dato : 07-08-02 00:22

Fab-4011 wrote:

> "Coming Around Again" ?
>
> http://www.carlyfan.com/albums/coming.shtml

Den kom jeg også til at tænke på men den har ikke så meget med Itsy
Bitsy Spider at gøre.
Men vist samme film. Hvis jeg ikke husker helt galt er det noget
skilsmissebarns agtig noget den film, ikke?

/Robert

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-02 11:35

Robert Eriksen wrote:

> Den kom jeg også til at tænke på men den har ikke så meget med Itsy
> Bitsy Spider at gøre.

Jo den har:
http://ntl.matrix.com.br/pfilho/html/lyrics/c/coming_around_again.txt

- Karsten