Slagermusik-quiz
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-08-02 18:54

Uha uha uha, hvor vi trænger til en rigtig hygge-nyggelig folkelig
slagerquiz, men den kendte og muntre musik som vi kan synge med på. Ang.
præmier kører det lidt discountagtigt. Den som kommer på 1. pladsen får som
præmie æren af at kunne kalde sig slagermusik-ekspert. Det er simpelthen
præmien.

SPØRGSMÅL

Carpenters har sunget en sang om en mand som havde et bestemt erhverv, men
hvilket?
1: Edb-teknikker - 2: Grønt cykelbud - 3: Postbud

Klaus og Servants har sunget en sang hvor der opfordres til at banke et
bestemt antal gange med en bestemt genstand i loftet. Hvad var det for en
genstand og hvor mange gange skulle der bankes?

Der indkaldes hvert år tirsdag, onsdag og torsdag i uge 30 til Danmarks
største dansktopfest. Men hvor?
1: På byfesten i Dølle Fjelde Musse - 2: På Vilsund Heste- og
Kræmmermarked - 3: I Herning Hallerne

Sangen "Oh boy" som er ca. 40-45 år gammel kom i en genudgivelse midt i
70-erne. Hvilken gruppe sang
1: Mud - 2: Sweet - 3: Tyggegummibanden

En norsk sangerinde har i øjeblikket kæmpe succes i Danmark og kaldes
danmarks nye countrydronning.
Hvad hedder hun:

Hvad hedder det færøske alternativ til Dansktoppen?

Hvad hedder Donny Osmonds lillebror, som også synger

Næsten alle danske pigtrådsgrupper gik i sommeren 1966 over til at synge på
dansk. De satte noget igang som kaldes "Den danske bølge". Det gav
grundlaget til Dansktoppen. Hvilken gruppe gav startskuddet og med hvilken
sang?

Chuck Berry fik et stort come back i 1972. Med hvilken sang?

Gruppen Hot Butter fik stor succes med at synge om noget som mange sidder og
spiser når de ser en videofilm en fredag eller lørdag aften. Men hvad?

Hvad hedder gruppen som synger "One way wind". Gruppen har meget stor
idol-status.
1: The dogs - 2: The kænguros - 3: The kivies - 4: The cats

En gruppe singer om byen Missisippi. Gruppen hedder noget med Pussy-. Men
Pussy-hvad?

I hvilket årstal startede Dansktoppen og på hvilket tidspunk blev den sendt
i 1970?

Hvad hed den studievært som engang havde programmet "Fanfare" og i en
årrække også Dansktoppen?

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-02 20:30

> [...]
som
> præmie æren af at kunne kalde sig slagermusik-ekspert. Det er simpelthen

<SNIP en masse spørgsmål>

Mener han det seriøst?!?

Carina

Fra : Robert Eriksen

Dato : 06-08-02 20:51

"Åge Halldorsson" wrote:

> [...]

> bestemt antal gange med en bestemt genstand i loftet. Hvad var det for en
> genstand og hvor mange gange skulle der bankes?

Ja man fristes jo til at sige "hovedet i bordet?" men var det ikke
noget med et kosteskaft?

> Der indkaldes hvert år tirsdag, onsdag og torsdag i uge 30 til Danmarks
> største dansktopfest. Men hvor?
> 1: På byfesten i Dølle Fjelde Musse - 2: På Vilsund Heste- og
> Kræmmermarked - 3: I Herning Hallerne

VILSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUND!!!!!!!!!!

> Sangen "Oh boy" som er ca. 40-45 år gammel kom i en genudgivelse midt i
> 70-erne. Hvilken gruppe sang
> 1: Mud - 2: Sweet - 3: Tyggegummibanden

Det var Tyggegummibanden. Hvem kan glemme deres sjælsomme genopfriskning
af
denne evige klassiker?

> En norsk sangerinde har i øjeblikket kæmpe succes i Danmark og kaldes
> danmarks nye countrydronning.
> Hvad hedder hun:

Ikke bare Danmarks men nok hele Europas nye countrydronning.
HEIDI HAUGE!!! There can be only one!

> Hvad hedder det færøske alternativ til Dansktoppen?

Er det et trickspørgsmål? Færøerne hører vel på en måde stadig
under Danmark og de bør vel derfor også høre under Dansktoppen.. oder
was?

> Hvad hedder Donny Osmonds lillebror, som også synger

Han hedder da Jimmy Osmond.
Vidste du iøvrigt at Donny havde store problemer med at smide "Puppy
Love"-imaget
og først kunne få comeback da en amerikansk radio begyndte at spille
hans sange
anonymt?

> [...]
> dansk. De satte noget igang som kaldes "Den danske bølge". Det gav
> grundlaget til Dansktoppen. Hvilken gruppe gav startskuddet og med hvilken

Uha.. man fristes jo til at sige Clifters men jeg aner ikke hvorfor.

> Chuck Berry fik et stort come back i 1972. Med hvilken sang?

Det må have været den der med guitaren og klaveret.

> Gruppen Hot Butter fik stor succes med at synge om noget som mange sidder og
> spiser når de ser en videofilm en fredag eller lørdag aften. Men hvad?

Popcorn (?)

> Hvad hedder gruppen som synger "One way wind". Gruppen har meget stor
> idol-status.
> 1: The dogs - 2: The kænguros - 3: The kivies - 4: The cats

The Dogs

> En gruppe singer om byen Missisippi. Gruppen hedder noget med Pussy-. Men
> Pussy-hvad?

The Pussycats

> I hvilket årstal startede Dansktoppen og på hvilket tidspunk blev den sendt
> i 1970?

Dansktoppen bragede først gang gennem æteren i 1967 og blev i 1970 sendt
kl. 18:00

> Hvad hed den studievært som engang havde programmet "Fanfare" og i en
> årrække også Dansktoppen?

Jørn Hjorting?

/Robert
Jeg gør da et forsøg

Fra : Lars Rindsig

Dato : 06-08-02 20:58

Robert Eriksen wrote:

> [...]

Er det Buddy Holly-nummere, det er tale om?

> Uha.. man fristes jo til at sige Clifters men jeg aner ikke hvorfor.

Næ - Keld og Donkeys med "Ved landsbyens gadekær".

> Det må have været den der med guitaren og klaveret.

Næ. "My Ding-a-ling". Og at Chuck Berry fik sin eneste nummer
et-placering med den rædderlige sang er lige til at græde over.

> The Pussycats

Hæ - Nashville Pussy, måske?

lars

Fra : Peter G.

Dato : 06-08-02 20:50

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> wrote...

> Carpenters har sunget en sang om en mand som havde et bestemt erhverv, men
> hvilket?
> 1: Edb-teknikker - 2: Grønt cykelbud - 3: Postbud

Papparazi ("(They Long To Be) Close To You")

> Klaus og Servants har sunget en sang hvor der opfordres til at banke et
> bestemt antal gange med en bestemt genstand i loftet. Hvad var det for en
> genstand og hvor mange gange skulle der bankes?

Svigermor og så mange gange som muligt!

> Der indkaldes hvert år tirsdag, onsdag og torsdag i uge 30 til Danmarks
> største dansktopfest. Men hvor?
> 1: På byfesten i Dølle Fjelde Musse - 2: På Vilsund Heste- og
> Kræmmermarked - 3: I Herning Hallerne

Ahaa, Åge. Nu prøver du på at narre os med et trickspørgsmål men vi har
gennemskuet dig!

Svaret er Gaza-striben!

> Sangen "Oh boy" som er ca. 40-45 år gammel kom i en genudgivelse midt i
> 70-erne. Hvilken gruppe sang
> 1: Mud - 2: Sweet - 3: Tyggegummibanden

Richard Nixon and the Nixettes

> En norsk sangerinde har i øjeblikket kæmpe succes i Danmark og kaldes
> danmarks nye countrydronning.
> Hvad hedder hun:

Fleksnes

> Hvad hedder det færøske alternativ til Dansktoppen?

Lutfisk

> Hvad hedder Donny Osmonds lillebror, som også synger

Lee Marvin

> [...]
> dansk. De satte noget igang som kaldes "Den danske bølge". Det gav
> grundlaget til Dansktoppen. Hvilken gruppe gav startskuddet og med hvilken

Fodsboldlandsholdet med "Gunnar Nu Rap"

> Chuck Berry fik et stort come back i 1972. Med hvilken sang?

"I'll Be Back" (Feat Arnold)

> Gruppen Hot Butter fik stor succes med at synge om noget som mange sidder og
> spiser når de ser en videofilm en fredag eller lørdag aften. Men hvad?

Stuvet broccoli

> Hvad hedder gruppen som synger "One way wind". Gruppen har meget stor
> idol-status.
> 1: The dogs - 2: The kænguros - 3: The kivies - 4: The cats

Hanson-brødrene

> En gruppe singer om byen Missisippi. Gruppen hedder noget med Pussy-. Men
> Pussy-hvad?

Pussy Galore

> I hvilket årstal startede Dansktoppen og på hvilket tidspunk blev den sendt
> i 1970?

1967 Anno Dominos Pizza.

Sådan ca. deromkring når tusmørket var faldet på og svigermor var faldet
i søvn foran TV'et

> Hvad hed den studievært som engang havde programmet "Fanfare" og i en
> årrække også Dansktoppen?

Thøger Seidenfaden

Jeg har vundet, ikk'? Ikk'?

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Email address works.

Fra : Karina Hjorth

Dato : 06-08-02 21:50

> Jeg har vundet, ikk'? Ikk'?

Du har i hvert fald vundet æren af at smide det hidtil sjoveste indlæg i
denne tråd*G*

Karina

Fra : Karina Hjorth

Dato : 06-08-02 21:09

Jeg vil da også gerne gøre et forsøg....

> [...]

> bestemt antal gange med en bestemt genstand i loftet. Hvad var det for en
> genstand og hvor mange gange skulle der bankes?

3 gange med et kosteskaft

> Der indkaldes hvert år tirsdag, onsdag og torsdag i uge 30 til Danmarks
> største dansktopfest. Men hvor?
> 1: På byfesten i Dølle Fjelde Musse - 2: På Vilsund Heste- og
> Kræmmermarked - 3: I Herning Hallerne

2 - Vilsund

> Sangen "Oh boy" som er ca. 40-45 år gammel kom i en genudgivelse midt i
> 70-erne. Hvilken gruppe sang
> 1: Mud - 2: Sweet - 3: Tyggegummibanden

Tyggegummibanden - tror vist endda jeg har en LP med dem.

> En norsk sangerinde har i øjeblikket kæmpe succes i Danmark og kaldes
> danmarks nye countrydronning.
> Hvad hedder hun:

Heidi Hauge

> Hvad hedder det færøske alternativ til Dansktoppen?

Hmmm... Foryar-toppen

> Hvad hedder Donny Osmonds lillebror, som også synger

Kan jeg ikke huske...

> [...]

> dansk. De satte noget igang som kaldes "Den danske bølge". Det gav
> grundlaget til Dansktoppen. Hvilken gruppe gav startskuddet og med hvilken

No clue

> Chuck Berry fik et stort come back i 1972. Med hvilken sang?

Tjaaah... heller ikke noget bud her

> Gruppen Hot Butter fik stor succes med at synge om noget som mange sidder
og
> spiser når de ser en videofilm en fredag eller lørdag aften. Men hvad?

Popcorn

> Hvad hedder gruppen som synger "One way wind". Gruppen har meget stor
> idol-status.
> 1: The dogs - 2: The kænguros - 3: The kivies - 4: The cats

Øøøøh... The Cats??

> En gruppe singer om byen Missisippi. Gruppen hedder noget med Pussy-. Men
> Pussy-hvad?

Pussycats

> I hvilket årstal startede Dansktoppen og på hvilket tidspunk blev den
sendt
> i 1970?

Aner det ikke

> Hvad hed den studievært som engang havde programmet "Fanfare" og i en
> årrække også Dansktoppen?

Jørgen de Mylius eller Jørn Hjorting er et par gæt

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-08-02 17:01

SLAGERQUIZ-resultat. Vinderen blev KARINA HJORTH. Vi gentager: KARINA HJORTH

(Se svaret på alle spørgsmålene herunder)
____________________________

> [...]
>
> 2 - Vilsund

>Det var Mud

En norsk sangerinde har i øjeblikket kæmpe succes i Danmark og kaldes

Den hedder "Dansetoppen". Her er der et link til den nyeste liste
http://www.uf.fo/hvatnu/vis_listin.asp?language=dk (Vi ser navne som Heidi
Hauge - Ole Ivars har stor succes på 1. pladsen med "jeg troede englene fans
bare bare i himmelen". Den er ikke blevet så populær i Danmark, men den er
en sand landeplage over resten af Skandinavien, især på Færøerne, hvor den
har besat 1. pladsen i adskellige uger)

Jimmy Osmond

> på

Det var "Ved landsbyens gadegær m. Keld og The Donkeys. Flere har svaret
"Clifters". Det kunne det sådan set også godt have været. Pladen "Django"
omtales som en dansktopklassiker, men den var altså instrumental. Det er
også rigtigt at Johny Reymer indsang Lille Fregnede Louise i 1964 og det var
selvfølgelig også en dansktopklassiker, så jeg kan godt forstå at nogle har
skrevet "Clifters".
Men det er almindeligt anerkendt at det som man kalder "den danske bølge"
startede i sommeren 1966 og at det var gadekærs-sangen som lagde ud.
Herefter fulgte der nemlig en sand lavine hvor næsten alle pigtrådsgrupper
på stribe overgav sig til dansktopmusikken. Der kan nævnes: Rocking Ghost,
Defenders, Hitmakers o.s.v. - Keld og donkeys gav startskuddet.
Men selvfølgelig har der været dansktopmusik før den tid. Det har der
været i et halvt århundrede.

My ding-a-ling

> og
>
> Popcorn

The Cats??

Men

> Pussycats

> sendt

Den startede i 1968 - I 1970 blev den sendt på P1 kl. 14.45-15.30 og blev
præsenteret af Jørn Hjorting

> Christian Flagstad

TAK FOR DELTAGELSEN

KARINA HJORT ER UDNÆVNT TIL DANSMARKS NYE SLAGERMUSIK-DRONNING

Fra : Karina Hjorth

Dato : 07-08-02 18:09

> SLAGERQUIZ-resultat. Vinderen blev KARINA HJORTH. Vi gentager: KARINA
HJORTH

> KARINA HJORT ER UDNÆVNT TIL DANSMARKS NYE SLAGERMUSIK-DRONNING

Yeeeeeeeeehaaaaaaaa - kom ikke og sig, jeg ikke har hørt, hvad min mor har
lyttet til*G*

Karina

Fra : Robert Eriksen

Dato : 07-08-02 18:19

Karina Hjorth wrote:

> HJORTH

Men kun med et point!!!
Havde jeg bare haft "3 gange" med i mit svar på spørgsmål 2 om Klaus og
Servants så havde det været lige.
Men jeg må jo blot tage en bid af nederlagets sure citron, læse op på
sagerne, lytte efter og stramme mig an til
næste gang.

> Yeeeeeeeeehaaaaaaaa - kom ikke og sig, jeg ikke har hørt, hvad min mor har
> lyttet til*G*

I ærbødigst respekt... tillykke.

/Robert

Fra : Gorak

Dato : 07-08-02 19:18

Fra : Lars Raaby

Dato : 06-08-02 21:09

Åge Halldorsson skrev i et tidliger indlæg:

TROLL

--
Med venlig hilsen / Lars Raaby
Unix, MS-DOS, and Windows

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 06-08-02 21:26

> Hvad hedder det færøske alternativ til Dansktoppen?

Fætoppen?

- Michael.

Fra : John K

Dato : 06-08-02 23:21

> Fætoppen?

ROTFL

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 07-08-02 11:15

"Michael Alø-Nielsen" <m-alo@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Fætoppen?
>
> - Michael.

Fuc**** LOOOOL ROFLAMAO....... arghh.. .den var go!

Lars B. Jensen
http://www.zulfo.dk http://www.sheewaklub.dk

Fra : Klitgaard

Dato : 06-08-02 21:57

> En gruppe singer om byen Missisippi. Gruppen hedder noget med Pussy-. Men
> Pussy-hvad?

Pussylovers.

--
....Klitgaard

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 06-08-02 22:30

Åge Halldorsson wrote:

Snip

> Hvad hed den studievært som engang havde programmet "Fanfare" og i en
> årrække også Dansktoppen?

Christian Flagstad for helvede!!!!

Sune

Fra : Johnny Bonde

Dato : 06-08-02 22:29

Åge gak til www.underholdningsnettet.dk og tilmeld dig vores konkurrence
om 10 fanklubmedlemskaber af Santa Danseband - de er netop på dansktoppen
så det.

mvh Johnny

Fra : Torben Larsen

Dato : 06-08-02 23:16

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
som
> præmie æren af at kunne kalde sig slagermusik-ekspert. Det er simpelthen

Jamen Åge, hvad bliver du så......musikekspert ??

> [...]

> bestemt antal gange med en bestemt genstand i loftet. Hvad var det for en
> genstand og hvor mange gange skulle der bankes?

Klaus, og rigtig mange gange !

> Der indkaldes hvert år tirsdag, onsdag og torsdag i uge 30 til Danmarks
> største dansktopfest. Men hvor?
> 1: På byfesten i Dølle Fjelde Musse - 2: På Vilsund Heste- og
> Kræmmermarked - 3: I Herning Hallerne

Vilsund, godt man bor langt derfra

> Sangen "Oh boy" som er ca. 40-45 år gammel kom i en genudgivelse midt i
> 70-erne. Hvilken gruppe sang
> 1: Mud - 2: Sweet - 3: Tyggegummibanden

Tygegummibanden

> En norsk sangerinde har i øjeblikket kæmpe succes i Danmark og kaldes
> danmarks nye countrydronning.
> Hvad hedder hun:

Er det ikke din nye kæreste Heidi Hauge, indtil den næste kommer.........

> Hvad hedder det færøske alternativ til Dansktoppen?

Bundskraberen

> Hvad hedder Donny Osmonds lillebror, som også synger

Jimmy, og synge kan man vel næppe kalde det

> [...]

> dansk. De satte noget igang som kaldes "Den danske bølge". Det gav
> grundlaget til Dansktoppen. Hvilken gruppe gav startskuddet og med hvilken

Aner det ikke, men se hvad de har gjort.....Clifters måske ?

> [...]
og
> spiser når de ser en videofilm en fredag eller lørdag aften. Men hvad?

Stegt flæsk med persillesovs

> Hvad hedder gruppen som synger "One way wind". Gruppen har meget stor
> idol-status.
> 1: The dogs - 2: The kænguros - 3: The kivies - 4: The cats

The kænguros, jeg har deres navn tatoveret i panden, lige over ringen i
næsen

> En gruppe singer om byen Missisippi. Gruppen hedder noget med Pussy-. Men
> Pussy-hvad?

Pussycat.....Miiiiiiiii-iiiiiiisisipiiiiiiiiii..............kvalmende

> I hvilket årstal startede Dansktoppen og på hvilket tidspunk blev den
sendt
> i 1970?

I slutningen af 60'erne, og i 1970 blev det sendt hele dagen så vidt jeg kan
huske

> Hvad hed den studievært som engang havde programmet "Fanfare" og i en
> årrække også Dansktoppen?

Christian Flagstang

--
Torben
http://www.petitiononline.com/warcrime/

Fra : Halvdorsk

Dato : 06-08-02 23:18

> [...]

> dansk. De satte noget igang som kaldes "Den danske bølge". Det gav
> grundlaget til Dansktoppen. Hvilken gruppe gav startskuddet og med hvilken

Tim Christensen med Satisfaction

> Hvad hedder gruppen som synger "One way wind". Gruppen har meget stor
> idol-status.
> 1: The dogs - 2: The kænguros - 3: The kivies - 4: The cats

Terrence & Phillips

Fra : Peter Juhl

Dato : 06-08-02 23:20

"Åge Halldorsson" wrote:

> [...]
> Ang. præmier kører det lidt discountagtigt. Den som kommer på 1.
> pladsen får som præmie æren af at kunne kalde sig slagermusik-ekspert.

Jeg vinder - det kan jeg mærke !

> SPØRGSMÅL
>
> Carpenters har sunget en sang om en mand som havde et bestemt erhverv,
> men hvilket?
> 1: Edb-teknikker - 2: Grønt cykelbud - 3: Postbud

[X] 4: The Terminator

> Klaus og Servants har sunget en sang hvor der opfordres til at banke
> et bestemt antal gange med en bestemt genstand i loftet. Hvad var det
> for en genstand og hvor mange gange skulle der bankes?

[X] Klaus og Servants pladen og den skal bankes mod loftet indtil den
går
i stykker.

> [...]
Danmarks
> største dansktopfest. Men hvor?
> 1: På byfesten i Dølle Fjelde Musse - 2: På Vilsund Heste- og

[4] Rwanda (arragementet påtænkes flyttet til Kazmir provinsen)

> Sangen "Oh boy" som er ca. 40-45 år gammel kom i en genudgivelse midt
> 70-erne. Hvilken gruppe sang
> 1: Mud - 2: Sweet - 3: Tyggegummibanden

[4] Led Zeppelin feat. Samantha Fox

> En norsk sangerinde har i øjeblikket kæmpe succes i Danmark og kaldes
> danmarks nye countrydronning.
> Hvad hedder hun:

[X] Diana Benneweis

> Hvad hedder det færøske alternativ til Dansktoppen?

[X] En begravelse.

> Hvad hedder Donny Osmonds lillebror, som også synger

[X] Don King.

> [...]
Det
> gav grundlaget til Dansktoppen. Hvilken gruppe gav startskuddet og med

[X] Per Pallesen: Fo´ermester Rap

> Chuck Berry fik et stort come back i 1972. Med hvilken sang?

[X] The Macarena

> Gruppen Hot Butter fik stor succes med at synge om noget som mange
> sidder og spiser når de ser en videofilm en fredag eller lørdag aften.
> Men hvad?

[X] Kinder mælkesnitte

> Hvad hedder gruppen som synger "One way wind". Gruppen har meget stor
> idol-status.
> 1: The dogs - 2: The kænguros - 3: The kivies - 4: The cats

[5] The Coneheads

> En gruppe singer om byen Missisippi. Gruppen hedder noget med Pussy-.
> Men Pussy-hvad?

[X] Faster, Pussycat! Kill! Kill!

> I hvilket årstal startede Dansktoppen og på hvilket tidspunk blev den
> sendt i 1970?

[X] 1914 (og var sandsynligvis den direkte årsag til 1. verdenskrig).

[X] I 1970 blev Dansktoppen sendt på tilfældige tidspunkter uden
annoncering for at hverve nye lyttere (ups - lyttere i det hele
taget).

> Hvad hed den studievært som engang havde programmet "Fanfare" og i en
> årrække også Dansktoppen?

[X] Lotte Heise.

Jeg vil afslutningsvis sige at denne quiz ville være meget bedre hvis du
havde
vedlagt en ASCII tegning af Claus Hagen Pedersen med fløjte i munden.

/Peter

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 06-08-02 23:43

Peter Juhl wrote:
> "Åge Halldorsson" wrote:

Snip

> [X] En begravelse.

.........Og førstepræmien går til Peter Juhl for dagens sjoveste
svar!!!!!

LOL

-Sune

Fra : Troels

Dato : 07-08-02 09:12

> [X] En begravelse.

Mega ROFL

/Troels

Fra : Michael Westi

Dato : 07-08-02 06:13

> Klaus og Servants har sunget en sang hvor der opfordres til at banke et
> bestemt antal gange med en bestemt genstand i loftet. Hvad var det for en
> genstand og hvor mange gange skulle der bankes?

Samtlige ansatte i told&skat(det er ikke personer, men genstande) og helst
hele tiden

> Der indkaldes hvert år tirsdag, onsdag og torsdag i uge 30 til Danmarks
> største dansktopfest. Men hvor?
> 1: På byfesten i Dølle Fjelde Musse - 2: På Vilsund Heste- og
> Kræmmermarked - 3: I Herning Hallerne

Kashmir provinsen(når drengene holder fest med deres haubitzer)

> Sangen "Oh boy" som er ca. 40-45 år gammel kom i en genudgivelse midt i
> 70-erne. Hvilken gruppe sang
> 1: Mud - 2: Sweet - 3: Tyggegummibanden

Ikke en gruppe. Michael Jackson! Når han ser de unge drenge!!!!!!

> En norsk sangerinde har i øjeblikket kæmpe succes i Danmark og kaldes
> danmarks nye countrydronning.
> Hvad hedder hun:

Kjempe torsken. Hun ligner!!!!!!!!!

> Hvad hedder det færøske alternativ til Dansktoppen?

Det hele går i fisk

> Hvad hedder Donny Osmonds lillebror, som også synger

At påstå den familie eller individer kan synge!!! "I´ve heard cats hump with
more harmony".

> [...]

> dansk. De satte noget igang som kaldes "Den danske bølge". Det gav
> grundlaget til Dansktoppen. Hvilken gruppe gav startskuddet og med hvilken

Lille Bo og familien Andersen "Jeg har set en rigtig negermand" Det gav da
startskud til et eller andet!

> Chuck Berry fik et stort come back i 1972. Med hvilken sang?

"I did it with Beethoven, while Johnny was watching".

> Gruppen Hot Butter fik stor succes med at synge om noget som mange sidder
og
> spiser når de ser en videofilm en fredag eller lørdag aften. Men hvad?

Aner det ikke. Jeg har forbudt hende at snakke med mad i munden

> Hvad hedder gruppen som synger "One way wind". Gruppen har meget stor
> idol-status.
> 1: The dogs - 2: The kænguros - 3: The kivies - 4: The cats

Something stinks in here!

> I hvilket årstal startede Dansktoppen og på hvilket tidspunk blev den
sendt
> i 1970?

Who cares!!!!!!!!

Mvh Michael

Fra : Betina

Dato : 07-08-02 10:53

In article <3d500d17$0$89510$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
halldorsson@post.tele.dk says...
> [...]

> bestemt antal gange med en bestemt genstand i loftet. Hvad var det for en
> genstand og hvor mange gange skulle der bankes?
Hmmm

2

> [...]
> 1: Mud - 2: Sweet - 3: Tyggegummibanden
2

> En norsk sangerinde har i øjeblikket kæmpe succes i Danmark og kaldes
Heidi Hauge

> Hvad hedder det færøske alternativ til Dansktoppen?
Færøtoppen?

> [...]

> dansk. De satte noget igang som kaldes "Den danske bølge". Det gav
> grundlaget til Dansktoppen. Hvilken gruppe gav startskuddet og med hvilken
Hmmm

> Chuck Berry fik et stort come back i 1972. Med hvilken sang?
Johnny B. Good

1

> En gruppe singer om byen Missisippi. Gruppen hedder noget med Pussy-. Men
> Pussy-hvad?
Cat

Betin@