om OTD :dk.snak.seksualitet ( opdatering a~
Fra : Chokmah

Dato : 06-08-02 18:09

det betyder reelt at den eksisteren fundas for nogen tilføjelser :

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.snak.seksualitet

opdateres med følgene :
som en del af dk.snak.seksualitet sociale liv er det ok at man sender
hilsner ved mærkedag fødselsdag brylluper hospitals ophold - hvis man
sætter fut til anden gruppen .
f.eks dk.snak.snik

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.snak.snik

4. Begrundelse:

for opdatering af fundas : det sociale live i dk.snak.seksualitet i
form af fester og private venskaber uden for usnet har har haft en
eksplosiv vægst over de sidste 3 år - hvilket logiks forsager hilsner
til på mærkedage fest referater med mere - en debat som ikke høre til
i gruppen men - som bliver og bør kunne postes med opfølgning til
andet forum !

hvad gør man så - man kan sådan set bare svare på mit inlæg
OTD :dk.snak.seksualitet ( opdatering af fundas )

og tilkedegive sin mening om sagen er man enig og fast skribent i dss
så er det angiveligt nok eller vejledene for sener beslutning at man
skriver at det er en go ide
er der noget man ku tænke sig anerledes så så skriver man det
er man reelt uenige jamen så skriver man også det

svarey går så i dk.admin
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.admin
en gruppe man kan abonere på og følge og bidrage til evt debat gang.

P.gr den meget uro i gruppen på det senetse har jeg luftet tanken om
moderation af gruppen hvordan det funere i praksis kan man læse her
i fundas for dk.bolig

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.bolig

se :Modereringenmetoden
består grundlæggende af personlig godkendelse af førstegangsskrivere

5b. Brugere på "hvidlisten" er derefter automatisk godkendt og
robotten sender deres indlæg direkte til gruppen udenom moderatorerne.

når systemet funegre så er det såre enkelt den bedste løsning der
findes på usnet - da stort set alle de problemer der hæger gruppen i
form af OT postninger - xpostninger - flames fra trolle profesionnele
provokatøre + spam det vil forsvinde og med en opdatering af fundas -
vil der være basis for at der er fundas dægning for det sociale liv i
gruppen !

IMOH findes der ikke noget sagligt agument for ikke at foretage en
sådan moderering - med hvislistningens metoden -
prisen er at førsta gang debatører kommer til at vente nogen timer på
derres første indlæg - fordelen er at de problemer der er beskrevet
foroven ot - xpost osv flader væk - fra den største del af dem der
har til hensigt at flame gruppen !

som jeg ser det er der mange potentielle moderator - nogen skal måske
lige lære tekniken - men hvis man ku besnakke Peder til at gå ind i
det og hælpe med at sætte det i gang - så kan du sgu læres

sådan lige hurtigt af dem jeg kan tænke på f.eks :

Ally-Anita-Brita-Freya-Gudron-Hanne L-Carsten -& Bente Riis - Henning
-John sal-Knud-Lars Fischer-Mark-Mic-Kristine Garzel-Puk-Rene-Sabina
-Sanne Bülow-søs-Peter=(PSW)Peder -Peter Knudsen -Tommy-
Tomas-

m.fl

men lad os da om interessen er der tage en indledene snak om det i
snak.snik gruppen og veje stemningen for og i mod før man forslår at
sætte det store skib til haws !

i en debat om dette emne vil der selvfølig komme uanede mængder af
svar og indlæg fra folk der reelt kun ønsker at sabotere debaten -prøv
at ignore dem

MvH
Bo M Mogensen

da det kun skal være en stemnings vejledene diskusion forslår jeg det
bløde forum dk.snak.snik - der skal selvføligt nok komme en spade og
holde en tale om emnet er OT i dss og undlade at følge fut - men prøv
at ignorer det - end vider vil det jo sådan set bare under streje min
pointe !

fut :dk.snak.snik

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Peter Juhl

Dato : 06-08-02 18:19

"Chokmah" wrote:

> men lad os da om interessen er der tage en indledene snak om det i
> snak.snik gruppen og veje stemningen for og i mod før man forslår at
> sætte det store skib til haws !

Fandme nej.

Du har startet en OTD process og har angivet en debat-periode, den
periode er til _debat_ - på den baggrund tages der en beslutning, hvad
vil du så med en "debat nummer 2" i dk.snak.snik - som ikke er en skid
beregnet til diskussion om fundats etc. for dk.snak.seksualitet.

Lad være med at flytte DSS OTD'ere, fundats diskussioner og netikette
relaterede emner over i dk.snak.snik - de hører IKKE til dér.

XFUT: dk.snak.seksualitet, ad.admin.netikette
FUT: dk.admin.netikette

/Peter

Fra : N/A

Dato : 06-08-02 18:53

Fra : N/A

Dato : 06-08-02 18:53

Fra : Peter Juhl

Dato : 06-08-02 18:53

"Ally" wrote:

> Hvis du lige læser Bo's indlæg en gang mere, så finder du ud af, at
> det heller ikke er sådan, det skal forståes. Bo's forslag er moderering,
> ikke censur. D.v.s. at indlæg fra nye brugere af gruppen bliver sendt
> til moderatorerne, mens dem på "hvidlisten" er godkendt automatisk.
> D.v.s. der er ikke nogen "klike"... alle kan komme på "hvidlisten" hvis
> de skriver ontopic. Systemet kendes fra mange andre nyhedsgrupper,
> så det er ikke noget nyt.

Hej,

Der er mange fortinlige grupper hvor du/I kan diskutere Bo's OTD - denne
gruppe er ikke én af dem.

Du kan bruge:
dk.snak.seksualitet - hvor det opringelige indlæg blev postet, snakken er
dog off-topic derinde.

dk.admin
Når Bo's forslag kommer igennem til dk.admin.opslag står det alle frit for
at tage diskussionen om forslaget i dk.admin hvor Bo har sat FUt til.

XFUT: dk.snak.seksualitet, dk.admin.netikette
FUT: dk.admin.netikette

/Peter

Fra : H. P. Holm

Dato : 06-08-02 19:33

Ally skrev:

> [...]
> ontopic. Systemet kendes fra mange andre nyhedsgrupper, så det er ikke noget

Systemet kendes kun fra 1 dansk nyhedsgruppe (dk.bolig) som jeg har
fravalgt og jeg bruger dk.fritid.hus-og-have i stedet for dk.bolig

Nu skal jeg ikke bruge dk.snak.seksualitet til noget, men Chokmah
laver efter min mening en alvorlig fejl, ved at foreslå moderering
af en gruppe, når der ikke findes et umodereret alternativ til de
brugere der ønsker det.

Logikken siger, at de der ønsker en modereret gruppe må gå ud og
foreslå sådan en. Det er ikke dem der ønsker at bevare gruppen som
umodereret, der skal flytte sig.

dk.snak.seksualitet.moderated er den korrekte løsning til Chokmah

Dette indlæg er krydspostet til flere grupper, og jeg foreslår at
snakken holdes i dk.snak.seksualitet indtil videre. Så er I også
fri for at jeg blander mig - en klar fordel for alle parter.

--
Hans

Fra : N/A

Dato : 06-08-02 20:10

Fra : H. P. Holm

Dato : 06-08-02 20:10

Chokmah Dog Fever skrev:

> On Tue, 06 Aug 2002 18:32:35 GMT, H. P. Holm <hpholm@adresse.invalid>

> hvorfor så de påfalende mange postninger ?

På grund af dine inkompetente futninger til grupper jeg læser.

--
Hans

Fra : Peter Juhl

Dato : 06-08-02 20:13

"Chokmah Dog Fever" wrote:

> fut til dk.snak.seksualitet ignoreret
> xpost :dk.snak.snik,dk.admin.netikette
> fut :dk.admin.netikette

Hej Bo,

Endnu engang ... Lad være med at poste dette i dk.snak.snik.

Fra : N/A

Dato : 06-08-02 19:30

Fra : N/A

Dato : 06-08-02 19:30

Fra : Peter Juhl

Dato : 06-08-02 19:30

"Chokmah Dog Fever" wrote:

> jamen det skal det jo kun en gang og prøv så at regn det op i mod alt
> de lorte postninger der Pt lammer gruppen og vil komme til det igen
> og igen !!!!
> hvis man har et reelt ønske om at debatere i dss - så overlever man
> nok at der kan gå nogen timer inden ens føste post kommer igenem !
> hvis man samtidig forstår at det er for at brfri gruppen for ulidelieg
> xpost - OT indlæg - flames - spam osv - at det er en beskeden pris at
> betale - at man skal væbne sig med lidt toldmodighed ved sin første
> postning !

Hej Bo,

Du ved det jo allerede - dk.snak.snik er ikke beregnet til at diskutere
DSStikette, fundats for DSS og dit OTD forslag for DSS - gider du holde
den snak i de grupper, som er relevante.

Fra : N/A

Dato : 06-08-02 20:25

Fra : N/A

Dato : 06-08-02 20:25

Fra : Peter Juhl

Dato : 06-08-02 20:25

"Chokmah" wrote:

> jamen hvad med alt det der kommer nu ? der er ca 75 % OT - flame
> postning PT - det er ihvertilfælled ikke vejen frem og som du ser er
> de enste der er gåed i panik over forslaget ellers dem der misbruger
> gruppen !

Så tager du debatten i dk.admin.netikette - og afhold dig fra at tale om
misbrug så længe du selv rager rundt på denne måde.

Jeg flytter (igen), denne debat ud af dk.snak.snik.

Fra : N/A

Dato : 07-08-02 00:16

Fra : N/A

Dato : 07-08-02 00:16

Fra : Peter Juhl

Dato : 07-08-02 00:16

"Chokmah" wrote:

> selvom gruppen med succes er blevet belejeret af nogen og reelt ikke
> så mange flamer og trolle - så er det ikke ensbetydene med at man skal
> give op også indrette sig efter det !

Hej,

Hvis jeg nu påstår at du troller rigtig meget i dk.snak.snik lige i
øjeblikket er du så uenig - hvorfor SKAL den fundats debat absolut
føres i dk.snak.snik, er du du virkelig så glad for nuværende flame-war
at du insisterer på at holde den igang selv ?

Nu siger jeg det for sidste gang på en pæn måde:

Denne gruppe (dk.snak.snik) er ikke beregnet til debat om fundats for
DSS, netikette relaterede emner der udspringer i DSS og OTD'er for DSS.

Vil du være venlig at føre denne debat i en relevant gruppe - hvis de
grupper jeg har foreslået dig[1] ikke passer dig så fortæl mig hvorfor.

[1] dk.admin eller dk.snak.seksualitet

Jeg har, igen, flyttet tråden tilbage til DSS med follow-up til DAN.

Fra : N/A

Dato : 07-08-02 21:13

Fra : N/A

Dato : 07-08-02 21:13

Fra : N/A

Dato : 07-08-02 21:13

Fra : N/A

Dato : 07-08-02 21:13

Fra : N/A

Dato : 07-08-02 21:13

Fra : N/A

Dato : 07-08-02 21:13

Fra : N/A

Dato : 07-08-02 21:13

Fra : N/A

Dato : 07-08-02 21:13

Fra : N/A

Dato : 07-08-02 21:13

Fra : N/A

Dato : 07-08-02 21:13

Fra : N/A

Dato : 07-08-02 21:13

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 07-08-02 20:42

Tomas O. <tfo@gmx.net> wrote:
> Ejvind Kruse skrev:
>
> SNIP

> Nej. Og hvad har det lige med sex at gøre?

Har du penge så kan du få,
har du ingen så må du gøre det selv som Steen skriver.

--
Ejvind

Fra : Tomas O.

Dato : 07-08-02 21:13

Ejvind Kruse skrev:

> Har du penge så kan du få,

Sikke noget at skrive.. du mener alle kvinder er ludere?

> har du ingen så må du gøre det selv som Steen skriver.

Ak ja..

Dit første ontopic indlæg i dss. må jeg gratulere.

--
Kurser for voksne hos Ny Zone
http://www.nyzone.dk/

Fra : Peter Juhl

Dato : 07-08-02 23:59

"Tomas O." wrote:

> Nej. Og hvad har det lige med sex at gøre?

Det var måske ikke det du brugte bistanden på ?

> Tomas
>
> FUT dss.

Uh, den tør jeg ikke fjerne.

/Peter

Fra : Tomas O.

Dato : 08-08-02 08:34

Peter Juhl skrev:

> Det var måske ikke det du brugte bistanden på ?

Du synes måske også alle kvinder er ludere ligesom Ejvind?

SNIP

Fra : Peter Juhl

Dato : 08-08-02 09:56

"Tomas O." wrote:

> Du synes måske også alle kvinder er ludere ligesom Ejvind?

Jeg troede egentlig kun vi diskuterede "dine" kvinder, Tomas.

/Petet

Fra : Tomas O.

Dato : 08-08-02 10:09

Peter Juhl skrev:

> Jeg troede egentlig kun vi diskuterede "dine" kvinder, Tomas.

Du kan tro hvad du vil. Men hvad med nu at gå efter bolden i
indlæg udenfor mudderet i stedet for efter manden?

Ingen af de kvinder jeg har været sammen med har været ludere. Jeg
har ingen erfaringer med kvinder i betalingsklassen.

Hilsen
Tomas

Fra : Peter Juhl

Dato : 08-08-02 16:39

"Tomas O." wrote:

> Du kan tro hvad du vil. Men hvad med nu at gå efter bolden i
> indlæg udenfor mudderet i stedet for efter manden?

Ja, men jeg troede stadig vi diskuterede dine kvinder.

Men hvis vi diskuterer mere generelt, så vil jeg da sige "nej, alle
kvinder er ikke ludere" - men vi alle (dermed også kvinder) har vel
en pris, jeg ville f.eks. godt påtage mig at være sød i DSS en hel
dag hvis du gav mig en million.

> Ingen af de kvinder jeg har været sammen med har været ludere. Jeg
> har ingen erfaringer med kvinder i betalingsklassen.

Gaver og blomster - er det ikke en form for betaling ?

/Peter

Fra : Tomas O.

Dato : 08-08-02 19:19

Peter Juhl skrev:

> Ja, men jeg troede stadig vi diskuterede dine kvinder.

Nå. og jeg som troede du snakkede om kvinder generelt.

> [...]
> kvinder) har vel en pris, jeg ville f.eks. godt påtage mig at
> være sød i DSS en hel dag hvis du gav mig en million.

Nå. Jeg har ingen pris.

> Gaver og blomster - er det ikke en form for betaling ?

Er det? Du forventer altså noget til gengæld hvis du giver en
kvinde blomster eller andre gaver?

Det siger mere om dig end om kvinderne.

Fra : Anita

Dato : 08-08-02 21:01

"Tomas O." skrev
Hej Tomas

> Er det? Du forventer altså noget til gengæld hvis du giver en
> kvinde blomster eller andre gaver?
>
> Det siger mere om dig end om kvinderne.

Skide godt svar. Tak!
/Anita

Fra : Tomas O.

Dato : 08-08-02 20:59

Anita skrev:

> "Tomas O." skrev
> Hej Tomas

> Skide godt svar. Tak!

Det var næsten for nemt. En ren smash lige hen over kanten af
nettet.

Fut dk.snak.snik

Fra : Peter Juhl

Dato : 08-08-02 21:22

"Tomas O." wrote:

> Nå. og jeg som troede du snakkede om kvinder generelt.

På ingen måde - vi nøjes med at snakke om dine 2.

> Nå. Jeg har ingen pris.

Nå nå - det tager vi lige op igen om et par uger.

> Er det? Du forventer altså noget til gengæld hvis du giver en
> kvinde blomster eller andre gaver?
>
> Det siger mere om dig end om kvinderne.

Nu ikke så simpel Tomas - lad mig spørge, hvis det ikke skulle
være for at blødgøre hjertet hos modtageren med henblik på
noget man gerne selv vil have/føle etc. hvad skulle det så være ?

Fordi du vil støtte de danske gartnere ?

/Peter

Fra : Ghita

Dato : 08-08-02 22:05

I news:aiujti$8id$1@sunsite.dk griflede Peter Juhl :

> [...]
> være for at blødgøre hjertet hos modtageren med henblik på
> noget man gerne selv vil have/føle etc. hvad skulle det så være ?

For at overraske den anden part med noget han/hun ikke forventer, og
gøre glad. Ikke for at få en modydelse.
Men det kender du måske ikke til ?

--
Ghita
- Må vi få masser af sol i dag

Fra : Tomas O.

Dato : 08-08-02 22:31

Peter Juhl skrev:

> På ingen måde - vi nøjes med at snakke om dine 2.

Hvilke af dem jeg har været sammen med snakker du om? Jeg kan godt
afsløre at der har været en del mere end 2.

> Nå nå - det tager vi lige op igen om et par uger.

Fint med mig. Jeg har heller ingen pris der. Det har jeg aldrig
haft.

> Nu ikke så simpel Tomas - lad mig spørge, hvis det ikke
> skulle være for at blødgøre hjertet hos modtageren med
> henblik på noget man gerne selv vil have/føle etc. hvad
> skulle det så være ?

Blødgøre.. det skulle vel kun være nødvendigt med en der er hård
eller er belvet det og den slags kvinder har jeg som regel kun
haft i meget kort tid af åbenlyse årsager.

> Fordi du vil støtte de danske gartnere ?

Nej bare for at glæde. Som jeg skrev før og gerne gentager: nul
bagtanker.

Fra : N/A

Dato : 06-08-02 21:02

Fra : Peter Juhl

Dato : 06-08-02 21:02

"Anita" wrote:

> Jamen, hvis jeg har forstået det ret (og det er jeg slet ikke sikker
> på, at jeg har) så vil enhver (med interesse i at genere dss - forstå
> det, hvem der kan) kunne skrive et enkelt on-topic indlæg og derefter
> have fri bane til at gøre præcis som idag. Hvis det er tilfældet, så
> er vi jo lige vidt :-/

Hej,

Debat om fundats-ændringer for DSS eller netikette spøgsmål for DSS
hører ikke til i dk.snak.snik - Bo (Chokmah) har desværre sat en forkert
follow-up til sit indlæg.

Dette indlæg er flyttet tilbage til dk.snak.seksualitet og follow-up til
dk.admin.netikette - du er ligeledes velkommen til at svare på Bo's
OTD indlæg, den debat vil havne i dk.admin.

Fra : Anita

Dato : 06-08-02 21:15

"Peter Juhl" skrev

> Debat om fundats-ændringer for DSS eller netikette spøgsmål for DSS
> hører ikke til i dk.snak.snik - Bo (Chokmah) har desværre sat en
forkert
> follow-up til sit indlæg.

Er du selvudnævnt vejleder i dk.snak.snik?
Det må du jo være, siden du på ingen måde, svarer på mit indlæg, men
blot plaprer løs om din fortolkning af reglerne... Du er jo ikke spor
bedre end dem du kritiserer.

/Anita

Fra : Peter Juhl

Dato : 06-08-02 21:15

"Anita" wrote:

> Er du selvudnævnt vejleder i dk.snak.snik?

Bestemmer du derinde da ?

> Det må du jo være, siden du på ingen måde, svarer på mit indlæg, men
> blot plaprer løs om din fortolkning af reglerne... Du er jo ikke spor
> bedre end dem du kritiserer.

Sikkert ikke, men vi havde ikke haft denne tråd hvis Bo kunne styre sine
inkompentente follow-up's - de skal ikke være i dk.snak.snik, hvis du er
usikker på noget i den forbindelse kan du spørge i dk.velkommen eller du
kan fortsætte debatten herinde - jeg er ligeglad.

EOD

/Peter

Fra : Anita

Dato : 06-08-02 21:33

"Peter Juhl" <peter@post.tele.dk> skrev

> Bestemmer du derinde da ?

Nej, men jeg giver heller ikke folk vejledninger, ordrer eller skæld
ud, bare de siger pip. Ligesom jeg heller ikke går ind og flytter
deres indlæg til en anden gruppe.

> jeg er ligeglad.
>
> EOD

Hvis du er ligeglad, giver det ingen mening at du bliver ved med at
trampe rundt i det.

Enig EOD.
/Anita

Fra : N/A

Dato : 07-08-02 14:41

Fra : N/A

Dato : 07-08-02 14:41

Fra : N/A

Dato : 07-08-02 14:41

Fra : Peter Juhl

Dato : 07-08-02 14:41

"Chokmah" wrote:

> jamen man modtager jo første gang en automatisk brev der forklare
> hvordan det hænger sammen ( forusat man selvfølig bruger en email
> adresse der læses af afsender - skulle det være så OT så det ikke kan
> godkendes så for vedkomne en mail om hvorfor )

[SNIP]

> egentligt ikke - andet ind man kan den fundas der er for gruppen som
> ikke er så svær at følge hvis man læse gruppe navnet
> dk.snak.seksualitet - det ovelelader jo reelt ikke meget til fantasien

Hej Bo,

Du er gået forkert igen - det ville være bedre for den nuværende debat
omkring dit OTD forslag, hvis du tog alle dine grunde og argumenter med
ind i dk.admin, hvor denne debat hører hjemme.

Jeg har flyttet dette indlæg tilbage til dk.snak.seksualitet (fra
dk.snak.snik) hvor du startede denne tråd og sat follow-up til dk.admin.

FUT: dk.admin

/Peter

Fra : N/A

Dato : 10-08-02 11:01

Fra : N/A

Dato : 10-08-02 11:01

Fra : N/A

Dato : 10-08-02 11:01

Fra : N/A

Dato : 10-08-02 11:01

Fra : N/A

Dato : 10-08-02 11:01

Fra : N/A

Dato : 10-08-02 11:01

Fra : Kirstine

Dato : 10-08-02 11:01

In article <MPG.17bdcb3a696fd4b3989782@news.tiscali.dk>,
PeterNOSPAMPedal2100@gmx.net says...
> Kirstine <minipip@paradis.dk> wrote...

> 1) Trykker H (for at vise Headers)
>
> 2) Finder linje i headers hvor der står "Message ID" -> Copy/Paste det
> efterfølgende nummer.
>
> 3) Trykker H igen (for at skjule Headers)
>
> Eks:
> (Dit indlæg)
>
> N.B. Gravity kan ikke selv hente indlæg via Message-ID (Den opfatter dem
> som emailadresser). Det kan være en pine når folk konstant refererer til
> dem ;)

Hvad gør jeg så, når jeg skal finde et indlæg via message ID?
--
Kirstine

*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 10-08-02 17:24

"Kirstine" <minipip@paradis.dk> skrev:

> Hvad gør jeg så, når jeg skal finde et indlæg via
> message ID?

Der mangler bare news: foran MSG ID'et, prøv her:

/Mikael

Fra : Peter G.

Dato : 11-08-02 07:57

Kirstine <minipip@paradis.dk> wrote...
> In article <MPG.17bdcb3a696fd4b3989782@news.tiscali.dk>,
> PeterNOSPAMPedal2100@gmx.net says...

> Hvad gør jeg så, når jeg skal finde et indlæg via message ID?

Det kalder jeg et godt spørgsmål. Jeg ytrer en stille ed og bruger Google
Groups. Det er noget hø, men det bedste jeg har kunnet finde på. Jeg har
prøvet at spørge i alt.usenet.offline-reader tidligere, men har ikke fået
et endegyldigt svar. De trofaste "senior"-brugere af programmet rykker
venligt Al Choy (som nu står for udviklingen af Gravity på fritidsbasis)
for det, men han har vidst ikke bidt på endnu.

P.S. Gravity er blevet gratis og er oppe på 2.60 (Super Gravity).

http://members.home.net/gravitypages/start1.html

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Email address works.

Fra : N/A

Dato : 10-08-02 00:35

Fra : N/A

Dato : 10-08-02 00:35

Fra : N/A

Dato : 10-08-02 00:35

Fra : N/A

Dato : 10-08-02 00:35

Fra : N/A

Dato : 10-08-02 00:35

Fra : N/A

Dato : 10-08-02 00:35

Fra : N/A

Dato : 10-08-02 00:35

Fra : N/A

Dato : 10-08-02 00:35

Fra : N/A

Dato : 10-08-02 00:35

Fra : N/A

Dato : 10-08-02 00:35

Fra : N/A

Dato : 10-08-02 00:35

Fra : Per E. Hanstholm

Dato : 10-08-02 00:35

Chokmah skrev:

> Ejwind prøv at følge med i tråden også selv om den skifter emne- jeg
> har jo lige skrevet jeg ikke klager over HP - nu når vi er ved det så
> har jeg ARLDIRG klaget over Steen Johansen BW - jeg har skrevet til
> Peter Juhls news abuse for at høre hvordan landet lå men de skrev
> tilbage at Peter havde skrevet å så mange år så - så 50 flame OT
> indlæg - det var ikke noget problem som man ku tage sig af !
> Da han var gammel i gårde og man synes han var en klog skribent.

Hvad så, Chokmah, din dejlige bøsserøv. Er det OK hvis jeg skider
dig i munden, og skriver om oplevelsen her bagefter?

--
Per

Fra : Clark Kent

Dato : 10-08-02 00:45

"Per E. Hanstholm" <bums@teltet.dQ> skrev i en meddelelse

> Hvad så, Chokmah, din dejlige bøsserøv. Er det OK hvis jeg skider
> dig i munden, og skriver om oplevelsen her bagefter?

Åh, lad bare det fjols klage - Choknarren

Fra : Chokmah

Dato : 10-08-02 01:00

On Fri, 09 Aug 2002 23:35:22 GMT, Per E. Hanstholm <bums@teltet.dQ>
wrote:Message-ID: <_kY49.1563$T7.2750@news.get2net.dk>

klage sendt til udbyder.... der er grænser i mellem og være grov evt
go flammer - også æres krænkelse på det plan det gider jeg simpelthænd
ikke og finde mig - nu har jeg forwaredet et kopi til min advokat der
vil tage et kik på den men efter al sund fornuft er der mulighed for
at rejse tiltale - dog med det forbehold at du havde forstand nok i
hovedet til at bruge mit alias i stedet for mit borgelige navn.

Bo M Mogensen
xpost og fut :dk.admin.netmisbrug,dk.admin.netikette

fut :dk.admin.netmisbrug

Fra : Per. E. Hanstholm

Dato : 10-08-02 02:01

"Chokmah" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse news:1gl8lu8oskaho26tdbelh0coa7bs5enqd5@4ax.com...

> [...]
> at rejse tiltale - dog med det forbehold at du havde forstand nok i
> hovedet til at bruge mit alias i stedet for mit borgelige navn.

Hej Bo.

Det må du sgu' undskylde. - Jeg troede vi havde samme præferencer
angående sex, men det kan jeg forstå at vi ikke har alligevel?

Sorry.

--
Per.

Fra : Peter Juhl

Dato : 10-08-02 02:36

"Chokmah" wrote:

Hej Bo,

Dit alias overholder ikke de regler udstukket af sunsite.dk (som er
din news provider i dette tilfælde) - følgende er sunsite's politik på
dette punkt:

Citat
"It is required to use the accurate personal name (also called "real
name") in each posting, particularly in the From: or Sender: field. It is
not sufficient to include your name in the signature solely."

> [...]
> at rejse tiltale - dog med det forbehold at du havde forstand nok i
> hovedet til at bruge mit alias i stedet for mit borgelige navn.

Dit indlæg er off-topic i dk.snak.seksualitet - du kan læse hvad der er
tilladt på denne side:

> [...]

> http://www.chokmah.dk/
> No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)
> To live outside the law, you must be honest.(Dylan)

Din signatur er på kant med gældende netikette - jeg citerer fra din
sunsite's regler vedr. brug af deres news-service:

Citat
"Most hierarchies of Usenet have their own netiquette and guidelines.
Users should pay attention to the relevant policies."

De gældende regler for dk.* kan findes på denne url:

Reglerne for brug af sunsite's news.service kan du finde hér:
http://news.sunsite.dk/info/usenet.xml

FUT: dk.admin.netikette

/Peter

Fra : Steen Johansen

Dato : 12-08-02 20:22

--

Chokmah skrev:

> Ejwind prøv at følge med i tråden også selv om den skifter emne- jeg
> har jo lige skrevet jeg ikke klager over HP - nu når vi er ved det så
> har jeg ARLDIRG klaget over Steen Johansen BW

Tak mange for at du ikke har klaget over mig, når jeg ved at der er nogern
der hart klaget over mig kan jeg ikke sove om natten
MvH Steen

Fra : T'abula R'asa

Dato : 10-08-02 02:21

Bo (alias Chokmah) skrev:

> Klage [laes: over P.E.H.] sendt til [...]

Glem det, for pokker, dit liv er alt for betydningsfuldt til det her.
Tael til ethundrede. Find noget god musik frem. Ring til Freya. Cykel
dig en lang tur i moerket. Gense slutningen paa " American Beauty ".
Du fodrer alligevel blot en uovervindelig, sulten art.

Venlige tanker
Peter, et sted derude.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-08-02 12:46

"T'abula R'asa" <tabularasa@nym.alias.net> wrote in message

> Glem det, for pokker, dit liv er alt for betydningsfuldt til det her.
> Tael til ethundrede. Find noget god musik frem. Ring til Freya. Cykel
> dig en lang tur i moerket. Gense slutningen paa " American Beauty ".

Ja den film er fantastisk.
Og teenage-skønheden der gir den som extremt erotisk erfaren, og viser sig
at være jomfru, er virkelig en tankevækkende pointe.
Dss-relevant i højeste potens.

Så nu har jeg sørget for at gøre denne tråd ontopic.
Er vi nede på at 5% af dss kan kaldes ontopic. Alligevel sender
dss-regeringen klager, når det ikke er dem selv der hygge-chatter. Se Tomas
O's søgte betragtninger og forsøg på FUT af tråd om sex&lugt.

Fra : Clark Kent

Dato : 10-08-02 13:03

"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Tomas
> O's søgte betragtninger og forsøg på FUT af tråd om sex&lugt.

Tomas O elsker at futte, hans behov for toglege blev ikke tilfredsstillet
som barn

Fra : T'abula R'asa

Dato : 10-08-02 14:11

Warming skrev bl.a.:

> Ja den film [laes: American Beauty] er fantastisk.
> Og teenage-skoenheden der gir den som extremt erotisk erfaren, og
> viser sig at vaere jomfru, er virkelig en tankevaekkende pointe.
> Dss-relevant i hoejeste potens.

Bestemt - saa hvorfor ikke poste et laengere indlaeg om denne?

Er det i oevrigt faldet dig ind, at "Lester Burnham", navnet paa filmens
hovedperson, sandsynligvis kunne vaere et anagram for "Humbert learns".

Peter S. Winding, s.a.p.
TabulaRasa@nym.alias.net

-- " ... Milla Millennium. "

Fra : Bo Warming

Dato : 10-08-02 20:25

> Bestemt - saa hvorfor ikke poste et laengere indlaeg om denne?

Du ku jo kommentere mit resume af pralende-jomfru aspektet

Men du er måske mere til de morderiske aversioner mod bøsser, som nabo-far
udstiller.

At den sympatiske Kevin Spacey får det værste frem i folk, minder mig om min
effekt på Usenettere - han ku godt ha ladt være at stjæle livsløgnen fra sin
kone, så hun kom og også ville skyde ham - mon hun havde gjort det, hvis
ikke nabofar var kommet først?

> Er det i oevrigt faldet dig ind, at "Lester Burnham", navnet paa filmens
> hovedperson, sandsynligvis kunne vaere et anagram for "Humbert learns".

Og hvad lægger du i det?

Fra : T'abula R'asa

Dato : 10-08-02 23:06

Bo Warming skrev:

> [...]

PSW:

BW:

> Du ku jo kommentere mit resume af pralende-jomfru aspektet

> Men du er maaske mere til de morderiske aversioner mod boesser, som
> nabo-far [der tilsyneladende selv er homosexuel. psw.] udstiller.

Nej, hvad jeg finder vigtigst er anvisningen paa, hvordan man boer
leve sit liv - at man skal goere *praecis*, hvad man lyster, saa laenge
det hoejst vaekker anstoed hos andre. Ingen af os modtager alligevel en
flidspraemie paa vort doedsleje for at foelge stroemmen.

> At den sympatiske Kevin Spacey faar det vaerste frem i folk, minder
> mig om min effekt paa Usenettere [...]

I visse tilfaelde er det selvforskyldt (under den forudsaetning, at du
ellers er i stand til at kontrollere din skrive/talestroem), i saa
mange andre er det ikke. Men lidt interessant kunne det saamaend blive,
om man begyndte at gaa efter dine kontroversielle holdninger, frem for
disse enkelte indlaeg, som skyder forbi relevante emner. Bold frem for
mand, som du saa ofte, saa korrekt skriver.

Selvom jeg ikke bryder mig om dit syn paa flygtninge/indvandrere, er
det ikke ensbetydende med, at vi to ikke kan foere en samtale (og evt.
vaere enige) - om " sex og samliv ", som det nu defineres. Og skulle du
vaere i tvivl, med bl.a. min aktive tilknytning til (bl.a.) AFA, kunne
jeg, modsat andre skabsfascister i dette forum, aldrig finde paa at
forsoege at beroeve dig ytringsfriheden ved f.eks. at klage til din
udbyder. Den slags mennesker tilhoerer om nogen fjenden.

PSW:

BW:

> Og hvad laegger du i det?

Hvad du netop selv forstaar - at Nabokovs Humbert skulle vaere vokset
med opgaven. Om det saa er " amerikansk skoenhed " eller raadden,
amerikansk dobbeltmoral maa her vaere op til den enkelte at bedoemme.

Peter, et sted derude, i moerket under blinkende stjerner.

-- " ... Milla Millennium. "

Fra : Bo Warming

Dato : 11-08-02 19:17

> [...]
> det hoejst vaekker anstoed hos andre. Ingen af os modtager alligevel en
> flidspraemie paa vort doedsleje for at foelge stroemmen.

Er enig i at dette er hovedbudskab i filmen.

((Nabokov's persongalleri er ikke kendt af mange))

Fra : N/A

Dato : 09-08-02 23:06

Fra : N/A

Dato : 09-08-02 23:06

Fra : N/A

Dato : 09-08-02 23:06

Fra : N/A

Dato : 09-08-02 23:06

Fra : N/A

Dato : 09-08-02 23:06

Fra : N/A

Dato : 09-08-02 23:06

Fra : N/A

Dato : 09-08-02 23:06

Fra : N/A

Dato : 09-08-02 23:06

Fra : N/A

Dato : 09-08-02 23:06

Fra : Chokmah

Dato : 09-08-02 23:06

On Fri, 9 Aug 2002 22:56:44 +0200, "Puk"
<powder"fjernmig"@worldonline"fjernmig".dk> wrote:

>"Chokmah" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse

>Ja men det er stadig to forskellige ting som kræver at man holder
>sig objektiv, og det oplever jeg det ikke som om Henning gør.
>Personligt tror jeg det er fordi Henning måske selv synes at
>hyggesnakken mellem de kendte skribenter er hyggelig og
>interessant, da han jo selv kender dem, mens off-topick indlæg
>fra nye skribenter ikke har helt samme interesse. Yderst
>menneskeligt men ikke specielt smart, hvis vejledningen skal være
>konsekvent.

Det skal den - men den forskeld behandling du taler om jeg synes ikke
den er så slem ? jeg har sgu da fåed masser af balder `?

>Hvis valgte vejledere skal fortsætte med at eksistere, så skal de
>altså være konsekvente og sætte sig ud over personlige venskaber.
>Kan dette ikke lade sig gøre, så mener jeg ikke at et fast
>vejlederteam er nogen god idé, da det så netop blot er med til at
>cementere udenforståendes opfattelse af at gruppen har en
>inderkreds med særlige privilegier.

jamen jeg synes ikke det er tilfældet - har du en stribe messegs id
der kan undertsøtte det ?

>funktion
>stod
>
>Absolut det er uheldigt. Men kan opgaven ikke varetages,

Nå men det har jo ikke været muligt at finde en ny peder !

> så bør
>man nedlægge faste vejledere.

det er jeg faktisk ved at være enig med dig i !

> Ellers er der jo blot tale om, at
>man *siger* at man har fast vejledning, men det i virkeligheden
>ikke er tilfældet, hvorfor det volder mere skade end gavn.

nej grundvilkårene for at vejlede på en fornuftig måde er ikke til
stede da de reele vejledninger som der er flest af - hvor der er tale
om gruppe terorror fra folk der er uden for debat mæsig rækkevide.

jeg synes man skal lave en moderete udgave af dss for dem der har lyst
til at debatere seriøs også lade den oprindelige stå uden vejleder
også - lad den drukne i spam flames chat - lad lortet sejle også lav
en moderete gruppe for dem som ønsker at debatere seriøst også sæt den
oprindleig gruppe fri og lad den køre som den køre og lad være med at
kæmpe i mod det !
også prøve at opstille et alternativ !
og med hvid list moderering vil der reelt blive behov fo rmeget lidt
vejledning kommer der et eller andet op som ikke er nærmer
fundasmæsigt bestemt så kan man tage en gruppe afstemning om hvad man
mener om det !

>Jo der har skam været retningslinier for hyggesnak. Da vi sidst
>havde diskussionen oppe var der generel konsensus om at futte
>debatter der udviklede sig til chat over i dk.snak.snik. Det
>fungerer tilsyneladende bare ikke. Der går ofte lang tid før der
>bliver futtet og ofte sker det slet ikke. Da det er de faste
>skribenter som ofte ikke overholder den beslutning der var
>konsesus omkring, så kan jeg ikke se, at en ændring i fundatsen
>vil gøre den store forskel. Især ikke, hvis det ikke følges op
>med konsekvent vejledning.

Nahh det passer ikke de fleste fester fødselsdag osv der er blevet
futet fra første indlæg !

>Det er i bund og grund skribenterne i dss (eller en hvilken som
>helst anden gruppe) som får gruppen til at fungere. Hvis de
>faste skribenter i dss ikke kan forstå at deres private snak ikke
>hører hjemme på usenet, så vil privat snak fra alle fortsætte fra
>nu af og til dommedag.

jamen det vil den uanste hvad man prøcver at gøre ved det faktum er at
60-70 % af de fatse skribenter kender hianden privat på x og tværs -og
til div komsammen så vil det komme til udtryg !

>de
>
>Jeg er ligeglad med hvem CWB og Simon er. De stiller efter min
>mening nogle valide spørgsmål. Jeg ville gerne høre svarene på
>de spørgsmål for jeg mener heller ikke at kritik bliver modtaget
>særlig godt.

jow men man er jo ikke bundet til at svare fordi der er bliver spurgt
- hvis der er nogen der føler for det så kan de jo gøre det -
men hvis man ikke føler for det så er det jo lige så oplagt at lade
være !

> De gange jeg har stillet mig kritisk, der har jeg
>blot fået den besked, at det er mig der er noget galt med.

ja det skal jeg ikke ku sige da jeg ikke sider med indlægene men som
mennske der svare man jo efter bedste overbevisning og hvis det er det
man kommer frem til så .... er det måske et lident flateren svar
....men det er åbenbart det bedst esom svaren kan komme med !

>Kritikken argumenteres der ikke overfor. Kun den person som
>tillader sig at rejse den.

jamen det er jo hele humlen at - alt for få reelt prøver at komme op
med konstruktive løsninger - specilt under flame war... og der er ikke
mere isp.abuse belæg mere for indgriben over for systematisk terror.

for det er jo bare en del af debaten så til helved med hvor den bliver
postet om der bliver sat fut - reelt lever vi i et xpostnings helved
af OT indlæg.

bedste hilsner
Bo M Mogensen

jeg tilader mig lige at xposte den til dss
med fut tilbage til dk.admin

Fra : N/A

Dato : 07-08-02 00:18

Fra : Peter Juhl

Dato : 07-08-02 00:18

"Sanne Bülow" wrote:

> Et forsøg på at få denne debat igang, istedet for en debat om futter

Ja, men det skal du bare ikke forsøge i dk.snak.snik.