helt nyt men beskidt akvarie
Fra : Thomas B. Krogh-Jaco~

Dato : 06-08-02 18:01

Jeg har lige koebt et nyt akvarie (mit foerste) og har vasket stenene.
Desvaerre er vandet alligevel blevet grumset. Jeg har en elhammer
undevandspumpe med filter - vil det rense det eller skal jeg goere noget
andet ved det.

Thomas

Fra : Esben Haabendal Soer~

Dato : 06-08-02 20:50

"Thomas B. Krogh-Jacobsen" <asdsa@adsd.dk> writes:

> [...]
> Desvaerre er vandet alligevel blevet grumset. Jeg har en elhammer
> undevandspumpe med filter - vil det rense det eller skal jeg goere noget

Du skal vist bare vente til at det falder til ro. Det kan godt tage
et par dage før vandet bliver rigtig klart.

/Esben
--
Guests who kill their talk show hosts. On the last Donahue.