Hjemløs mis
Fra : Ukendt

Dato : 06-08-02 17:46

Hej Gruppe

Besøgte mine forældre i dag og min far blev ved med at snakke om at der hos
noget familie var kommet en lille killing til.
Der render en del vildkatte i området, som bliver fodret .....Killingen var
dog heller ikke helt vild....ja min far havde kælet for den, når han var i
området. Jeg blev derfor nysgerrig og måtte se den lille killing.
Det var ganske rigtigt en lille sød en......omtrent de 6 uger.....rød...og
en hunkat....tror jeg nok...
Nå men min far blev ved med at snakke om, hvor synd det ville være for
katten, at den skulle vokse op som vildkat, og jeg blev mere blød i knæene
over det stakkels pus, så vi tog den med hjem, og gav den et bad, for den
var fyldt med lopper.
Det klarede den fint og hjemturen hjem til mig...klarede den også
fint......virker i det hele taget som en modig pige.
Jeg har nu lavet et lille hjem til den ude i vores fyrrum. Jeg vil ikke have
den ind før den er tjekket for sygdomme. Vi har 6 misser i forvejen. Min
mand er på arbejde ligenu....sååå jeg går og tænker på hvad han nu siger til
en kat nr. 7

Hilsen

Hanne

Fra : Denise

Dato : 06-08-02 19:10

Hej Hanne
Godt gjort, håber manden bliver glad og siger nåh ja, 6 eller 7
Hilsen Denise

Fra : Linda

Dato : 06-08-02 20:24

ja en til eller fra, om man har 6 eller 7, kan det ikke komme ud på et *S*
Mvh
Linda