Mistænkt vs. win XP
Fra : Per & Jennifer

Dato : 06-08-02 17:09

Hej

Jeg har et problem med at få spillet mistænkt fra visionpark til at virke på
win XP, er der nogen der har en patch eller andet der kan få det til at
virke på XP?

På forhånd tak!

Fra : MaRk

Dato : 06-08-02 19:16

Hej¨

Har selv haft problemet, skrev til support afdelingen. De sagde det ikke
kunne køre på xp

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 06-08-02 19:57

> Har selv haft problemet, skrev til support afdelingen. De sagde det ikke
> kunne køre på xp
> på
crasher det eller hvad? jeg har selv haft problemer med visse ældre spil og
xp. bla. star wars pod racer og fik det råd at lade medieplayer køre i
baggrunden og det virkede, har i evt. prøvet det? eller evt. sæt spillet til
at køre i win 98 kompabilitets mode under egenskaber ved genvejen

Hygge

AngelFire

Fra : Kasper

Dato : 06-08-02 22:02

On Tue, 6 Aug 2002 20:57:26 +0200, "Dorthe Aagaard Nielsen"
<angelfire@cyberjunkie.dk> wrote:

> [...]
>baggrunden og det virkede, har i evt. prøvet det? eller evt. sæt spillet til
>at køre i win 98 kompabilitets mode under egenskaber ved genvejen

Hvad er teorien bag at lade Media Player køre i baggrunden?

--
Kasper

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 07-08-02 13:06

> Hvad er teorien bag at lade Media Player køre i baggrunden?
aner det ikke men det virker sgu underligt nok, med de spil der ellers har
crashet under xp her. Det er jo ikke sådan at mediaplayer skal spille noget,
bare at den er i baggrunden. Jeg fik nemlig tippet herind af en anden da min
star wars pod racer crashede når jeg crashede med raceren, hvor lyden
forstsatte og billedet var frosset, kun rebbot på den håde måde virkede
on/off knappen.

Hygge

AngelFire

Fra : Per & Jennifer

Dato : 07-08-02 16:44

> Hvad er teorien bag at lade Media Player køre i baggrunden?

Nu har jeg prøvet at køre i win 98 mode og lade media player køre i
baggrunden, både sammen og hver for sig, og det virker desværre ikke, det er
da noget træls noget at der ikke findes en måde at få det til at virke på

Ellers TAK for de gode forslag!

Per

Fra : Per & Jennifer

Dato : 08-08-02 15:30

løsningen har jeg nu fundet:

Klik på denne link: www.sirfreddy.dk/mis_patch.exe ,eller gå ind på
www.sirfreddy.dk, og klik på support>mistænkt, og download MIS_PATCH.EXE.
Dobbelt-klik på MIS_PATCH.EXE, og lad den erstatte den MISTANKT.EXE
der ligger der hvor Mistænkt er installeret. (Sikkert
C:\Programmer\mistænkt\)
Hvis Mistænkt er installeret et andet sted end C:\Programmer\mistænkt\,
angiv dette i "Unzip to folder" feltet, eller klik på Browse, for at finde
stedet
manuelt. Sig JA til at overskrive, hvis du bliver spurgt.

Håber der er andre der kan bruge dette!

Per