Hvem vil have mig??
Fra : Karin B

Dato : 06-08-02 15:42

Hvem kunne tænke sig en dejlig lille hankat på 12 uger???
Jeg ville gerne selv beholde ham men har i forvejen 2 katte så det er jeg jo
nød til. Jeg har puttet et par billeder ind i min shared mappe på min ICQ
som er: 151893661.
Kik ind. Hilsen Karin

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-08-02 16:44

Karin B <bertelsenKarin@hotmail.com> wrote:
> [...]
> Jeg ville gerne selv beholde ham men har i forvejen 2 katte så det er
> jeg jo nød til. Jeg har puttet et par billeder ind i min shared mappe

hvorfor er du nødt til det udelukkende fordi du har to andre?

her i huset fungerer det perfekt med tre katte.... de er alle kommet til hen
ad vejen med mellemrum, uden de store problemer....

fortæl gerne lidt mere om ham og hvorfor du må af med ham....

knus sabina

Fra : marianne hellemose

Dato : 06-08-02 17:15

Hej Karin
Jeg vil sige som Sabina, hvis du gerne selv vil beholde
ham så gør det, jeg har pt. 5 og ville ikke undvære en eneste *øhhhh* tror
jeg *Fnugger sover nemlig til en
forandring*

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Karin B

Dato : 07-08-02 16:44

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:aiosm1$sg1$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Some people have lives, others have cats
>

> Jeg har erfaring med at tre katte ikke går sammen , da missemor er lidt
underlig og ikke kan acceptere at andre bruger hendes kattebakke. Og tre
kattebakker er da lidt i overkanten...................
Jeg er da også ked af at skulle af med den da jeg er vild med katte

Fra : marianne hellemose

Dato : 07-08-02 17:23

Hej Karin
Jeg tror at det kommer mere an på kattene end på
antallet, det er jo ikke sikkert at de to andre vil være lige
så "vanskelige" som missemor, jeg har tre bakker til 5
katte det går udemærket, jeg ved at mange (især "kanere") mener at der skal
være en bakke pr. kat, det
er lidt overdrevet, så skulle opdrættere lave deres gulv
om til en stor bakke.

Fra : Kate

Dato : 07-08-02 20:03

"Karin B" <bertelsenKarin@hotmail.com> wrote in

> underlig og ikke kan acceptere at andre bruger hendes kattebakke.
> Og tre kattebakker er da lidt i overkanten...................

Lige nu har jeg 3 bakker til 3 katte, men når den 4. flytter ind om
kort tid kommer der nu ikke en 4. bakke. Det er vel egentligt meget
forskelligt hvor mange bakker man behøver, jeg mener det kommer vel an
på kattene.Oprindeligt havde jeg også en bakke til hver fordi Sofie
virkede lidt sart overfor de andres brug af bakken, men med årene kan
jeg se at den ene er alles favoritbakke, den står bag toilettet, de
andre benyttes vidst først når den første er blevet brugt, grundigt.

Kate