Søges: Hvor kan jeg finde......
Fra : Kasper

Dato : 06-08-02 15:57

.....sangen med Søs og Kirsten, hvor de har remixet Afroman - Because I got
high????

Mvh kasper

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-02 11:22

Kasper wrote:

> ....sangen med Søs og Kirsten, hvor de har remixet Afroman - Because I got
> high????

Er du sikker på at det er Søs og Kirsten? P3's Klub Klam har i hvert
fald lavet en dansk genindspilning, der hedder "Fordi jeg var stiv".

- Karsten

Fra : Kasper

Dato : 07-08-02 20:59

> Er du sikker på at det er Søs og Kirsten?

Nej, det har jeg hørt. Men det er ihvertfald den sang, som du nævner. Men
hvor kan den findes???

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-02 21:25

Kasper wrote:

> Nej, det har jeg hørt. Men det er ihvertfald den sang, som du nævner. Men
> hvor kan den findes???

Prøv at spørge på klam@dr.dk

- Karsten

Fra : Ulrik Kold

Dato : 13-08-02 00:50

Karsten Strandgaard Jørgensen wrote:

> Er du sikker på at det er Søs og Kirsten? P3's Klub Klam har i hvert
> fald lavet en dansk genindspilning, der hedder "Fordi jeg var stiv".
>
> - Karsten

Man kunne også tage et lyt på Hybris/Nemesis udgave fra The Party 2001
og udgaven "Jeg er et kvaj" 'sunget' af Søren "trauma" Trautner Madsen.

<http://www.scene.org/file.php?file=/parties/2001/theparty01/demo/hybrisnemesis-tp2001-jeg_er_et_kvaj.zip&dummy=1>

..kold
-- ------------------------------------------------------------------------
Hi! I'm your friendly neighborhood signature virus. | www.ulrikkold.dk
Copy me to your signature file and help me spread! | mig@ulrikkold.dk

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 14-08-02 14:24

In news:vRX59.320$I46.121632@news010.worldonline.dk, Ulrik Kold said:

Snip

> Man kunne også tage et lyt på Hybris/Nemesis udgave fra The Party 2001
> og udgaven "Jeg er et kvaj" 'sunget' af Søren "trauma" Trautner
> Madsen.

Heh. Kender du ham? Jeg har lavet radio sammen med ham (og Jesper, der
også er med i "Press Play On Tape", tilbage i slutfirserne da vi boede i
Svinninge

-Sune

Fra : Ulrik Kold

Dato : 15-08-02 00:18

Sune Mika Salminen wrote:
> [...]
>

> Heh. Kender du ham? Jeg har lavet radio sammen med ham (og Jesper, der
> også er med i "Press Play On Tape", tilbage i slutfirserne da vi boede i

Altså kender og kender ... jeg har da stiftet bekendtskab med Sørens,
Uffes, Mikes, etc. udfoldelser de sidste par år, siden de lavede den
fantastiske Wild Demo 'South Party'. Søren har rimelig godt styr på det
der med at lave musik.

Lad mig gætte, det var ikke noget særligt seriøst radio, I lavede?