MS Windows
briani 27239
Tildeling af printer
Fra : jørgen p

Dato : 06-08-02 15:39

Hvordan for man forskellige windows programmer til at fatte hvilken
printer de udskribe til, samt få programmet til at huske de instillinger
man foretager under udskriftinstillinger

Jeg håber nogen har et svar så man ikke hver gang skal sikre sig at
printeren er instilliet rigtig i programmet

Med venlig hilsen

Jørgen pedersen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 06-08-02 15:56

"jørgen p" <jp1406@tiscali.dk> skrev:
> Jeg håber nogen har et svar så man ikke hver gang skal
> sikre sig at printeren er instilliet rigtig i programmet

Kontrolpanel -> Printere... -> Egenskaber for pågældende
printer og fx. Udskriftsindstillinger...

/Mikael

Fra : N/A

Dato : 09-08-02 09:49

Fra : jp

Dato : 09-08-02 09:49

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 09-08-02 15:55

"jp" <jp1406@polisan.dk> skrev:
> [...]
> med de indstillinger jeg ønsker til netop dette program.
> Andre programmer skal låses til andre printere

Hmm, kan programmerne ikke det?
- Mon man kan få et program der kan gøre dette?
Anyone?

Mvh.
Mikael

PS.
Det var dog gevaldigt irriterende, at du indrykker svaret
med samme tegn som det du svarer på.
Se evt. dette link:
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fra : jørgen p

Dato : 29-08-02 16:38

Hmm, kan programmerne ikke det?
- Mon man kan få et program der kan gøre dette?
Anyone?

Konklusion: intet svar

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 29-08-02 17:37