Studiejob/Netværk
Fra : Towli

Dato : 06-08-02 15:16

Hej alle

Tilgiv mig denne i høj grad o.t. post.

Jeg er igang med en ccna certificering (har taget it-adm sys.adm. linjen -
en ren pseudouddannelse iøvrigt) og vil læse videre til ccnp. Imidlertid
mangler jeg voldsomt noget "jord under neglene" netværkserfaring og er klar
til næsten hvadsomhelst "studiejob-agtigt" (10-15 timer om ugen) i Kbh's
området, der kan give mig noget indblik i netværk i praksis.
Udover min kæmpe interesse for netværk har jeg stor erfaring med
"hjemme/venne -support" af alle mulige åndsvage pc-problemer og
samling/konfigurering af maskiner.

Håber en af jer insidere her på listen kan give mig et godt råd om hvor der
er størst chance for at en som mig kan få noget at rive i, eller evt. "lige
står og mangler" sådan en som mig.

Igen undskyld ot, men i er jo "the go2 guy's" hvad angår netværk.

/Jan

Fra : Søren Lundfald

Dato : 06-08-02 17:33

"Towli" <towli@oldboyz.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Udover min kæmpe interesse for netværk har jeg stor erfaring med
> "hjemme/venne -support" af alle mulige åndsvage pc-problemer og

http://www.studenterhjaelpen.dk/

FUT: news:dk.opslag.stillinger

Mvh
Søren Lundfald