Anbefalinger til glidecreme?
Fra : Doran Zbery

Dato : 06-08-02 14:41

Hej,

for tiden er min kæreste og jeg ved at træne os op til at have
analsex, men det går ret langsomt. Efterhånden kan hun klare at få en
dildo op i numsen der er ca. halvt så tyk som en almindelig dildo, men
vi har også brugt over en måned med koncentreret og jævnlig træning
med fingre, handsker og ikke mindst - masser af GLIDECREME.

Men det er ved at blive ret dyrt i glidecreme, så jeg tænkte om der
ikke var nogle her der havde nogle anbefalinger til en prisbillig men
ufarlig glidecreme til denne slags øvelser. Der er ingen samleje endnu
og vi er begge sygdomsfri så det er ikke så vigtigt om kondomer bliver
ødelagt af glidecremen. Jeg tænker bare på at der findes jo
omgangskredse hvor fistfucking er hygge, og der sparer de vel ikke på
glidecremen. Hvad bruger de f.eks.?

Ellers nogle gode tips til at få fremskridt i analtræning?

På forhånd tak.

Fra : Roden

Dato : 06-08-02 21:44

"Doran Zbery" <wankysun@hotmail.com> skrev
> [...]
> glidecremen. Hvad bruger de f.eks.?
>
> Ellers nogle gode tips til at få fremskridt i analtræning?

Desværre har jeg ingen erfaringer i glidecreme og kan ikke hjælpe dig.

Resten af gruppen er optaget af fundaser, moderatorer og FUTer, du ved
såådan nogle helt dagligdags begreber som gør ens liv rigere, og giver lyst
til at give sine nærmeste et knus.

By the way, prøv at se her der er en anden skribent der siger at han har
forstand på den slags

Roden

Fra : John Sahl

Dato : 06-08-02 21:52

Doran Zbery <wankysun@hotmail.com> wrote:
> [...]
> ødelagt af glidecremen. Jeg tænker bare på at der findes jo
> omgangskredse hvor fistfucking er hygge, og der sparer de vel ikke på

Jeg kan kun anbefale Eros Bodyglide, den er ikke helt billig, men den er
drøj i brug, totalt smagsløs og smører himmelsk.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
http://www.MandeZonen.dk når du er træt af /Tidens Kvinder/