Søges: Navn på blues
Fra : Jan Midtgaard

Dato : 06-08-02 15:10

Hej

Jeg er ude efter navnet på en ung amerikansk bluesguitarist og -sanger
som kom frem for et par år siden. Knægten var kun 17-18 år da han
debuterede.

Er der nogen der ved hvem jeg mener?

På forhånd tak

/Jan

--
"IT-teknologien bliver allestedsnærværende."
      - Preben Mejer, udviklingsdirektør i TDC Internet

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 06-08-02 15:38

"Jan Midtgaard" <hestetest@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg er ude efter navnet på en ung amerikansk bluesguitarist og -sanger
> som kom frem for et par år siden. Knægten var kun 17-18 år da han
> debuterede.

Det må næsten være Johnny Lang du mener...

- Michael.

Fra : Peter G.

Dato : 06-08-02 15:39

Jan Midtgaard <hestetest@hotmail.com> wrote...
> [...]
>
> Jeg er ude efter navnet på en ung amerikansk bluesguitarist og -sanger
> som kom frem for et par år siden. Knægten var kun 17-18 år da han

Jonny Lang

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Email address works.