Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pris på fremkaldelse
Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 06-08-02 14:53

Hej alle. Jeg har lige været nede hos Photo Team for at få fremkaldt tre
ruller film jeg havde taget. Det er noget tid siden jeg sidst har fået
fremkaldt en film (selv), og jeg blev derfor noget chokeret over priserne.
Kan det virkelig passe at man skal betale 120kr for at få en film fremkaldt
i god kvalitet, og 59 i dårlig kvalitet?

Det kan meget vel tænkes at jeg bare har gået og troet det var billigere...
Men jeg synes det virker dyrt. Er der andre steder der er billigere, og hvor
kvaliteten stadig er i orden?

Mvh Mark
--
www.improve.dk

Fra : jo

Dato : 06-08-02 15:22

"Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan det virkelig passe at man skal betale 120kr for at få en film
fremkaldt
> i god kvalitet, og 59 i dårlig kvalitet?

Hvis kvaliteten er i orden er det faktisk billigt

> [...]
billigere...
> Men jeg synes det virker dyrt. Er der andre steder der er billigere, og

De billige fremkaldelser er på tyndere papir. Prøv f.eks brugsen Fuji meget
tyndt papir,men så koster det også "kun kr. 100" med picture Cd
jesper