MS Windows
briani 27239
Internet Explorer fryser ved ugyldig URL
Fra : Ulrich

Dato : 06-08-02 14:38

Min Internet Explorer fryser i mellem 10 og 30 sekunder, hvis jeg taster
en ugyldig URL, dvs. hvis jeg taster en URL, der ikke findes. Sidst gik
der 30 sekunder før "The requested URL could not be retrieved" dukkede
frem på skærmen. Det er temmelig irriterende!

Hvad kan være grunden til at Internet Explorer kører så langsomt?

Jeg kører Win XP Pro og har en ganske hurtigt StofaNet forbindelse.

Ulrich

Fra : Ole C

Dato : 06-08-02 14:57

Ulrich skrev blandt andet:

> [...]
> retrieved" dukkede frem på skærmen. Det er temmelig irriterende!
>
> Hvad kan være grunden til at Internet Explorer kører så langsomt?

Det er givetvis fordi Exploreren prøver at finde URL'en via MSN's
søgemaskine - og det tager nogle gange sin tid. Ikke fordi din
forbindelse er langsom, men fordi MSN-serveren er det.
Det kan lade sig gøre at skifte søgemaskine - for eksempel med
Customizer XP, hvor det dog kun virker på en engelsk udgave af IExplore.
Og det kan også lade sig gøre i Registreringsdatabasen.....prøv at søge
på Google.
--
vh
Ole C