MS Windows
briani 27239
Java virtual machine
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 06-08-02 13:59

Hvor finder jeg Java virtual machine til min XP. Microjov tillader ikke
længere automatisk installation, og så må man vel gøre det selv, men
hvor finder jeg pakken?

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Edmund

Dato : 06-08-02 14:56

http://www.download.windowsupdate.com/msdownload/update/v3-19990518/cabpool/MSJavx86_CD24D109B33421DB6728FBDC80C9F572EB7A3865.exe

--
Mvh Edmund

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 07-08-02 09:28

http://www.download.windowsupdate.com/msdownload/update/v3-19990518/cabp
ool/MSJavx86_CD24D109B33421DB6728FBDC80C9F572EB7A3865.exe

Takker er installeret med glæde.

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 06-08-02 15:44

Som alle andre der har spurgt de sidste par dage så besøg.
http://java.sun.com/getjava/

Jeg kan anbefale at lære søgefunktionen i din newsreader at kende.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 06-08-02 15:54

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev:
> Jeg kan anbefale at lære søgefunktionen i din newsreader
> at kende.

Ctrl+Shift+F

/Mikael

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 06-08-02 17:48

Mikael Nørrelund Andersen <noerrelund@pc.dk> skrev:

> Ctrl+Shift+F

Det virker ikke.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Edmund

Dato : 06-08-02 18:35

Morten Bjergstrøm skrev:

> Det virker ikke.

F2

--
Mvh Edmund

Fra : Ole C

Dato : 06-08-02 21:06

Morten Bjergstrøm skrev blandt andet:

> Det virker ikke.

Jamen så brug du bare "Søg" i værktøjslinien eller "Søg efter" under
"Rediger".
Der såmænd næsten ingen grænser.....

--
vh
Ole C

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 07-08-02 17:41

"Ole C" <olec@fjerndettetdcadsl.dk> skrev:

> Jamen så brug du bare "Søg" i værktøjslinien eller "Søg efter" under
> "Rediger".

Dem har jeg heller ikke

> Der såmænd næsten ingen grænser.....

Mit indlæg var en henvisning til, at der ikke findes de samme
genvejstaster i alle programmer.

--
Morten http://miljokemi.dk