MS Windows
briani 27239
Windows 2000 SP3 -s switch
Fra : Henrik Strøm

Dato : 06-08-02 10:53

Er der nogen der kan få "update -s:<dir>" til at virke med SP3?

Det er meningen at man skal kunne flette SP3 ind i installationsfilerne med
denne switch, men jeg får hele tiden en fejlmelding vedr. formatet af I386
folderen når jeg prøver.

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 06-08-02 12:11

"Henrik Strøm" wrote:

> [...]
> denne switch, men jeg får hele tiden en fejlmelding vedr. formatet af I386

Jeg har ikke haft problemer på min server.
Jeg har dog haft problemet med SP2, men det var fordi jeg lavede en kopi
af dens arbejdsbibliotek under %temp% og ikke pakkede den ud korrekt.
Bemærk at fejlen også kommer hvis der er mellemrum mellem -s: og <dir>,
samt at hele i386 biblioteket skal være til stede.

/klaus

Fra : Henrik Strøm

Dato : 07-08-02 09:34

Ok - hvis andre skulle undre sig, så er løsningen meget simpel.

Hvis dine installationsfiler ligger på C:\i386, skal man angive C:\ og ikke
C:\i386 i -s: switchen!