Sonofon reklame - tysk slager med pep (ich~
Fra : t_s

Dato : 06-08-02 08:37

I den der Sonofon reklame med DJ Hubbi, bliver der spillet en meget lille
del af et eller andet stykke musik (lige inden reklamen er slut). Jeg får
det til "Ich bin", så det må næsten være "en tysker". Er der nogen som kan
fortælle, hvad nummeret hedder ?

Thomas

Fra : KO

Dato : 06-08-02 09:44

"t_s" <ts_45454@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> det til "Ich bin", så det må næsten være "en tysker". Er der nogen som kan

Kan ikke rigtig hjælpe, men jeg får det til, Ich Bin Ein Geijle Rocker....
Eller sådant noget??

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 06-08-02 10:26

> Kan ikke rigtig hjælpe, men jeg får det til, Ich Bin Ein Geijle Rocker....
> Eller sådant noget??

Det "originale" nummer findes vist nok på Polle Fiction-soundtrack'et... Jeg
kan ikke huske titlen, og jeg har IKKE købt det! (Påtænker heller ikke at
gøre det.)

--

Med Venlig Hilsen
Claus Ellegaard Skytte, 5750 Ringe.

Fra : t_s

Dato : 06-08-02 11:00

"Betina og Claus Ellegaard Skytte" <bces@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Jeg
> kan ikke huske titlen, og jeg har IKKE købt det! (Påtænker heller ikke at

Som kan findes her:
http://www.sonofonkampagne.dk/pollefiction/pollefakta/fakta_soundtrack_02.ht

Men der er ikke nogen klokke som ringer :/

Thomas

Fra : Simon Jørgensen

Dato : 06-08-02 23:24

> Men der er ikke nogen klokke som ringer :/

Den er heller ikke på soundtracket. Har lige lyttet det igennem.

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 11-08-02 08:21

"Simon Jørgensen" <mob51641@orangenet.dk> skrev i en meddelelse

> Den er heller ikke på soundtracket. Har lige lyttet det igennem.

Den var på det "soundtrack" med lydbidder fra filmen, der lå/ligger på Polle
Fiction-siten. Man klikker på clock-radioen, og så ligger det der...

Fra : Jacob E.

Dato : 06-08-02 23:27

> [...]
> det til "Ich bin", så det må næsten være "en tysker". Er der nogen som kan

Stop nu! Det er sq da de mest mærkelige ting folk falder for i reklamer. Jeg
er 100% sikker på at brudstykket er lavet specielt til reklamen for at
understrege dyb kitch. Gud forbyde det modsatte.

Jacob Ekstrøm
(som må indrømme, at jeg er gnaven idag...)