Nokia 6310i ingen lys
Fra : Tommy Jensen

Dato : 06-08-02 05:49

Min Nokia 6310i lyser ikke konstant, når den kommer mit Cark-91
installationssæt. Jeg har tæsket manualen igennem uden held. Jeg troede det
kunne ændres i "profiler" når den sad i installationssættet.

Er der en side hvor man kan se seneste SWversion til sin Nokia

mvh
Tommy Jensen

Fra : Henrik

Dato : 06-08-02 09:31

Hej Tommy.

Jeg havede samme problem og det er nemt at løse.
Når tlf. sidder i din bil så går du ind i menu 4-6 vælger aktiv profil
finder lys og skifter fra automatisk til "til"

mvh Henrik

Fra : Arne B.

Dato : 06-08-02 11:27

Super........jeg havde også det problem. Vil jeg prøve at løse i
aften.........

Mvh Arne B.

Fra : Tommy Jensen

Dato : 06-08-02 11:50

Takker for svar.

Fandt selv link vedr SWversion på www.mobilsiden.dk

mvh
Tommy Jensen

Fra : Simon Jørgensen

Dato : 06-08-02 22:46

> Er der en side hvor man kan se seneste SWversion til sin Nokia

Nyeste er så vidt jeg ved :

V 04.80 11-07-02.

Den skulle være blevet mere stabil, plus det nu er muligt at skrive og
sende sammenkædet beskeder.