Telefon stjålet??
Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 05-08-02 22:16

Hej

Jeg sidder med en tlf i hånden, hvor imei på fonen ikke er det samme som på
tilhørende kasse... spørgsmålet er nu om jeg kan ringe til politiet og
oplyse imei-nummeret , og så kan de tjekke det??

MVh

Rasmus Hauge

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-08-02 22:28

Rasmus Hauge Hansen skrev:

>Jeg sidder med en tlf i hånden, hvor imei på fonen ikke er det samme som på
>tilhørende kasse...

Hvilken kasse? Emballagen?

IMEI-nummeret der står bag batteriet bør være det samme som det der
kommer frem når man taster *#06# - men emballagen telefonen ligger i
kan jo sagtens være fra en anden telefon.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410, 5210 og 6310 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 05-08-02 22:36

> Hvilken kasse? Emballagen?
>
> IMEI-nummeret der står bag batteriet bør være det samme som det der
> kommer frem når man taster *#06#
> Venligst,
> Lasse Hedegaard

Sagen er nu den at det nummer som står bag på tlf og det der står i tlf ikke
er det samme!
Hvad kan der gøres ved det??

Mvh
Rasmus

Fra : Fischer

Dato : 06-08-02 04:39

> Sagen er nu den at det nummer som står bag på tlf og det der står i
> tlf ikke er det samme!

Så er den med stor sandsynlighed "varm" ........
Dermed bør du kontakte politiet.

*Fischer

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 06-08-02 16:24

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev:
> Så er den med stor sandsynlighed "varm" ........
> Dermed bør du kontakte politiet.

Eller personen der har skilt den ad har haft flere tlf'er
og har samlet dem forkert - har selv været ved at gøre
det et par gange ;)

/Mikael

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 06-08-02 17:34

>Sagen er nu den at det nummer som står bag på tlf og det der står i tlf ikke
>er det samme!
>Hvad kan der gøres ved det??
[...]

Spørg politiet, om de kan oplyse, om de 2 telefoner du er ved at købe,
er - eller ikke er - meldt stjålet...

/Henrik