Ringetoner
Fra : Søren Kirch

Dato : 16-02-01 23:56

Hej !

Jeg har søgt med lys og lygte på Nettet for at finde en sted, hvor det er
muligt at hente ringetoner til Nokia. Det skal ikke være tastekoder, men
"filer", der kan videresendes til mobil.

Mvh / Søren

Fra : ThE-KiNg

Dato : 17-02-01 01:13

On Fri, 16 Feb 2001 23:55:55 +0100, "Søren Kirch"
<s_kirch@worldonline.dk> wrote:

> [...]
>muligt at hente ringetoner til Nokia. Det skal ikke være tastekoder, men
>"filer", der kan videresendes til mobil.

prøv : www.sol.dl

de har ringtoner der sendes direkte til din telefon

kim

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 17-02-01 01:16

www.sol.dk

Fra : Møgelmose

Dato : 02-04-01 15:18

Hvor finder jeg den dbx fil?

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Erik Einum

Dato : 02-04-01 16:35

"Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> skrev
> Hvor finder jeg den dbx fil?

Hos meg, med Windows 98 SE, OE 5.5 og Windows familipålogging ligger den i
mappen C:\WINDOWS\Profiles\Erik Einum\Application
Data\Identities\{36CADA80-1F7B-11D5-B21A-9B96354A943D}\Microsoft\Outlook
Express (!!)

Men søk etter *.dbx på harddisken så finner du mappen disse filene er lagret
i. Den heter sannsynligvis dk.teknik.telefoni.mobil.dbx, men det virker jo
perfekt som Manhatten skriver, å trykke [Ctrl]+[U] for å hoppe til neste
uleste!

--
///Mvh. EE