Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital video-kamera
Fra : René Toftbjerglund L~

Dato : 05-08-02 22:00

Det er sandsynligvis ikke den rigtige NG, men jeg prøver alligevel da jeg
ikke
kan finde andre mere relevante NG's - venligst ret mig hvis jeg tager fejl?

Jeg vil investere i et digitalt videokamera og har forelsket mig i JVC
GR-DV3000, men er nu kommet i tvivl, idet jeg på nettet har set dette kamera
benævnt som JVC GR-DV3000U. Er der nogen forskel?

Desuden har jeg på nogle japanske JVC hjemmesider (f.eks.
http://www.jvc-victor.co.jp/dvmain/dv3500/) set et (nyt?) kamera der hedder
DV3500 og på disse sider er den dyrer end DV3000, så den må være nyere? Er
der nogen der kan japansk? Evt ved hvad forskellen er?

Endelig - er det et godt køb når jeg regner med at vinde den næste
"Oscar" for den bedste familie-hjemmevideo - som er hvad den skal
bruges til?

Mvh RTL

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 05-08-02 23:49

"René Toftbjerglund Laursen" skrev:
> GR-DV3000, men er nu kommet i tvivl, idet jeg på nettet
> har set dette kamera benævnt som JVC GR-DV3000U.
> Er der nogen forskel?

Såvidt jeg kan se er U-modellerne beregnet til det amerikanske marked (US).

Nok lidt ligesom Sony, der har et E (Europe) efter modelbetegnelserne på
alle deres kameraer bestemt for Europa.

Mvh, Lars

PS. Køb ikke videoudstyr beregnet til det amerikanske marked.