Advarsel til alle der tænker på omskæring
Fra : Mester Jakel

Dato : 05-08-02 22:12

Når I har set hvor grim den bliver og hvor farligt det er her
http://www.circumstitions.com/Restric/Botched2st.html
så er omskæring en rystende operation.

Mvh M.Jakel

Fra : Martin Kristensen

Dato : 06-08-02 01:51

Mester Jakel wrote in message ...
>Når I har set hvor grim den bliver og hvor farligt det er her
>http://www.circumstitions.com/Restric/Botched2st.html
>så er omskæring en rystende operation.

Omskæring er IMHO totalt sygt, men hvis en voksen mand har lyst
til det, så er det naturligvis et valg man er i sin gode ret til
at træffe.

Men forældre der tvinger deres børn til den slags begår i mine
øjne lige så stor en forbrydelse som seksuelt misbrug. Måske
endda større, da de fysiske skader ved omskæring i de fleste
tilfælde vil værre større. Hvordan man påvirkes psykisk ved jeg
ikke, men jeg er ret sikker på at jeg ville være rimelig 'pissed'
på mine forældre hvis de havde udsat mine ædlere dele for en
sådan skænning, som både kan være smertefuld og nedsætte den
seksuelle nydelse.

Der har måske været en hygiejnisk begrundelse for omskæring af
drenge en gang da man ikke var så renlig, men i Danmark anno 2002
går jeg ud fra at alle har adgang til dagligt brusebad, og derfor
er det bare et spørgsmål om at lære drenge at vaske sig
ordenligt.

Det burde helt klart være forbudt at omskære nogen under 18 år.
Forældre der vælger at skænne deres børn på denne afskyelige måde
burde bures inde og fratages forældremyndigheden.

Mvh. Martin Kristensen

Fra : Kirstine

Dato : 06-08-02 06:42

In article <ain6hu$15dam7$1@ID-118575.news.dfncis.de>,
cruSpAmSuCkSzer@gjk.dk says...

> [...]
> går jeg ud fra at alle har adgang til dagligt brusebad, og derfor
> er det bare et spørgsmål om at lære drenge at vaske sig

Husk lige på, at omskæring også kan være en løsning på forhudsbetændelse,
som er yderst smertefuldt - det er altså ikke altid begrundet i religiøs
holdning, når drenge omskæres.

> Det burde helt klart være forbudt at omskære nogen under 18 år.
> Forældre der vælger at skænne deres børn på denne afskyelige måde
> burde bures inde og fratages forældremyndigheden.

Hmm...personligt kan jeg nu komme i tanke om ting, som er meget værre end
omskæring - men det hører nok ikke hjemme i denne gruppe.
--
Kirstine

*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Eddy Folder

Dato : 06-08-02 08:20

"Martin Kristensen" <cruSpAmSuCkSzer@gjk.dk> wrote in message

> [...]
> Forældre der vælger at skænne deres børn på denne afskyelige måde
> burde bures inde og fratages forældremyndigheden.

Jeg vil starte med at fortælle at jeg er omskåret. Igennem mit liv har jeg
snakket med det med mange piger og faktisk fortrækker en del, mænd der er
omskåret da renligheden er større (Sikkert bare nogle dårlige oplevelser der
har skræmt, for spådan hænger det vel ikke sammen) og at nogle kunne holde
længere.
Hvad er egentlig jeres syn på den sag (her bliver der snakket til tøserne)
???

Du glemmer at de såkaldte forældre er nød til at træffe et valg, når lægen
siger at ungen har for stram forhud og den ikke kan trækkes tilbage.. Jeg
har aldrig fortrudt min "operation" og har kun bragt mig nydelse og glæde..

Mvh.
Eddy F.

Fra : Kat

Dato : 06-08-02 10:44

"Eddy Folder" skrev:

> [...]
holde
> længere.
> Hvad er egentlig jeres syn på den sag (her bliver der snakket til

Min allerførste kæreste var amerikaner. Han var omskåret.
Mine efterfølgende kærester var alle med forhud.
Og jeg må indrømme, at jeg synes, at den omskårne var mere ren og
lækker og lige til at gå til ALTID! Der var ALDRIG lige en snert af
urin eller andet guf
Og det er på trods af, at de andre kærester sørme VAR/ER renlige og
velsoignerede.
Med hensyn til _holbarheden_, så har jeg ikke kunnet se en sammenhæng
der. Det er vist meget individuelt med eller uden forhud.
--

/kat
---

Fra : Mester Jakel

Dato : 06-08-02 12:57

"Kat" <katras@REMOVETHISofir.dk> wrote in news:3d4f9a21$0$87274
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Min allerførste kæreste var amerikaner. Han var omskåret.
> Mine efterfølgende kærester var alle med forhud.
> Og jeg må indrømme, at jeg synes, at den omskårne var mere ren og
> lækker og lige til at gå til ALTID!

Du har så sandelig ret. En vellykket mandlig omskæring er at foretrække
såfremt alternativet er en stram forhud med guf - føj. Men jeg synes at der
findes mænd med forhud som altid sidder bag hovedet og kan trækkes så langt
tilbage at penis ligner en omskåret. Sådan een har jeg og den synes både
jeg og mine kvinder er lækker

> Der var ALDRIG lige en snert af
> urin eller andet guf

Øhm - det har vi mænd måttet leve med hos kvinderne. De fleste kvinder
sjatpisser lidt i skægget og glemmer at overbruse den efter toiletbesøg -
med det resultat at de første tungekys er en ret krydret oplevelse

> Og det er på trods af, at de andre kærester sørme VAR/ER renlige og
> velsoignerede.

De har nok haft en de der tissetrolde der aldrig får luft, og har en
ulækker stram rød forhud med begyndende infektioner.

Fra : Henning

Dato : 07-08-02 05:01

"Mester Jakel" <mester@jakel.zz> skrev i en meddelelse
> [...]

toiletbesøg -
> med det resultat at de første tungekys er en ret krydret oplevelse

Det vender man sig jo til, så man næsten bliver helt skuffet, hvis
*saltet* mangler, men mange kvinder ligger jo og sjatp..... når de
er rigtig ophidset nydende

MVH
Henning

Fra : Sanne Bülow

Dato : 06-08-02 12:00

Eddy Folder <chill@ofir.dk> scribbled:

> [...]
> sammen) og at nogle kunne holde længere.
> Hvad er egentlig jeres syn på den sag (her bliver der snakket til

Jeg har været sammen med en person, der var omskåret og jeg havde også
oplevelsen af at den var mere ren, men det med holdbarheden bemærkede jeg
dog ikke

> [...]
> lægen siger at ungen har for stram forhud og den ikke kan trækkes
> tilbage.. Jeg har aldrig fortrudt min "operation" og har kun bragt

Jeg har faktisk aldrig tænkt på at det skulle være så slemt, har snakket med
flere mænd der har været omskåret og har aldrig hørt nogen være utilfredse
med at det var blevet gjort, på trods af at flere havde fået gjort det af
religiøse årsager.

Sanne Bülow
Dragons aren't extinct;
they just learned to hide in books.

Fra : Mester Jakel

Dato : 06-08-02 13:00

"Sanne Bülow" <it@abso.adsl.dk> wrote in

> Jeg har været sammen med en person, der var omskåret og jeg havde også
> oplevelsen af at den var mere ren,

Du har ret, men en ikke-omskåret kan være ligeså ren hvis forhuden altid
sidder bag hovedet

Fra : Puk

Dato : 06-08-02 18:44

"Eddy Folder" <chill@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej Eddy

> Hvad er egentlig jeres syn på den sag (her bliver der snakket
til
> tøserne) ???

Jeg har haft indtil flere kærester og såmænd også en mand (nu
ex-mand) som var omskårede.
Jeg erkender blankt, at jeg foretrækker en omskåret pik. Den er
renere og mere lugtfri og så er den iøvrigt bare flottere.
Hvad angår holdbarheden så tror jeg ganske enkelt ikke, at jeg
har været sammen med nok mænd til at udtale mig. Det er min
erfaring, at det svinger ret meget fra mand til mand, og jeg har
aldrig rigtig lavet statistik over det *G*.

> [...]
> når lægen siger at ungen har for stram forhud og den ikke kan
> trækkes tilbage.. Jeg har aldrig fortrudt min "operation" og

Naturligvis er det noget som man som forældre er nødt til at tage
stilling til i forbindelse med forhudsforsnævring. Men selv om
årsagen til ønsket om omskæring så er religiøst eller kulturelt
betinget, så er jeg personligt ikke helt afklaret med, om det
burde være forbudt. Jeg er helt sikker på at Martin mener det,
når han siger, at han personligt ville blive stiktosset, hvis
hans forældre havde ladet ham omskære. Men Martin er efter al
sandsynlighed også et produkt af dansk kultur og skikke. Min
pointe er, at det måske nok også er muligt at Martin (eller
enhver anden mand, Martin er jo bare et eksempel i denne
sammenhæng) ville være blevet stiktosset, hvis hans forældre
nægtede at omskære ham, hvis han var opvokset i en kultur, hvor
det var kutyme.

Mange hilsner
Puk

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 07-08-02 20:00

["Puk" <powder"fjernmig"@worldonline"fjernmig".dk> | Tue, 6 Aug 2002
19:44:12 +0200]

>Jeg erkender blankt, at jeg foretrækker en omskåret pik. Den er
>renere og mere lugtfri og så er den iøvrigt bare flottere.

Typisk... Fordi jeg selv er omskåret, synes jeg naturligvis at en pik
med forhud er langt mere spændende, og pænere for den sags skyld :)

>Hvad angår holdbarheden så tror jeg ganske enkelt ikke, at jeg
>har været sammen med nok mænd til at udtale mig.

Manden uden forhud er lidt mindre følsom i pikhovedet, hvorfor der skal
lidt mere arbejde/tid til at få ham til at komme - kan være både en
fordel og en ulempe.

René
www.rene.hjorth.com & www.lowcarb.dk

Fra : Kirstine

Dato : 06-08-02 21:56

In article <3d4f7889$0$10679$4d4eb98e@news.dk.uu.net>, chill@ofir.dk
says...

> [...]
> længere.
> Hvad er egentlig jeres syn på den sag (her bliver der snakket til tøserne)

Tjah - jeg foretrækker, at mænd er omskårede. Min erfaring er, at
hygiejnen er nemmere - og dermed bedre.

Fra : Henning

Dato : 07-08-02 04:57

"Kirstine" <minipip@paradis.dk> skrev i en meddelelse

> Tjah - jeg foretrækker, at mænd er omskårede. Min erfaring er, at
> hygiejnen er nemmere - og dermed bedre.

Jeg synes nu ikke det er besværligt lige at vaske sig med
lactasyd sæbe før et samleje, ligesom at børste tænder
og vaske armhulerne med, når man alligevel er i gang med
forberedelserne
Er jeg ikke hjemme, har jeg altid en pakke våd-servietter,
(eller min kone har) som jeg kan tørre mig med så...

MVH
Henning

Fra : Kirstine

Dato : 07-08-02 06:59

In article <3d509a9e$0$72764$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
h2m@madsen.mail.dk says...

> [...]
> lactasyd sæbe før et samleje, ligesom at børste tænder
> og vaske armhulerne med, når man alligevel er i gang med

Det er jo nok et sprøgsmål om vaner. Jeg har aldrig været i et forhold,
hvor det ikke føltes forstyrrende for proceesen, hvis den ene part lige
bliver nødt til at børste tænder el.

Måske er det i virkeligheden et spørgsmål om dovenskab - jeg nyder, at
min kæreste bare er ren og dufter godt hele tiden *G*

> Er jeg ikke hjemme, har jeg altid en pakke våd-servietter,
> (eller min kone har) som jeg kan tørre mig med så...

Smart nok faktisk...gad vide, hvorfor jeg aldrig kom på det, dengang jeg
havde en kæreste med forhuden intakt. Der er altså ikke et større turn-
off end de små "lækkerier", sådan en forhud kan gemme på *bvadr*

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 07-08-02 07:20

Kirstine <minipip@paradis.dk> wrote:

> Smart nok faktisk...gad vide, hvorfor jeg aldrig kom på det, dengang
> jeg havde en kæreste med forhuden intakt. Der er altså ikke et større
> turn- off end de små "lækkerier", sådan en forhud kan gemme på *bvadr*

som mor render man jo ofte rundt med en fugtig vaskeklud eller vådservietter
på sig ( de fås i en lille handy pakke med henved 20 i)....
de er ret praktiske at have hvis man beslutter sig for lidt sjov når man
ikke er hjemme*G*

personligt foretrækker jeg den skam også ren.... derfor er det et krav for
mig at skal kæresten have et blowjob skal den være nyvasket

knus sabina

Fra : Kirstine

Dato : 07-08-02 07:41

In article <t_249.5131$G3.783272@news010.worldonline.dk>,
sabina@mandezonen.dk says...

> [...]
> på sig ( de fås i en lille handy pakke med henved 20 i)....
> de er ret praktiske at have hvis man beslutter sig for lidt sjov når man

Når jeg er i byen med mine unger nede fra vuggestuen, render jeg også
rundt med et helt lager af vådservietter...jeg er lidt forundret over, at
det ikke er faldet mig ind, at de kunne bruges til noget helt andet end
de berømte, grønne 11-taller under næsen *G*

> personligt foretrækker jeg den skam også ren.... derfor er det et krav for
> mig at skal kæresten have et blowjob skal den være nyvasket

Jeps - også her.

Fra : Tomas O.

Dato : 07-08-02 11:09

Kirstine skrev:

> In article <3d4f7889$0$10679$4d4eb98e@news.dk.uu.net>,
> chill@ofir.dk says...

> Tjah - jeg foretrækker, at mænd er omskårede. Min erfaring
> er, at hygiejnen er nemmere - og dermed bedre.

Hvorfor er så mange mænd sådan nogen svin med deres pikke?

Jeg mener hvad forhindrer en i lige at smutte på toilettet for at
'tisse' og så kan man lige vaske kalorius inden man lader hende
fiske den frem og lugte til den.

Det kan være at man var i bad om morgenen men det kan jo være 12
timer før man når så langt som at hun fisker den frem.
--
Kurser for voksne hos Ny Zone
http://www.nyzone.dk/

Fra : Kirstine

Dato : 07-08-02 17:08

In article <Xns92637B8F29695IMP@teledanmark.dk>, tfo@gmx.net says...

> Hvorfor er så mange mænd sådan nogen svin med deres pikke?

Godt spørgsmål. Jeg er faktisk overrasket, hvor mange piger, der er enige
om dette emne.

> Jeg mener hvad forhindrer en i lige at smutte på toilettet for at
> 'tisse' og så kan man lige vaske kalorius inden man lader hende
> fiske den frem og lugte til den.

Måske man bare bliver fanget i øjeblikket. Jeg ved i hvert fald, at jeg
ikke har været god til at sige det til ham...har bar skyndt mig at gøre
noget andet *G*

> Det kan være at man var i bad om morgenen men det kan jo være 12
> timer før man når så langt som at hun fisker den frem.

Så sandt, så sandt.

Fra : Tomas O.

Dato : 07-08-02 18:09

Kirstine skrev:

> In article <Xns92637B8F29695IMP@teledanmark.dk>, tfo@gmx.net
> says...

> Godt spørgsmål. Jeg er faktisk overrasket, hvor mange piger,
> der er enige om dette emne.

Jeg vil så lige sige at dårlig hygiejne ikke kun er kønsbestemt.

> Måske man bare bliver fanget i øjeblikket. Jeg ved i hvert
> fald, at jeg ikke har været god til at sige det til ham...har
> bar skyndt mig at gøre noget andet *G*

Hellere lige smutte ud bare for en sikkerheds skyld, inden det
bliver så hedt at man vil afbryde noget godt.

> Så sandt, så sandt.

Det samme gælder altså også for jer piger.

Tomas

Fra : Kat

Dato : 07-08-02 21:13

"Tomas O." skrev:

> Det samme gælder altså også for jer piger.

Hvordan kan det være at, når vi snakker fyre og deres ting, så skal i
ALTID fører den over på kvinden i samme sætning???
I denne diskussion/debat er det altså MÆNDENE der er er emnet.
Lad det dog ligge og erkend, at der er mange mænd der tilsyneladende
har et større problem end det er kendt/erkendt. Den med kvinderne ved
vi jo godt....
--

/kat
---

Fra : Tomas O.

Dato : 07-08-02 21:17

Kat skrev:

> Hvordan kan det være at, når vi snakker fyre og deres ting,
> så skal i ALTID fører den over på kvinden i samme sætning???

Og hvad er der lige gal ti at påpege at det ikke kun er mænd der
har problemer med hygiejnen?

> I denne diskussion/debat er det altså MÆNDENE der er er
> emnet. Lad det dog ligge og erkend, at der er mange mænd der
> tilsyneladende har et større problem end det er
> kendt/erkendt. Den med kvinderne ved vi jo godt....

Nå .. så det er tilladt for kvinder at sige alle mænd er svin, men
når man siger det om jer kvinder så skal man slås og holdes nede?

Jorden kalder.. jeg har været med en hel del kvinder og en hel del
af dem jeg har været med havde hygiejne problemer der gjorde at
jeg holdt min mund mindst 20 cm fra fissen.

Nogne af de vaskede sig INDE i skeden med sæbe og siger dig de
smagte af helvede til og nogen af dem lugtede så jeg slet ikke
havde tungen i nærheden af den.

Tomas som nok selv skal bestemme hvad han skriver.

Fra : Kat

Dato : 07-08-02 22:48

"Tomas O." skrev:

> Nå .. så det er tilladt for kvinder at sige alle mænd er svin, men
> når man siger det om jer kvinder så skal man slås og holdes nede?

Overhovedet ikke , men jeg synes bare, at det var mændene der var
emnet og ikke kvinderne, så lad de rette stå for skud i debatten. Det
var vist kort fortalt, hvad jeg _prøvede på_ at skrive.
Hvem siger iøvrigt, at ALLE mænd er svin?
Hvem slår og holder nede?

> Jorden kalder.. jeg har været med en hel del kvinder og en hel del
> af dem jeg har været med havde hygiejne problemer der gjorde at
> jeg holdt min mund mindst 20 cm fra fissen.

Det var da ikke rart for dig eller for kvinderne for den sags
skyld.

> Nogne af de vaskede sig INDE i skeden med sæbe og siger dig de
> smagte af helvede til og nogen af dem lugtede så jeg slet ikke
> havde tungen i nærheden af den.

Det er sku nok al den sæbe deres PH ikke har kunnet tage.....

> Tomas som nok selv skal bestemme hvad han skriver.

Det er der jo heller ingen der siger spor til.
Vi debaterer bare, gør vi ikke??
Så jeg tager bare min nyindkøbte mundkurv på, og så taler vi ikke mere
om det
--

/kat
---

Fra : Henning

Dato : 07-08-02 23:21

"Kat" <katras@REMOVETHISofir.dk> skrev i en meddelelse

> Det er der jo heller ingen der siger spor til.
> Vi debaterer bare, gør vi ikke??
> Så jeg tager bare min nyindkøbte mundkurv på, og så taler vi ikke mere
> om det

At Tomas skriver grovkornet skal du ikke lade dig sætte på plads af *G*
Han er vist bare ved at finde sine egne ben i forhold til sit liv vis
man ser
hans signatur.

Men Tomas har da ret, kvinder lugter nogen gange som Esbjerg havn med
pålandsvind *G*
Især omkring menses og ægløsning tidspunkterne.
Gøres der som i denne debat opmærksomhed på noget om det ene køn,
vil det andet omgående tage til genmæle *GGG*

MVH
Henning

Fra : Kat

Dato : 07-08-02 23:48

"Henning" skrev:

> [...]
*G*
> Han er vist bare ved at finde sine egne ben i forhold til sit liv

Næ nej, men det er nogle gange svært at gennemskue lige, hvad der
nøjagtigt menes, når der ikke er reel kontakt herinde, så man havde en
chance for at se øjnene og kropssprog.
Vi har alle vores livsbagage med herinde der jo trods alt er med til
at skabe vores meninger og følelser. Men det er ikke til at vide, hvem
der er hvor i sin terapeutiske verden

> Men Tomas har da ret, kvinder lugter nogen gange som Esbjerg havn
med
> pålandsvind *G*
> Især omkring menses og ægløsning tidspunkterne.

Og nogle gange bare på en ganske alm. hverdag
I øjeblikket er jeg gravid, og, føj, for en mærkelig lugt, jeg har
fået mig! Og det er uanset kost, sved, kolde afvaskninger eller lign.
Det må sku være de møghormoner - bare at det går væk igen om 2
måneder, så jeg kan få min egen lugt igen!

> Gøres der som i denne debat opmærksomhed på noget om det ene køn,
> vil det andet omgående tage til genmæle *GGG*

Det vil jeg da så huske Synes bare at sådanne skyttegravskrige
ikke er med til at fremme forståelsen og debatten mellem kønnene!?
--

/kat
---

Fra : Tomas O.

Dato : 08-08-02 08:42

Kat skrev:

SNIP

> Det vil jeg da så huske Synes bare at sådanne
> skyttegravskrige ikke er med til at fremme forståelsen og
> debatten mellem kønnene!? --

Netop hvis debatten er ensidig kønsmæssig virker det som en
skyttegravskrig og det er da det sidste jeg vil. Vi har kæmpet nok
kønnene imellem, det er tid til en evig våbenhvile. Netop derfor
jeg blander mig i debatten som jeg gør. At det kun er det ene køn
der står for skud når det gælder hygiejne fremmer jo ikke
forståelesen

Vi kan lige så godt indse det først som sidst at vi først og
fremmest er mennesker og dernæst vore køn.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 11-08-02 23:06

> [...]
> Det må sku være de møghormoner - bare at det går væk igen om 2
> måneder, så jeg kan få min egen lugt igen!

yikes*G* jeg kan ikke engang huske hvordan jeg lugtede inden jeg blev
gravid.... men jeg ved at det forandrede sig efterfølgende og også efter jeg
havde født.....
forskellen er så bare at kvinder jo ikke kan gøre en fløjtende fis ved
hormonale forandringer der skaber lugt fra slimhinderne...... for os er der
jo ofte ikke udelukkende et spørgsmål om hygiejne eller kost...... gid det
var så nemt....

meget kan klares med en ren og våd vaskeklud på rette tid og sted, for ikke
at snakke om at undgå sæbe direkte på slimhinder og hvad der nu ellers er af
gode råd til kvinders underliv.....
men hormonale lugtgener kan det altså ikke helt klare..... det er jo hele
kroppen der forandrer duft i de dage..... nogle mænd elsker det, andre hader
det... så simpelt er det jo bare......

for de fleste mænds vedkommende kan lugtproblemet klares med en hurtig
afvaskning......

hurra for den lille forskel )

knus sabina

Fra : Tomas O.

Dato : 08-08-02 08:39

Kat skrev:

> [...]
> i debatten. Det var vist kort fortalt, hvad jeg _prøvede på_
> at skrive. Hvem siger iøvrigt, at ALLE mænd er svin?

Jeg slår ingen, medmindre de beder om det

Der er en tendens til at i forskellige tråde og ude i dne
virkelige verden at dele alting op i det ene køn eller det andet.
HVad mange ting angår når vi snakker sex er mænd og kvinder ikke
særligt forskellige.. derfor mit indlæg for at gøre opmærksom på
at det ikke KUN er mændene der har det 'problem'

> Det var da ikke rart for dig eller for kvinderne for den
> sags skyld.

Nej vel, men det er nu ikke mange. Jeg mener bare hvad jeg skriver
herover at der altså ikke er så stor forskel og at seksualdebat
ikke bør opdeles i køn medmindre det vittertligt er kønsspecifikt.

> Det er sku nok al den sæbe deres PH ikke har kunnet tage.....

Bingo. Det er bare svært at forklare en kvinde at hun stinker
dernede og har mærkelig smegma forneden og at det sandsynligvis er
fordi hun bruger sæbe der. Den er lidt tricky ikke?

> Det er der jo heller ingen der siger spor til.

Nåda

> Vi debaterer bare, gør vi ikke??

Jo netop

> Så jeg tager bare min nyindkøbte mundkurv på, og så taler vi
> ikke mere om det

Er det en sexting den der mundkurv? hehe

Hilsen
Tomas

Fra : Bo Warming

Dato : 08-08-02 09:25

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message
> [...]

EB idag overskrifter om Mandlig Stank

Selvfølgelig har vi gjort livet fattigt ved at overdøve det naturlige med
deodorant

Skik følge eller land fly, har jeg dog altid levet efter - og ligesom OT er
det en SMAGSSAG

Noget af følgende er klart ontopic i dss - følg DIN smag

EB idag:"Smidt ud af Z:Han lugter"

Glistrup er Holocaust-minimalist, men ikke som jeg gaskammer-minimalist.
Holocaust-benægtelse er noget ikke-eksisterende, en absurditet. Kritik af
jøder er aldrig udtrykt af nogen af os.
Udover at Glistrup aldrig har studeret gaskammerkemi som jeg, og derfor ikke
har en stærk mening om dette, er han vist enig i alt på min hjemmeside, som
derfor er navngivet efter ham. Ingen har kunne påvise anden eksakt modstrid
mellem hjemmeside-artikler og Glistrup-filosofi og -lovforslag.
At Z-formanden, der har smidt mig ud,søger at nedgøre hjemmesiden til
blot "Bo Warmings egne synspunkter" er vildledende og skyldes dårlig
samvittighed over eksklusionen.

Gassen i kz-gaskamrene dræbte en masse lus, men gassen fra mænds armhuler er
som Moses Hansen , nemlig et tabu-brud, som får det værste frem i folk. Had
og intolerance blotlægges og udstilles - gavnligt - når man er
ærlig/naturlig/sig selv. Ville Nørrebro være lykkeligere hvis ikke Moses
holdt et spejl op, og de unge dermed ikke opdagede, at de i denne uge har
bekæmpet ytringsfrihed med samme iver som naziernes?

Sæd fra Sædhjælpsfondet onaneres ofte på fx et banegaards-toilet, friskt
lige før de barnløse får den i et glas ANDETSTEDS, og de aviser som EB altid
hakker på på side 2, har efterhånden lært, at vi har og er ingen "sædbank".
Men trods en snes fejlretninger , vil EB ikke skrive sandt, og man digter
tilmed at sæden "bliver afleveret på herretoiletter". Hvordan skal barnløse
kvinder uden en herre-partner så få den? - tænk, EB.
Stationens ventesal eller restaurant er naturligt leveringssted.

DIALOG MED EN AF DEM DER SMED MIG UD(på www.glistrup.com)

KV: Kære Bo, du er ikke blevet ekskluderet på grund af dine holdninger men
på grund af din optræden.

BW; Erling(Zsekretæren) vil ikke ved landsmødet have kritik. Jeg har en
kritisk optræden. Altså fik Erling det værste hos Z-rest-medlemmerne frem,
med en eksklusion der kun skader Z.

KV: Når du f.eks. ikke vil anerkende, at noget kan være fortroligt, så kan
man jo ikke tale frit i din nærværelse.

BW: Vi havde åbne gruppemøder og ingen hemmeligheder udadtil, da Glistrup
havde indflydelse.
Når man har sagt "dette er fortroligt" har jeg altid overholdt det. Bevis
modsat eller erkend at du er hoppet på bekvemme rygter, fordi du nu vil ind
i toppen.

KV: Intet parti vil tolere et medlem, der uden videre kan finde på at
offentliggøre ting, som partiet ønsker at have for sig selv.

BW Partisekretær Erling vil skovle partistøttemillionerne i egen lomme, og
det er borgerpligt at råbe alarm mod sådant.
Hvis jeg tog fejl, ville han svare.

KV: Du har også en mærkelig tendens til at fremsætte uberettigede anklager
mod folk, og skønt du selv bare betragter dette som et led i en debat, så
ser de pågældende personer jo ikke det på den samme måde.

BW: Man skal ikke behage - man skal tale sandt og få sandheder frem, så ikke
partiet skades af egoisme.

KV: Når man overhovedet kunne ekskludere dig, Bo, så skyldes det jo ikke
mindst, at du bliver uvenner med alle.

BW: At nogen kan blive uvenner med en person der kun bruger ord, er en
falliterklæring.

KV: Det nytter altså ikke noget, at du tolker eksklusionen som en
uretfærdighed, der er overgået dig, Bo, det er en følge af din egen
optræden. Hvis du havde accepteret de minimumskrav, der er i FRP og i alle
andre partier, så var du ikke blevet ekskluderet.

BW: Hvis Partisekretær eller hovedbestyrelse ønskede underskriftindsamling,
som kunne lykkes, ville de ønske min forbliven, og så ville de have søgt
kompromis og mægling - jeg er jo nem at flytte, hvis folk præciserer, hvad
jeg skal gøre anderledes.
Men de ønsker ikke, at vi bliver opstillingsberettiget igen, og jeg stod i
vejen for, at de snart lønner hinanden som konsulenter for
underskriftindsamling, som de ikke tror på og ikke gider, dvs sjofler.
Giv vore partistøttemillioner til DDF eller DF eller noget andet
danskhedsgavnligt, hvis I har givet op mht at gavne Danmark

Fra : Mester Jakel

Dato : 07-08-02 23:24

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in news:Xns9263E2C48E28AIMP@teledanmark.dk:

> [...]
>
> Nogne af de vaskede sig INDE i skeden med sæbe og siger dig de
> smagte af helvede til og nogen af dem lugtede så jeg slet ikke

Hmm - kender det udmærket, føj det er ækelt. Men jeg kommer IKKE igen anden
gang hvis fissen ikke er delikat Og jeg begynder heller ikke sex hvis
hun ikke består finger-fisse-lugte prøven.
Man kan iøvrigt IKKE vaske sig ren hvis man er kvinde - for stanken sidder
i huden. Renselsesproceduren består at rigtig kost, svedige motionture og
daglig proper hygiejne.

Hygge

Fra : Puk

Dato : 08-08-02 18:39

> Man kan iøvrigt IKKE vaske sig ren hvis man er kvinde - for
> stanken sidder i huden. Renselsesproceduren består at rigtig
> kost, svedige motionture og daglig proper hygiejne.

Det kan jeg godt give dig ret i. Men ganske små ændringer kan
faktisk også gøre en stor forskel.
Personligt har jeg da oplevet, at da jeg begyndte at drikke store
mængder vand (4-5 liter om dagen) så forsvandt lugten i min sved
stort set. Med andre ord, så kan jeg jo sagtens stadig svede,
det lugter bare ikke på samme måde.
For nylig er jeg startet nyt job og får derfor to daglige
cykelture af 15 km hver. Det gør bestemt også sit.
Men uden de dertil hørende 2 brusebade efter endt cykeltur, så
tror jeg nu nok, at jeg ville lugte en kende ramt alligevel *G*.

Iøvrigt mener jeg ikke kun at lugt er noget som kvinder ikke bare
sådan lige kan vaske af sig. Det gælder i høj grad også for
mænd.

Mange hilsner
Puk

Fra : Kirstine

Dato : 07-08-02 21:17

In article <Xns9263C2E487712IMP@teledanmark.dk>, tfo@gmx.net says...

> Jeg vil så lige sige at dårlig hygiejne ikke kun er kønsbestemt.

Selvfølgeligt er det ikke det - jeg har bare kun haft fornøjelsen (eller
det modsatte) af at opleve mænds intimhygiejne på så tæt hold. Jeg har
dog hørt grufulde beretninger om lugten af døde sild *bvadr*

> Hellere lige smutte ud bare for en sikkerheds skyld, inden det
> bliver så hedt at man vil afbryde noget godt.

Enig.

> Det samme gælder altså også for jer piger.

Der tager du helt fejl - vi sørger for at lufte den i løbet af dagen

Fra : Tomas O.

Dato : 07-08-02 21:18

Kirstine skrev:

SNIP

> Der tager du helt fejl - vi sørger for at lufte den i løbet
> af dagen

Nå da du vasker den mens du er på job? Er det ikke svært at skræve
hen over en håndvask?

Hmmmm

Fra : Sott

Dato : 07-08-02 21:20

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse

Hej Tomas :0)

> Nå da du vasker den mens du er på job? Er det ikke svært at skræve
> hen over en håndvask?
>
> Hmmmm

Engangsvaskeklude er en god opfindelse, de er ikke som
vådservietter (ofte parfumerede og ikke neutrale nok), de
er bare handy og lette og lige til at have i håndtasken og så
kan man vaske sig med vand, som reelt er det eneste rigtige,
da sæbe forrykker bakteriebalancen og skaber gener, her-
under også lugtgener.

De kan klippes i kvarte og ligger lige så fint i en lille fryse-
pose, og man kan endda (hvis man f.eks. skal med et sted
hen, hvor der måske ikke er toilet og rindende vand) have
dem med fugtet med vand på forhånd.

Renlighed er aldrig et problem, kun et spørgsmål om vilje
og vane og hvad man har lært/ved. Det gælder både kvinder
og mænd.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Tomas O.

Dato : 07-08-02 22:06

Sott skrev:

> "Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse
>
> Hej Tomas :0)

SNIP
> Renlighed er aldrig et problem, kun et spørgsmål om vilje
> og vane og hvad man har lært/ved. Det gælder både kvinder
> og mænd.

Bingo.

Fra : Kirstine

Dato : 07-08-02 21:34

In article <Xns9263E2F0382E4IMP@teledanmark.dk>, tfo@gmx.net says...
> Kirstine skrev:
>
> SNIP

> Nå da du vasker den mens du er på job? Er det ikke svært at skræve
> hen over en håndvask?
>
> Hmmmm

Tomas for fanden...nogle gange burde du holde op med at være så skide
seriøs hele tiden og bare smile af en joke, når den springer op og napper
dig i overskægget!

Fra : Tomas O.

Dato : 07-08-02 22:05

Kirstine skrev:

> [...]
> så skide seriøs hele tiden og bare smile af en joke, når den
> springer op og napper dig i overskægget!

hehe.. jeg er fristet til at sige det samme til dig

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 08-08-02 07:09

> Jeg vil så lige sige at dårlig hygiejne ikke kun er kønsbestemt.

> Hellere lige smutte ud bare for en sikkerheds skyld, inden det
> bliver så hedt at man vil afbryde noget godt.
>

> Det samme gælder altså også for jer piger.

Hmmmm, har nu været sammen med flere mænd der foretrækker en
normalt renlig kvindes naturlige duft, frem for en nyvasket
"sæbeduft" / uden naturlig duft. Mænd der ligefrem har brokket sig
over at jeg ønskede at vaske mig før oralsex.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Tomas O.

Dato : 08-08-02 08:45

J¤mfruen) skrev:

SNIP

> [...]
> "sæbeduft" / uden naturlig duft. Mænd der ligefrem har
> brokket sig over at jeg ønskede at vaske mig før oralsex.

Hey du skal da ikke bruge sæbe dernede! Vand og fingrene til a
rense med er alt rigeligt. Mit problem er at mange kvinder har det
der hvide fedtede stads på deres skamlæber som mændene har bag
forhuden og nogen gange lugter det ikke særlig godt. En nyskyllet
fisse som er godt våd af lider er ikke lækker hvis man, når man
skiller skamlæberne ad, kan se en masse hvide fedtansamlinger.

Fra : Mester Jakel

Dato : 07-08-02 23:15

Kirstine <minipip@paradis.dk> wrote in

> Godt spørgsmål. Jeg er faktisk overrasket, hvor mange piger, der er
> enige om dette emne.

Det siger noget om kvaliteten af den fyr som pigen er i stand til at få fat
få. Det siger også noget om at sex ikke er prioriteret særligt højt i dette
forhold.

Hygge

Fra : Ghita

Dato : 07-08-02 19:55

I news:Xns92637B8F29695IMP@teledanmark.dk griflede Tomas O. :

> [...]
>
> Det kan være at man var i bad om morgenen men det kan jo være 12
> timer før man når så langt som at hun fisker den frem.

Det er også forskelligt hvor meget sekret I mænd danner.
Jeg passer en mand der danner så meget jeg er nød til at vaske bag
forhuden 2 gange i løbet af min arbejdsdag.
Han har kateter så det er ikke tisserester.

--
Ghita
- Må vi få masser af sol i dag

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 08-08-02 07:03

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse

bliver der snakket til tøserne) ???

Svarer alligevel selv om jeg IKKE er en af "tøserne"

> [...]
at
> 'tisse' og så kan man lige vaske kalorius inden man lader hende

Eller at skylle den hver gang der er tisset ;) Så er han altid
parat til at blive smagt på ;)

> Det kan være at man var i bad om morgenen men det kan jo være 12
> timer før man når så langt som at hun fisker den frem.

Jep.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Puk

Dato : 06-08-02 18:38

"Martin Kristensen" <cruSpAmSuCkSzer@gjk.dk> skrev i en
meddelelse

> [...]
> øjne lige så stor en forbrydelse som seksuelt misbrug. Måske
> endda større, da de fysiske skader ved omskæring i de fleste

Hvilke fysiske skader? Det er jo langt de fleste omskæringer som
foregår helt uden problemer.

> [...]
derfor
> er det bare et spørgsmål om at lære drenge at vaske sig

Bare og bare *S*. Så simpelt er det vist desværre ikke. For
nylig postede jeg et indlæg i gruppen her som omtalte omskæring
af drengebørn. Jeg citerer fra selv samme indlæg:

"Der er foretaget undersøgelser af de urenheder (smegma hedder de
faktisk sådan helt korrekt), der kan samle sig under forhuden.
Når disse urenheder bliver påvirket af ilt og varme dannes der
kræftfremkaldende stoffer.
Nyere undersøgelser tyder på at kvinder, hvis partnere er
omskåret, ikke så hyppigt får livmoderhalskræft. At risikoen for
urinvejsinfektioner er 20 gange højere hos uomskårne drengebørn.
At risikoen for seksuelt overførte sygdomme er højere hos
uomskårne mænd (9 gange for syfilis og 3 gange for gonorré). At
risikoen for at blive smittet med AIDS også er højere hos
uomskårne mænd.

Men præcis hvordan man har gennemført undersøgelserne det tør jeg
altså ikke svare dig på. Så godt er jeg simpelthen ikke inde i
stoffet. Det var blot i forbindelse med en anden debat, at jeg
på et tidspunkt fandt disse beretninger om undersøgelser i et
lægefagligt tidskrift og som en del af den månedlige quiz de
havde i bladet."

Med andre ord er der altså noget som tyder på, at det ikke er
sådan "bare lige" for mænd at holde sig rene. Hvor utroligt det
end må lyde.

Mange hilsner
Puk

Fra : Martin Kristensen

Dato : 07-08-02 00:15

Puk wrote in message ...
> [...]
>meddelelse

>Hvilke fysiske skader? Det er jo langt de fleste omskæringer

At forhuden er væk synes jeg er en fysisk skade, da det er en af
de mest erogene zoner på en mand.

> [...]
>uomskårne mænd (9 gange for syfilis og 3 gange for gonorré). At
>risikoen for at blive smittet med AIDS også er højere hos

Ok, det var jeg så ikke klar over. Det er de første reelle
argumenter for omskæring jeg har hørt. Det komplicerer
selvfølgelig det hele.

Men eftersom de fleste nok ikke er i risikogruppen for seksuelle
sygdomme før omkring 15-årsalderen kunne man måske sætte en
minimumsalder for omskæring her, så drengene selv kunne vælge om
det var noget de havde lyst til.

> [...]
>
>Med andre ord er der altså noget som tyder på, at det ikke er
>sådan "bare lige" for mænd at holde sig rene. Hvor utroligt det

Jeg har i hvert fald ikke haft problemer med det, men
selvfølgelig hvis man har forhudsforsnævring skal der et lægeligt
indgreb til, som skal være så minimalt som muligt og foregå under
bedøvelse og lægeligt forsvarlige forhold.

Mvh. Martin Kristensen

Fra : Hans Elhauge

Dato : 07-08-02 08:21

Nogen forretrækker det ene, andre det andet, så vidt jeg ved er
vi alle skabt lige, og ønskede herren ( Gud, Alla osv ) ikke at
vi skulle have den ( forhuden ) hvorfor har han så skabt den ??

At man fjerner den ( Forhuden ) ved defekter, er jo ok, da
infektioner i det område kan gøre utroligt ondt !

Nu skrive nogen i debatten det er ok at få den skået væk, også
i religiøst hensene, men i piger der siger det er " ok " eller
synes det er bedre og mere rent uden, ville i gerne have skåret
jeres " læber " væk ? I ville uden tvivl have mindre " krydderri
" forneden hvis de ikke var der !

Hans Elhauge
* Vil du mere end 7 - 15 jobbet ? *
* Ring til mig 29 70 28 05 *

Fra : Tomas O.

Dato : 07-08-02 11:14

Hans Elhauge skrev:

> [...]
> have skåret jeres " læber " væk ? I ville uden tvivl have
> mindre " krydderri " forneden hvis de ikke var der !

Ja der er faktisk også smegma på kvinderne skamlæber. Je har
indimellme oplevet nogle der ikke lod mændene noget tilbage i
manglende hygiejne.

Så skal mændene af med forhuden skal de kvinder der har store
skamlæber også af med dem.

Halloooo... er der andre der synes som jeg at det er tåbelige
krav?

hvis pigerne er udsat for smegma i overflod på en pik så tag en
renseserviet eller bed fyren gå ud og vaske sig eller endnu bedre,
vask den for ham

Jeg mener I laver en big issue ud af ingenting vad smegma angår.
Vask den og problemet er væk.

Fra : Mester Jakel

Dato : 07-08-02 23:35

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in news:Xns92637C5AE4BB1IMP@teledanmark.dk:

> Så skal mændene af med forhuden skal de kvinder der har store
> skamlæber også af med dem.

Nej det ville være synd. Jo større skamlæber jo bedre. Kvinder med små
skamlæber og lille eller ingen klitoris - er så frigide at jeg ikke engang
gider at have sex med dem.

> Jeg mener I laver en big issue ud af ingenting vad smegma angår.
> Vask den og problemet er væk.

Fyre er forskellige - skift ham ud med en ren

Hygge

Fra : Tomas O.

Dato : 08-08-02 08:47

Mester Jakel skrev:

> "Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in

> Nej det ville være synd. Jo større skamlæber jo bedre.
> Kvinder med små skamlæber og lille eller ingen klitoris - er
> så frigide at jeg ikke engang gider at have sex med dem.

Øh nå.. jeg har nu aldrig oplevet en sammhæng der. Min sidste
kæreste jhavde en af de der næsten helt lukkede med meget lille
klit og meget små skamlæber og hun var godt nok en af de mest
liderlige jegnbognesinde har kendt.

Og jeg har været sammen med kvinder, der var møgkedelige, med
skamlæber som saddeltaskerne på en Harly.

SNIP

Fra : Anita

Dato : 07-08-02 11:14

"Martin Kristensen" skrev

> At forhuden er væk synes jeg er en fysisk skade, da det er en af
> de mest erogene zoner på en mand.

Nu ved jeg ikke lige, hvordan du forestiller dig en omskæring, men det
er jo ikke hele pikhovedet der forsvinder...

> [...]
> sygdomme før omkring 15-årsalderen kunne man måske sætte en
> minimumsalder for omskæring her, så drengene selv kunne vælge om

Det er bare en betydeligt mere smertefuld proces for en fuldvoksen
pik, end hvis det foregår mens drengen er lille. Men principielt kan
jeg godt følge din argumentation

> [...]
> indgreb til, som skal være så minimalt som muligt og foregå under
> bedøvelse og lægeligt forsvarlige forhold.

Klart. Men man kan nu også sagtens opereres for forhudsforsnævring og
stadig beholde sin forhud.

Venlig hilsen Anita

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 06-08-02 11:31

Mester Jakel <mester@jakel.zz> wrote:
> Når I har set hvor grim den bliver og hvor farligt det er her
> http://www.circumstitions.com/Restric/Botched2st.html
> så er omskæring en rystende operation.

Er du ikke lidt for fikseret på udseenet af manddommen ?
Ellers burde du jo samtidig poste en advarsel mod at blive gravid,
det kan give grimme ar både ved hhv. kejsersnit eller ved klipning
af mellemkødet, for slet ikke at snakke om strækmærker,
pluddermaveskind, slappe bryster og deslige.

--
Ejvind