Søger radiostation
Fra : / / dentro / /

Dato : 05-08-02 21:38

Jeg søger en radiostation/-program, som spiller en masse gamle hits.
Det kunne fx. være sange som:

Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody
Kylie Minogue - Locomotion
Elton John - Don't Go Breaking My Heart
osv...
- altså gamle hits som man altid hører til en fest når den barer
kører!

Jeg har lige været i Nordjylland, hvor jeg hørte et eksempel på
dette - ANR Hirtshals! Desuden var Radio Guld FM også derhen af.

Jeg bor i Roskilde, så det må gerne være noget jeg kan tage her.

/ / dentro / /

Fra : Robert Eriksen

Dato : 05-08-02 21:44

/ / dentro / / wrote:

> [...]
> dette - ANR Hirtshals! Desuden var Radio Guld FM også derhen af.
>
> Jeg bor i Roskilde, så det må gerne være noget jeg kan tage her.

Har du prøvet Radio2? Eller til nøds PopFM?

/Robert

Fra : John K

Dato : 05-08-02 21:48

> [...]
>
> Jeg har lige været i Nordjylland, hvor jeg hørte et eksempel på
> dette - ANR Hirtshals! Desuden var Radio Guld FM også derhen af.

Der er ikke noget der hedder ANR Hirtshals.
ANR Guld FM, Jylland Guld FM og Viborg Guld FM kører alle samme koncept og
har alle samme ejer, de har dog ingen stationer på Sjælland.

> Jeg bor i Roskilde, så det må gerne være noget jeg kan tage her.

Du kan jo prøve Yes2Day på 103.6 MHz - det er dog mest ældre hits fra før
80'erne, men der spilles da lidt 80'er musik også.

Ellers er Radio 2, PopFM og Sky Radio nok det nærmeste du kommer, eller
Upstairs og Radio Køge, som da også spiller et 80'er hit i ny og næ...

Ellers må du lytte til Netradio istedet for - der findes en del 80'er
musikstationer...

Mvh

John K

Fra : TM

Dato : 05-08-02 22:52

> Der er ikke noget der hedder ANR Hirtshals.
> ANR Guld FM, Jylland Guld FM og Viborg Guld FM kører alle samme koncept og
> har alle samme ejer, de har dog ingen stationer på Sjælland.

Til John K.

Er du sikker på det? ANR har mange lokalstationer rundt om i Nordjylland. Fx
ANR Aalborg, ANR Fredrikshavn og jeg mener faktisk også at der er noget der
hedder ANR Hirtshals.

MVH
TM

Fra : John K

Dato : 05-08-02 23:06

> Er du sikker på det?

Ja.

> ANR har mange lokalstationer rundt om i Nordjylland. Fx
> ANR Aalborg, ANR Fredrikshavn og jeg mener faktisk også at der er noget
der
> hedder ANR Hirtshals.

Den sidste ANR station hedder ANR Hjørring - Ikke Hirtshals.

Mvh

John K

Fra : Mikz

Dato : 06-08-02 19:49

"John K" <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja.

> der
>
> Den sidste ANR station hedder ANR Hjørring - Ikke Hirtshals.
>

> Mvh
>
> John K

Er det ikke anr hit fm?

/michael

Fra : John K

Dato : 06-08-02 23:24

> Er det ikke anr hit fm?

ANR Hit FM hører hjemme i Aalborg, ANR Hjørring hører hjemme i - tja gæt
selv
- men konceptet er det samme.

Mvh

John K

Fra : Mikz

Dato : 06-08-02 19:52

> [...]
>
> Ja.

> der
>
> Den sidste ANR station hedder ANR Hjørring - Ikke Hirtshals.

Men ang. ANR, så er det de samme programmer de sender, den eneste forskel
der er, er nyhederne og reklamerne

/michael

Fra : John K

Dato : 06-08-02 23:26

> Men ang. ANR, så er det de samme programmer de sender, den eneste forskel
> der er, er nyhederne og reklamerne

Tja... det er også NordJyske Stiftstidende der står bag det hele - og efter
at ANR-gruppen også har overtaget Radio Viborg og Radio Midtjylland, lyder
alle Nord- og Midtjyske lokalradioer stort set ens.

Mvh

John K

Fra : TM

Dato : 09-08-02 15:05

> Men ang. ANR, så er det de samme programmer de sender, den eneste forskel
> der er, er nyhederne og reklamerne
>
> /michael

Nej, der er forskellige værter og de spiller ikke den samme musik (jow det
gør de nok, bare ikke på de samme tidspunkter...).

FX i dag sidder Tom Bue fra ANR Aalborg i Gaden og opfordrer folk til at
komme derned. Jeg ved ikke hvor sjovt folk i frd. havn synes det er...

MVH

TM

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-08-02 05:00

Prøv at tage et lyt på nordjyllands førende næsten døgn-slagerradio. Det er
helt klart Midtfjord Radio og Radio Nibenitten som har et samarbejde på
frekvenserne 90,9, 101,7 og 106,6, fra henholdsvis Fjerritslev, Nibe og
Løgstør.
Jeg har lavet en kontrol af deres musikstil og det som du søger spiller
de i store mængder. Det er sådan noget som: Please mr. postman, We are going
down, Little Kitty, Me dingadong, Rock a round the clock, Habahaba sutsut,
Dont go breaking me hearth, Funny funny, Waterluu, Oh Boy, Ring ring, Paloma
blanca, Missisippi, One way wind, Dingadong o.s.v.
Stilmæssigt ligger stationerne ca sådan her:

Engelsk slagermusik: Ca 20 % (som ovennævnte) - Dansktopmusik: Ca. 40 %

Nu kan du jo prøve om det er noget for dig. Det kan godt være at den er lidt
mere sødsuppeagtigt end det du søger. Men prøv den, prøv den.

/ / dentro / / <kena@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d4ee217$0$43672$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-08-02 05:04

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d4f497b$0$43654$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

_______

Ups, det var en smutter. Det skulle jo være i Roskilde ser jeg nu. Nå, men
nu ved du det i hvert fald til næste gang du kommer til Nordjylland.

Hilsen Åge

Fra : Lars Bernau

Dato : 06-08-02 18:35

In article <3d4f497b$0$43654$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
halldorsson@post.tele.dk says...
> [...]
>
> Nu kan du jo prøve om det er noget for dig. Det kan godt være at den er lidt
> mere sødsuppeagtigt end det du søger. Men prøv den, prøv den.

Åge.. læs nu indlægget inden du kaster ud i ednu en lovprisning af
Dansktop. Han leder efter en radio der spiller Hitmusik fra åbenbart
primært 80'erne... ikke Dansktop

--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Jacob E.

Dato : 06-08-02 23:22

> In article <3d4f497b$0$43654$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
> halldorsson@post.tele.dk says...

Åge, du er så dum så dum så dum så dum.......

Og til jer andre, undskyld, men jeg skriver normalt ikke den slags. Jeg
kender Åge fra flere år på Usenet og ignorerer ham altid totalt, men ganske
få gange er han alligevel istand til at gøre mig så flov over, at være af
samme race som ham...

Jacob Ekstrøm.

Fra : Per K.

Dato : 06-08-02 09:05

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dette - ANR Hirtshals! Desuden var Radio Guld FM også derhen af.
>
> Jeg bor i Roskilde, så det må gerne være noget jeg kan tage her.

Prøv at blænde ind på Radio2, den er landsdækkende og spiller 80´er musik
næsten hele dagen.

Venligst Per

Fra : John K

Dato : 06-08-02 23:27

> Prøv at blænde ind på Radio2, den er landsdækkende og spiller 80´er musik
> næsten hele dagen.

Ja, hvis man gider montere en parabol på taget af sin bil

Mvh

John K

Fra : Lars Bernau

Dato : 06-08-02 18:32

In article <3d4ee217$0$43672$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
kena@mail.dk says...
> [...]
> dette - ANR Hirtshals! Desuden var Radio Guld FM også derhen af.
>
> Jeg bor i Roskilde, så det må gerne være noget jeg kan tage her.

Hvis du kunne ovetales til at lytte på en netradio, så prøv eventuelt
Flashback Radio... Det er Wall To Wall 80'es Hits... selvom den sikkert
snart bukkerunder for de griske æsler i RIAA.

Et kort blik på deres playliste klokken 19.30:

Duran Duran, Ultravox, Van Halen, Michael McDonald, Jellybean,
Madonna,Thompson Twins, Depeche Mode...

www.flashbackradio.com er stedet... så længe det varer !

Fra : Jacob E.

Dato : 06-08-02 23:33

> [...]
> kører!
>
> Jeg bor i Roskilde, så det må gerne være noget jeg kan tage her.

Radio Upstairs spiller faktisk en hel del gamle hits, blandet med nyt musik,
så prøv at start med dem.

Jacob Ekstrøm.