3310
Fra : Kim Schwalbe

Dato : 05-08-02 20:57

Hej i gruppen

Er der en der kan fortælle, om det kan lade sig gøre at få vist
hvilken sender, man for sit signal fra på en 3310

Venlig Hilsen Kim S

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-08-02 21:14

Kim Schwalbe skrev:

>Er der en der kan fortælle, om det kan lade sig gøre at få vist
>hvilken sender, man for sit signal fra på en 3310

Kommer an på hvilket selskab du er hos, men prøv at slå "Celleinfo"
til - under telefonindstillinger så vidt jeg husker.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410, 5210 og 6310 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : Kim Schwalbe

Dato : 05-08-02 21:53

Hej Lasse

Tak for svaret!
Jeg er abonnent hos Debitel som bruger Sonofon's netværk.
På min gamle 5110 mobilos har vi TDC og der kan man se senderen
"Celleinfo" virker ikke.

Venlig Hilsen Kim S

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-08-02 21:58

Kim Schwalbe skrev:

>Tak for svaret!
>Jeg er abonnent hos Debitel som bruger Sonofon's netværk.

Da jeg i sin tid havde Sonofon, da udsendte de ikke celleinfo - det
kunne lyde til de stadig ikke gør dette.

>På min gamle 5110 mobilos har vi TDC og der kan man se senderen

Så var celleinfo slået til, og ja - TDC udsender celleinfo. Jeg er
selv hos Telmore som bruger TDCs net.

Fra : Kim Schwalbe

Dato : 05-08-02 22:01

Hej Lasse

1000 tak for svaret!

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 06-08-02 15:00

> Da jeg i sin tid havde Sonofon, da udsendte de ikke celleinfo - det
> kunne lyde til de stadig ikke gør dette.

Korrekt.

Men hvor ville det være dejligt hvis folk gad kigge bare lidt tilbage i
gruppen før de sender et indlæg. Celleinfo diskuteres ca. 2-3 gange om
ugen.

Og hvis man kigger tilbage i gruppen vil man se at jeg (og en der hedder
Thomas) jævnligt gør opmærksom på at det altså "koster" strøm at have
celleinfo slået til.

--
Michael
http://www.vitsms.tk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-08-02 15:13

Michael Kjærsgård skrev:

>Og hvis man kigger tilbage i gruppen vil man se at jeg (og en der hedder
>Thomas) jævnligt gør opmærksom på at det altså "koster" strøm at have
>celleinfo slået til.

Jeg har ikke bemærket det er blevet nævnt for (hverken fra dig eller
nogen Thomas) - og jeg må indrømme, at jeg ikke kan se logikken i at
det koster strøm. Telefonen skal som sagt hele tiden have kontakt til
en mast for at der kan ringes til den - den står altså hele tiden og
kommunikerer med forskellige master - og der sendes selvfølgelig
information frem og tilbage, også uden at celleinfo vises i displayet.