Køb af bundkort....????
Fra : NH

Dato : 05-08-02 20:08

Hej

Er der nogen som kan hjælpe mig, da jeg står for at skulle købe nyt og ikke
helt ved hvad jeg skal vælge...Jeg har dog kigget lidt på Asus A7V333 ATX.
(det skal køre med en Athlon XP 1600)

Hvis der er andre "bedre" forslag vil jeg meget gerne høre dem !!!

På forhånd tak

Fra : Troels Gram

Dato : 05-08-02 20:53

Jeg kan kun anbefale A7V333- det har kørt upåklageligt for mig!!

/troels

Fra : Øistein wind

Dato : 05-08-02 23:53

NH wrote:
> [...]
> (det skal køre med en Athlon XP 1600)
>
> Hvis der er andre "bedre" forslag vil jeg meget gerne høre dem !!!

Og igen kan både gigabytes GA-7VRXP og MSI KT3 Ultra-ARU kort anbefales!
kig evt. på
http://www17.tomshardware.com/mainboard/02q2/020509/index.html for at se
tests.

Hilsen Øistein

--
"Only two things is infinite! The Universe... and human stupidity!
And I'm not even sure about the Universe."- Albert Einstein

Fra : -=Madsen=-

Dato : 06-08-02 01:32

> Hvis der er andre "bedre" forslag vil jeg meget gerne høre dem !!!

Prøv lige at kikke bare 2 dage tilbage...