Tyskerne er over det hele!
Fra : Jacob Christiansen

Dato : 05-08-02 19:44

Er det bare mig eller er de tyskere konstant inde på Battlenet? Hver evig
eneste gang jeg spiller bliver det med en tysker. Og nu spørger I jer selv -
hvad er der galt med tyskere. Det skal jeg fortælle jeg. Hvis det lykkedes
en at få overtaget, så prøver de at svine en til med at ens far er bøsse osv
osv. Til at starte med er de flinke nok, men hvis heldet vender så er
helvedet løs. Bare en advarsel!

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 05-08-02 20:34

> [...]
osv
> osv. Til at starte med er de flinke nok, men hvis heldet vender så er

Har du evt. prøvet at få fat i mirc og så connecte til quakenet og så finde
div danske kanaler, det behøves ikke nødvendigvis være lige dets spils navn
kanal, kender ret mange cs spillere der spiller warcraft 3, diablo2 lod og
de snakker gerne på mirc og på den måde sidder og spiller bla. diablo mod
hinanden ved at finde hinanden via nick, så muligvis det ville være en ide
jeg ved at der er en del der spiller disse spil i følgende kanaler #gameland
#xd #aa&c #notalent #bibo.dk etc så det er måske et forsøg værd at prøve at
joine de kanal, for jeg kan da godt se det er lidt trælst kun at spille mod
tyskere, jeg ved ikke om tyskere generelt er sådan, for i cs er de sku lige
så uleset, der opføre dig síg næsten på samme måde. Anyway er selv cs
spiller og skal snaret mulig ned og invenster i warcraft 3 forhåbenlig snart
bare et lille problem "money". lige en anden ting jeg er cs admin for
gameland og har lige opdaget at de har oprettet 2 forums til warcraft 3 hvis
det er det du spiller, måske du kunne høre derinde om der er nogen der er
interesseret i at spille mod dig, deres homepage er http://www.gameland.dk

Hygge og held og lykke i søgen på at finde en ikke tysk modspiller

AngelFire