Catshop
Fra : lise hansen

Dato : 05-08-02 19:17

Der fandtes engang en butik i København, der udelukkende solgte alt med
katte på f.eks. katteure, kopper osv. (selv dørklokken sagde miavvv når man
trådte ind i butikken) Men nu kan jeg ikke finde butikken, er der nogen der
ved om den stadig eksisterer?

Lise

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 05-08-02 19:56

"lise hansen" <lisemargit@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
når man
> trådte ind i butikken) Men nu kan jeg ikke finde butikken, er der

Hejsa Lise

Nej - den eksisterer ikke mere .. Den lå på Gammel Kongevej, men lukkede
for ca 2 - 2½ år siden.. Hende, som havde den har senere været på nogle
katte udstillinger, men hun åbnede vist nok ikke ny forretninge .. Der
er sikkert nogle herinde som ved mere ..

Knus fra Pia

Pia@lihme.com
Look at my quilts, cats and other stuff :
http://community.webshots.com/user/pia_denmark

Fra : Denise

Dato : 05-08-02 19:57

Hej Lise
Har aldrig selv besøgt den, desværre. Jeg tror nok det var Hanne Weidinger
der havde den, tror ikke den eksisterer mere, hendes blad Huskatten
eksisterer jo ikke mere. Det kan være andre ved noget.
Hilsen Denise

Fra : Christina K

Dato : 06-08-02 19:30

Hej Lise

Hvis det er en butik med katteting, krus o.s.v. så findes der en butik
der hedder CAT WALK v. Kirsten Madsen, Sønderbro 11, 6100 Haderslev.
Tlf.: 21684064. Hun er med på de fleste udstillinger.

Håber du kan bruge svaret til noget?

Mvh Christina
--
www.purpletribes.dk

lise hansen <lisemargit@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aimfg8$3kh$1@sunsite.dk...

Fra : Jørgen Kjær

Dato : 07-08-02 00:11

> Der fandtes engang en butik i København, der udelukkende solgte alt med

Hej Lise,

Det lyder fuldstændigt som katte-butikken, der i nogle år lå næsten helt ude
for enden af Store Kongensgade -
lige overfor Nyboder, der ganske rigtigt som Denise skriver, ejedes af Hanne
Weidinger.

Hanne Weidinger var gennem en årrække redaktør (& udgiver(?) af bladet
"Huskatten", - et herlig blad for katteelskere,
som Hanne desværre besluttede at stoppe med at udgive, nogenlunde samtidigt
med at hun flyttede fra storbyen til et lille
hyggeligt sted ude på landet, hvor hun formentlig nu går og hygger sig med
hendes mange dejlige katte.

Planen var på det tidspunkt (forrige år) at videreføre ideen omkring
huskatte-bladet på Internettet.

Jeg ser netop at der er liv på adressen www.huskatten.dk

Men det er sidst opdateret 02.02.00.

Så vi hører forhåbentligt (snart) fra Hanne W. eller andre, som ved mere
omkring hvornår internetsitet "Huskatten" bliver en realitet.

Med venlig hilsen

Eva & Jørgen
samt et knirkende miaw fra
"Pep"se og et brøl fra "Lillebror"-"Pyt"