3 Billeder.
Fra : AEK

Dato : 05-08-02 18:51

Hejsa !

Vil lige fortælle, at det går fremad med min mus.
Hendes åndedræt er stadig ikke ok.
Feberen er heldigvis væk.

Normalt må rødderne ikke ligge på vores dækketøjsskab- MEN dette kunne jeg
ikke stå for :

http://dk.msnusers.com/AnyasKatte/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=53

/ Anya.

Denne mail er chekket af NAV2002 .

Fra : Trine Alsing

Dato : 06-08-02 07:38

Hej Anya

Hvor er det bare et godt billede!! Det ligner min gamle Emil på en
prik...fik liige et lille trist sug i mavsen...nå nok om det *s*

Skøønt billede...tak for kigget

Hilsen
Trine

Fra : AEK

Dato : 06-08-02 09:00

> Hvor er det bare et godt billede!! Det ligner min gamle Emil på en
> prik...fik liige et lille trist sug i mavsen...nå nok om det *s*
>
> Skøønt billede...tak for kigget

Hej Trine !

Yeps, det er fedt billede. Jeg " skød " ham , da han sikkert var blevet træt
halvvejs over skabet...*G*
Oscar & Tilde er gode på billeder. Tøsen derimod - hmmmm, hun er overbevist
om, at man SKAL lukke øjnene !

Hvordan går det med Luna, trives hun fint alene ?
Og Emil har det stadig godt hos sin nye familie ?

/ Anya.

Fra : Kate

Dato : 07-08-02 18:57

Hahaha, nej det kan jeg altså godt forstå. Sikke dog en hyggefis

Kate

Fra : AEK

Dato : 07-08-02 19:29

"> Hahaha, nej det kan jeg altså godt forstå. Sikke dog en hyggefis

Yeps. Det er ikke altid, at jeg forstår Oscar....Men ok, bliver man træt, så
er man da nødt til at sove her & nu !
Oscar er virkelig en hyggefis af rang - OG drøncharmerende.....*G*

/ Anya.

Fra : Mette Jensen

Dato : 08-08-02 08:33

"AEK" <5678@jubiipost.dk> skrev

> Vil lige fortælle, at det går fremad med min mus.
> Hendes åndedræt er stadig ikke ok.
> Feberen er heldigvis væk.

Det var godt at høre! Jeg har været på familiebesøg de sidste par
dage, og har flere gange tænkt på hende.

Venlig hilsen Mette

Fra : AEK

Dato : 08-08-02 09:36

" Vil lige fortælle, at det går fremad med min mus.

> Det var godt at høre! Jeg har været på familiebesøg de sidste par
> dage, og har flere gange tænkt på hende.

Hej Mette !

Det var pænt af dig.
Siden i tirsdag har hun været ok ( 1 uge efter operationen ) og var da
første gang oppe i kradsetræet, som er en gulv - loft model.
Samt hun er begyndt at lege med sin æggeskal og boksebold - så jo, hun er
klar igen .
MEN , hun kommer ikke i narkose igen - medmindre det virkelig er et
spørgsmål om liv eller død.
For det har afgjort været meget hårdt ved hende.

Hilsen Anya & Tilde ( Som sender en næsenøz for din bekymring ).