MS Windows
briani 27239
Stifinder/Explorer - intet virker...
Fra : MD

Dato : 05-08-02 18:34

Hej NG.

Jeg ved dette subj. er noget der er svaret på mange gange, men jeg har altså
ikke fået løst mit problem endnu... Jeg vil meget meget gerne have, at min
explorer åbner i Denne Computer.

Jeg har prøvet at finde lidt forskelligt på Google, men intet af det jeg
prøver hjælper noget som helst?!

Jeg har også søgt herinde i gamle meddelelser, men jeg kan ikke finde ud af
det.

Jeg kører XP Pro DK
Og jeg ville blive ufatteligt glad hvis en af Jer kunne hjælpe mig, og
forklarer mig det, så jeg fatter det - hvis I kan løfte den tunge opgave

MVH MD

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 05-08-02 18:58

"MD" <dalmoseNOSPAM@idraet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og jeg ville blive ufatteligt glad hvis en af Jer kunne hjælpe mig, og
> forklarer mig det, så jeg fatter det - hvis I kan løfte den tunge opgave

Træk en genvej til Stifinder ud på skrivebordet. Højreklik på genvejen og
vælg Egenskaber.
Så skriver du
%SystemRoot%\explorer.exe /n, /e,

/n, /e, gør at den vil starte i Denne computer og du kan se alle drev.

Kurt

Fra : MD

Dato : 05-08-02 23:50

> Træk en genvej til Stifinder ud på skrivebordet.

Dette Har jeg gjort.
Højreklik på genvejen og
> vælg Egenskaber.

Jepper.
> Så skriver du
> %SystemRoot%\explorer.exe /n, /e,

Dette er skrevet der hvor der står "start i"
> /n, /e, gør at den vil starte i Denne computer og du kan se alle drev.

Desværre nej! Jeg starter stadig i Dokumenter...!

Men ellers tak for forsøget Kurt.

MVH MD

Fra : JPo

Dato : 06-08-02 13:32

> Dette er skrevet der hvor der står "start i"

%SystemRoot%\explorer.exe /n, /e, skal skrives i "Destination" og husk
mellemrum mellem exe og /n, og /e,

Jpo

Fra : MD

Dato : 06-08-02 17:44

> %SystemRoot%\explorer.exe /n, /e, skal skrives i "Destination" og
husk
> mellemrum mellem exe og /n, og /e,
>
> Jpo

Tusind Tak!

Nu virker skidtet, og min selvtillid er sørme også vendt tilbage.

Mange mange tak Jpo