Slette hukommelse for tidligere søgeord?
Fra : TL

Dato : 05-08-02 18:37

Hej, jeg håber det er den rette gruppe, har ikke besøgt den før.

Jeg bruger Windows ME med Explorer 5.5. Har jeg indtastet søgeord i
f.eks. Alta Vista eller Google, gemmes søgeordene og dukker op næste
gang, jeg indtaster noget. Det minder om funktionen i Excel og Word
til auto-fuldførelse. Somme tider er det til mere gene end gavn,
hvordan nulstilles hukommelsen for dette?
Kan funktionen fravælges helt for fremtidige indtastninger?

Noget andet: På en anden pc er der sket det, at der nu under opkobling
kommer en dialogboks, hvor man skal bekræfte opkobling (eller trykke
F7) for at komme videre. Det har ikke altid været sådan, hvordan mon
det er kommet og kan det sættes ud af drift?

På forhånd tak.
--
Venlig hilsen
TL

Fra : Lars Stokholm

Dato : 05-08-02 19:25

In news:dk.edb.internet.software.browser TL wrote:

>Hej, jeg håber det er den rette gruppe, har ikke besøgt den før.

Det er vist rigtigt nok :)

> [...]
>til auto-fuldførelse. Somme tider er det til mere gene end gavn,
>hvordan nulstilles hukommelsen for dette?

Internet Options -> Content -> Autocomplete -> Clear Forms

>Kan funktionen fravælges helt for fremtidige indtastninger?

Internet Options -> Content -> Autocomplete -> Autocomplete for Forms

Beklager at det er engelsk, men jeg håber at det er til at oversætte.

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : John Andersen

Dato : 12-08-02 15:00

Du kan i Google installere deres værktøjslinie der kan man sætte nogen indstillinger og blandt andet slette søgehistoriken.
Du kan også slette dem manuelt når listen vises men det er jo lidt omstændigt.

Med venlig hilsen / best regards
John Andersen

>>> TL<tlaursen@privat.tele.dk> 05-08-2002 19:36:37 >>>