Der var ikke CPU´en - Hvad nu ?
Fra : Dorthe Rysz

Dato : 05-08-02 17:32

Kan mit Soltek kort ( drv4) være røget sig en tur ?

Det er ca. en uge gammelt og har kørt upåklageligt i ca. 4 dage !!

Stadig samme problem, det starter, bipper en gang, og slukker så igen.

Jan Rysz

Fra : AJC

Dato : 05-08-02 20:04

"Dorthe Rysz" <drysz@mail.dk> wrote in message
> Kan mit Soltek kort ( drv4) være røget sig en tur ?
>
> Det er ca. en uge gammelt og har kørt upåklageligt i ca. 4 dage !!
>
> Stadig samme problem, det starter, bipper en gang, og slukker så igen.

Nu kender jeg ikke lige det bundkort, men er du sikker på at CPU fan er
tilsluttet det rigtige fanstik på boardet?
Hvad har du prøvet indtil nu?

Mvh
AJC.

Fra : Dorthe Rysz

Dato : 05-08-02 21:57

> Nu kender jeg ikke lige det bundkort, men er du sikker på at CPU fan er
> tilsluttet det rigtige fanstik på boardet?
> Hvad har du prøvet indtil nu?

Som du, og et par andre, har antydet, var der et problem med min Silent
viking. Soltek kortene lider åbenbart osse af den sygdom med ikke at kunne
starte på lave blæser omdrejninger !!

Men hele kerne i mit problem er nu fundet....Det var harddisken. Den har
kørt konstant i 4 døgn, fra ny, og det kunne altså ikke holde til ?? (
maxtor 740 Fluid 40 GB )

Har nu sendt den til ombytning, og håber så på at det er de sidste kvaler
jeg skal igennem, inden jeg kan få lov til at lege

Jan Rysz

Fra : Martin Petersen

Dato : 06-08-02 17:15

"Dorthe Rysz" <drysz@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Men hele kerne i mit problem er nu fundet....Det var harddisken. Den
har
> kørt konstant i 4 døgn, fra ny, og det kunne altså ikke holde til ?? (
> maxtor 740 Fluid 40 GB )

Hvis den ikke kunne holde til det, skulle du måske overveje noget mere
køling i dit kabinet?

- Martin