Forslag hjemmesiden
Fra : Denise

Dato : 05-08-02 16:52

Hej Jette
2 forslag til emner på vores ønskeliste (som jeg iøvrigt ikke kan finde).
En link eller oversigt over farvebetegnelser (som Brian spørger efter) og en
forklaring fra udstillinger på BIS, BOX, NOM o.s.v.som der også blev spurgt
om, det dukker jo også op med mellemrum, så hvis man kunne henvise til
hjemmesiden. Det er jo sådan noget man kan kalde konstanter der ikke ændrer
sig ikke, så vi vil da stadig have nok at snakke om her i NG'en, selv om vi
af og til kan henvise spørgsmål til hjemmesiden.
Opdrættere ved sikkert hvilke link disse findes på.
Hilsen Denise

Fra : Nina El Falaki

Dato : 05-08-02 18:50

God ide, og gerne med et godt billede der viser farven/mønsteret.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Jette

Dato : 05-08-02 22:39

"Denise" skrev:
> [...]
om vi
> af og til kan henvise spørgsmål til hjemmesiden.
> Opdrættere ved sikkert hvilke link disse findes på.

Jamen det vil jeg da frygtelig gerne... altså putte det på hjemmesiden,
men jeg skal bruge Jeres hjælp til at komme med fakta og billeder

Mvh. Jette

Fra : Denise

Dato : 06-08-02 12:41

Hej Gruppe
Er der nogle der kan skaffe et link til vores hjemme side over:
Forklaringer på de betegnelser man bruger på udstillinger.
Farveskala med billeder (jeg kan se Grit har givet et over skovkatte), men
findes der ikke et der gælder alle katteracer ?
Hilsen Denise

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 06-08-02 13:00

Jeg har ikke set nogle steder med billeder af samtlige farver, men det link
jeg sendte ud:
www.dso.dk
omfatter alle siamesere og orientalerfarver (mange racer har jo samme
farvebetegnelser) så sammen med Gritts link har vi da næsten de fleste
farver repræsenteret.
Hilsen Vibeke

Fra : Denise

Dato : 06-08-02 13:22

Hej
Tak, så har vi nu 2 farvelink. Kan man nøjes med de 2 link
http://www.norskskovkat.dk/dansk/colours.asp og
www.dso.dk eller skal vi også have briter og burmeser med fra BB-klubben
(Camilla?).
Jeg er overhovedet ikke inde i farver.
Hilsen Denise

Fra : marianne hellemose

Dato : 06-08-02 13:22

DARAK har på deres hjemmeside et emne der hedder
"hvad betyder BIS BIV osv" der kan man se hvad alle titler står for.
www.darak.dk

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Denise

Dato : 06-08-02 13:31

Hej
Jette: Men kan vi så ikke bare bruge dette link til vores hjemmeside
http://www.darak.dk/Information/InfoHvadBetyder.htm
Eller skal det skrives om
Hilsen Denise

Fra : Denise

Dato : 06-08-02 13:36

Nå, ja det skal jo nok skrives om, Kan ikke findes BIS - Best in Show, og
BOX, og er der ikke andre ting, som BOB ??
Her skal udstillere vist på banen igen.
Hilsen Denise

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 06-08-02 13:40

Hej
Jeg sad og læste om udstillingsforkortelserne på DARAK´s hjemmeside, men
faldt lige over at der står at kattene i klasse 1 konkurrerer om
ærespræmien. Er dette ikke forkert? Får alle EC katte ikke automatisk
ærespræmie? Jeg tror aldrig at jeg har set flere katte i samme klasse 1, men
hvis det skete ville de så ikke alle få ærespræmie?
Vibeke

Fra : Jette

Dato : 06-08-02 17:34

Glemte forresten lige at fortælle dig, at ønskelisten findes i din
brugermenu, når du er logget på

Mvh. Jette

--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk