Hvad er NDIS User mode I/O Driver?
Fra : Mike

Dato : 05-08-02 16:31

Hej NG

Mit styresystem er WinXP Pro, og følgende program forsøger at få adgang
til Internettet: NDIS User mode I/O Driver Version 5.1.2600.0 (xpclient),
filen hedder "ndisuio.sys". Men jeg har blokeret filen i at få adgang.

Er der nogen der ved hvad det program gør, og hvorfor det skal have
adgang til internettet?

MVH
Mike

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 05-08-02 22:24

Mike skrev:

> [...]
> adgang til Internettet: NDIS User mode I/O Driver Version 5.1.2600.0
> (xpclient), filen hedder "ndisuio.sys". Men jeg har blokeret filen i

"The NDISUIO driver is installed as an NDIS protocol that is bound to
all devices installed with an Interfaces value in the registry of
either ndis4 or ndis5":

Slet protokollen, hvis du ikke har noget at bruge den til. Jeg fandt
det ovennævnte link på denne side:

Det skader nok ikke ret meget, hvis du bruger lidt tid på at læse på
de nævnte links på siden.
--
Fix Outlook Express 5.*: